Belgisch voetbal algemeen

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Bosko »

Brechtje schreef:
Bosko schreef: Vanavond dit seizoen wordt er getest met de videoref.
Enkel in de JPL?
Nee ook in andere landen, gaat blijkbaar wel om offline gebruiken. De videoref staat niet in contact met de ref.
Vanaf PO2 misschien wel.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Alethio »

Wat testen ze dan? Hoeveel fouten ze er hadden kunnen uithalen, om te zien of het op een heel seizoen de moeite is?

Edit: nog veranderingen op til. Om Play-off II helemaal overbodig te maken wordt de finale voor het Europees ticket in één wedstrijd gespeeld, op het veld van de ploeg uit Play-Off I.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Bosko »

Alethio schreef: Wat testen ze dan? Hoeveel fouten ze er hadden kunnen uithalen, om te zien of het op een heel seizoen de moeite is?

Edit: nog veranderingen op til. Om Play-off II helemaal overbodig te maken wordt de finale voor het Europees ticket in één wedstrijd gespeeld, op het veld van de ploeg uit Play-Off I.
Ook de finale van Play-off II wordt ook in één wedstrijd gespeeld op het veld van de hoogste geklasseerde in de reguliere competitie (vind ik ook een goede vernieuwing)
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door dacoster »

Bosko schreef:
Brechtje schreef:
Bosko schreef: Vanavond dit seizoen wordt er getest met de videoref.
Enkel in de JPL?
Nee ook in andere landen, gaat blijkbaar wel om offline gebruiken. De videoref staat niet in contact met de ref.
Vanaf PO2 misschien wel.
Dus in principe gaat er niets veranderen. Enkel kijkt er een scheidsrechter mee via de tv zonder dat hij iets kan inbrengen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Khas »

dacoster schreef:
Bosko schreef:
Brechtje schreef:
Bosko schreef: Vanavond dit seizoen wordt er getest met de videoref.
Enkel in de JPL?
Nee ook in andere landen, gaat blijkbaar wel om offline gebruiken. De videoref staat niet in contact met de ref.
Vanaf PO2 misschien wel.
Dus in principe gaat er niets veranderen. Enkel kijkt er een scheidsrechter mee via de tv zonder dat hij iets kan inbrengen.
Zo klinkt het toch. Ze betalen vanaf nu iemand om zonder meer voetbal op TV te kijken.

Op zich moeten we blij zijn dat er aan gewerkt wordt, maar waarom moet dat zo lang duren?
De technologie bestaat al jaren, bijna decennia, en ze wordt in andere sporten al toegepast van in de tijd dat Collina nog haar had.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Alethio »

Ik ben anders wel kandidaat. ;)
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Jeff-OHL »

Benieuwd of ze dan telkens het rapport van de videoref openbaar maken na een match.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Fire »

dacoster schreef:
Bosko schreef:
Brechtje schreef:
Enkel in de JPL?
Nee ook in andere landen, gaat blijkbaar wel om offline gebruiken. De videoref staat niet in contact met de ref.
Vanaf PO2 misschien wel.
Dus in principe gaat er niets veranderen. Enkel kijkt er een scheidsrechter mee via de tv zonder dat hij iets kan inbrengen.
Zo werken ze toch al in NL dacht ik.
Ooit is een docu over gezien op Canvas
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door fcb 4 life »

KV Oostende wacht angstvallig af wat er gebeurt met Optima. Het bedrijf zit in de grote problemen. Dat dreigt uit te draaien op een faillissement. Dat is slecht nieuws voor KV Oostende.

Als Optima het faillissement aanvraagt, verliest KV Oostende één van zijn grootste sponsors. Het bedrijf is één van de zes à zeven belangrijkste sponsors van de club, na Willems veranda's. Dat vertelt een woordvoerder van de club aan Belga.

"We wachten de situatie af", klinkt het in Oostende. "Als er inderdaad een faillissement komt, dan verliezen we een vrij groot sponsorcontract. We hebben echter behoorlijk wat sponsors om dat gat op te vullen". Optima is ook sponsor van het prestigieuze tennistoernooi "Optima Open", dat dir jaar plaatsvindt van 13 tot 15 augustus. Het is nog onduidelijk of dat evenement geannuleerd moet worden.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door fcb 4 life »

Kvo werkt dit jaar met een budget van zo'n 20 milj..
Dat mogen ze me ook wel eens uitleggen, ook al heb ik Coucke zen uitleg al gelezen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Gratchski »

fcb 4 life schreef: Kvo werkt dit jaar met een budget van zo'n 20 milj..
Dat mogen ze me ook wel eens uitleggen, ook al heb ik Coucke zen uitleg al gelezen.
Komt gewoon neer op competitievervalsing en kan niet blijven duren
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door fcb 4 life »

Gratchski schreef:
fcb 4 life schreef: Kvo werkt dit jaar met een budget van zo'n 20 milj..
Dat mogen ze me ook wel eens uitleggen, ook al heb ik Coucke zen uitleg al gelezen.
Komt gewoon neer op competitievervalsing en kan niet blijven duren
Op 1 jaar tijd stijgt dat met 10 milj.. Dat is gigantisch, en zeker voor een ploeg als Kvo.
Ons budget is pas met 10milj gestegen op 5/6 jaar, en dat als topploeg die elk jaar Europees speelt en PO1.
Mannaert krijgt dan afgelopen seizoen kritiek over zich heen omdat hij daar commentaar op geeft :roll:

Het probleem is dat dat volgens mij wel zal blijven duren, al hoop ik van niet natuurlijk.
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door dacoster »

Tgho, Oostende koopt dus echt wel op naam elke keer.
Zouden met dat geld eens gewoon een deftig netwerk moeten neerzetten, hebben daar het budget voor en kunnen spelers strikken die een meerwaarde kunnen zijn in onze competitie.
Maar die hebben dus Devroe daar, dus veel komt er wellicht niet veel van in huis.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Gratchski »

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... e-leeftijd" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Cedrinho »

Boy-Boy Mosia, een 31-jarige ex-speler van onder andere Westerlo en Oud-Heverlee Leuven, is zaterdag onverwacht overleden op bezoek bij vrienden.
Plaats reactie