Standard Liège

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: Standard Liège

Bericht door Pica »

Rendinho schreef:
Pica schreef: Ploeg in opbouw, met een jonge trainer en paar jonge gasten. Misschien dat ze nu PO1 gaan missen ( wat ik betwijfel ) , maar ze zijn daar wel iets aan het opbouwen vind ik.
Ik heb medelijden met Ferrera. Jonge coach met ambitie, die tactisch echt wel goed is, maar dan bij een club zitten die geen geld meer heeft. Dat is ondertussen toch pijnlijk duidelijk geworden. Hij heeft echt de verkeerde keuze gemaakt toen hij voor Standard koos.
Je moet geen medelijden hebben met iemand die zo bewust zijn keuzes maakt als Ferrera. Moet maar geduldiger zijn :). Is mijns inziens daardoor nog niet klaar voor een topclub ook.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: Standard Liège

Bericht door Flufferd »

Pica schreef:
Rendinho schreef:
Pica schreef: Ploeg in opbouw, met een jonge trainer en paar jonge gasten. Misschien dat ze nu PO1 gaan missen ( wat ik betwijfel ) , maar ze zijn daar wel iets aan het opbouwen vind ik.
Ik heb medelijden met Ferrera. Jonge coach met ambitie, die tactisch echt wel goed is, maar dan bij een club zitten die geen geld meer heeft. Dat is ondertussen toch pijnlijk duidelijk geworden. Hij heeft echt de verkeerde keuze gemaakt toen hij voor Standard koos.
Je moet geen medelijden hebben met iemand die zo bewust zijn keuzes maakt als Ferrera. Moet maar geduldiger zijn :). Is mijns inziens daardoor nog niet klaar voor een topclub ook.
Kerel heeft nu een beker gewonnen en anders bleef hij achter bij een leeg geplukt stvv.
Vppr mij heeft hij toch gewoon de goeie beslissing genomen.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Standard Liège

Bericht door Nergens »

Ferrera heeft imo de goede keuze gemaakt, zoals Flufferd zei, hij heeft al een beker, iets wat veel trainers nooit bereiken in hun carriere...
En Ferrera heeft gewoon pech dat het netwerk van Van Buyten niet echt is wat men ervan verwachte ...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Cedrinho »

Benito Raman naar Standard. Ocharme, Yannick :-(
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Standard Liège

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: Benito Raman naar Standard. Ocharme, Yannick :-(
Ik kijk alvast uit naar zijn interviews in het Frans.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Cedrinho »

"Tooooouuuut les fermiers sont peeeedeeee!" - Beniton Raman na Standard-Club



Edit/ Nevermind. Kent waarschijnlijk het woordje "fermier" niet.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 27 jul 2016, 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: Standard Liège

Bericht door Tiki Taka »

Flufferd schreef:
Pica schreef:
Rendinho schreef:
Pica schreef: Ploeg in opbouw, met een jonge trainer en paar jonge gasten. Misschien dat ze nu PO1 gaan missen ( wat ik betwijfel ) , maar ze zijn daar wel iets aan het opbouwen vind ik.
Ik heb medelijden met Ferrera. Jonge coach met ambitie, die tactisch echt wel goed is, maar dan bij een club zitten die geen geld meer heeft. Dat is ondertussen toch pijnlijk duidelijk geworden. Hij heeft echt de verkeerde keuze gemaakt toen hij voor Standard koos.
Je moet geen medelijden hebben met iemand die zo bewust zijn keuzes maakt als Ferrera. Moet maar geduldiger zijn :). Is mijns inziens daardoor nog niet klaar voor een topclub ook.
Kerel heeft nu een beker gewonnen en anders bleef hij achter bij een leeg geplukt stvv.
Vppr mij heeft hij toch gewoon de goeie beslissing genomen.
Ik zou er niet van verschieten dat hij de eerste trainer is die wordt ontslagen in de Jupiler League, en dan Wilmots naar daar. :dance:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Cedrinho »

Ik zou het zalig vinden mocht Ferrera op een of andere manier zelf opstappen.
Heb echt het gevoel dat die tegengewerkt wordt. Dus als hij er dan zelf de brui aan zou geven en naar een ploeg gaan waar hij wél gerespecteerd wordt (uhu, Club, ja), dan zou ik dat zalig vinden. En dan mag Standard gerust klooien met Wilmots. Gezien de transfers die ze doen zijn ze toch een ploeg aan het bouwen op het niveau van Wilmots.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Standard Liège

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Ik zou het zalig vinden mocht Ferrera op een of andere manier zelf opstappen.
Heb echt het gevoel dat die tegengewerkt wordt. Dus als hij er dan zelf de brui aan zou geven en naar een ploeg gaan waar hij wél gerespecteerd wordt (uhu, Club, ja), dan zou ik dat zalig vinden. En dan mag Standard gerust klooien met Wilmots. Gezien de transfers die ze doen zijn ze toch een ploeg aan het bouwen op het niveau van Wilmots.
Standard speelt geen play of1, denk ik zo.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Cedrinho »

Denk ik wel, maar ze gaan het moeilijk hebben sowieso.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Standard Liège

Bericht door Peet »

Cedrinho schreef: Benito Raman naar Standard. Ocharme, Yannick :-(
Gedrag en verstand buiten beschouwing gelaten is dat wel echt een talentvolle speler. Dribbel, techniek, snelheid en een goed schot.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Standard Liège

Bericht door Fire »

verstand is toch wel een belangrijke factor in het naar boven laten komen van dat talent.
Nee Benito zal het nooit ver schoppen.
Laatst gewijzigd door Fire op 27 jul 2016, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Standard Liège

Bericht door BB1891 »

Fire schreef: verstand is toch wel een belangrijke factor in het naar boven laten komen van dat talent.
Nee Benito zal het nooit ver schoppen.
Lestienne? :dunno:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Standard Liège

Bericht door Fire »

Heeft die het dan al ver geschopt misschien?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Standard Liège

Bericht door Gratchski »

Fire schreef: Heeft die het dan al ver geschopt misschien?
in kilometer of palmares?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie