Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Duffman »

The_One schreef: Kpijs da Mulder en Coucke ni echt overeen komen :brechtje:
Maarja... net als je denkt dat niemand een nog debielere Hollanders-immitatie in huis heeft dan Jacques Vermeire komt Koekenbak zich eens manifesteren. :hide:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Gratchski »

Coucke is een Marktkramer of foormarchant, of zelfs sjacheraar
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door The_One »

Kvond dat hij nog redelijk goed overkwam...
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door zegmaardag »

Gratchski schreef: Coucke is een Marktkramer of foormarchant, of zelfs sjacheraar
Met een masterdiploma...

En laat ons eerlijk zijn, vanuit de middenstand word je geen milhardair zonder sjacheren.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Hans1981 »

Extra Time wel leuk. Ik zit wel met nog meer vragen. Schimmige deals in de achterkamertjes van Moskeeën. Complotten. En makelaars, het beroep met de meeste psychopaten. Oh en Dennis van Wijk weet meer. Veel meer, maar wil nog werk kunnen vinden.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Duffman »

Hans1981 schreef: Extra Time wel leuk. Ik zit wel met nog meer vragen. Schimmige deals in de achterkamertjes van Moskeeën. Complotten. En makelaars, het beroep met de meeste psychopaten. Oh en Dennis van Wijk weet meer. Veel meer, maar wil nog werk kunnen vinden.
Kort samengevat:

Het (Belgisch) voetbal is al een frikandel. Je wil niet weten hoe het gemaakt wordt, zo lang het maar lekker is.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

'Wereldkampioenen' - Ben Crabbé

Bericht door Clubpolska »

Iemand deze show al gezien?
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: 'Wereldkampioenen' - Ben Crabbé

Bericht door Clubpolska »

Ik NIET!! Kakshow! Klote Ben Crabbé! Vuile Vleesklak!
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Brechtje »

1x, omdat Vormer er aan tafel zat.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door GenGhibli »

Yep yep. Het gaat over voetbal. Dan kijk ik. Aflevering met Hein over Dries Mertens was wel de beste. Spijtig genoeg. De man kan nu eenmaal geweldig lullen over onze geliefkoosde sport. En moet ook altijd het laatste woord hebben. Exact wat je verwacht dus.
Gebruikersavatar
Lucha
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 dec 2017, 20:56
Locatie: Nevele

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Lucha »

Daarnet Extra Time zitten kijken.

Toch serieus moeten lachen om Franky Van Der Elst. Bij die foutgaande ingooi lag ik dubbel.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Tiki Taka »

Degryse vreest een nieuwe 0/18 in de CL omdat hij zich afvraagt of de huidige ploeg versterkt is tov. die van 2 jaar geleden.
Ik vraag me dat eerlijk gezegd ook af. In elke linie moet er nog versterking bij, (groten)deels afhankelijk van de op til zijnde uitgaande transfers.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door rambopirou »

Tiki Taka schreef: Degryse vreest een nieuwe 0/18 in de CL omdat hij zich afvraagt of de huidige ploeg versterkt is tov. die van 2 jaar geleden.
Ik vraag me dat eerlijk gezegd ook af. In elke linie moet er nog versterking bij, (groten)deels afhankelijk van de op til zijnde uitgaande transfers.
Daar ben ik het niet mee akkoord.
Onze Keeper is stukken beter + onze verdediging ( ik reken erop dat Mechele fit geraakt) is stukken beter dan die van toen met een Engels die er geen goesting in had etc...
Ons middenveld is DUIDELIJK sterker want Nakamba is een topper en Vanaken is ondertussen veel beter geworden. Vormer blijft de constante.
Op de flanken kan je zeggen dat Joske beter was als Danjuma nu maar ik denk niet dat Danjuma zo'n mal figuur zal slaan in de CL. Mata vind ik persoonlijk ook een stevige speler die er zeker moet kunnen staan.
Onze aanval is het wat afwachten op transfers ( in en uitgaand) maar Wesley is een spits die iets kan brengen en weegt op een verdediging en dat hadden wij in die periode toen niet.

Het grote verschil met het club van nu en toen is imo Joske. Dat was toen een speler die ook in de CL een smaakmaker kon zijn en ik denk dat een échte topper op CL niveau we (nog) niet hebben.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Flufferd »

Tiki Taka schreef: Degryse vreest een nieuwe 0/18 in de CL omdat hij zich afvraagt of de huidige ploeg versterkt is tov. die van 2 jaar geleden.
Ik vraag me dat eerlijk gezegd ook af. In elke linie moet er nog versterking bij, (groten)deels afhankelijk van de op til zijnde uitgaande transfers.
Uw versterken met het oog op de CL is ook maar idioot. Voor je het weet heb je dan Barcelona, Liverpool en Inter en dan ben je met je 3 versterkingen ook niet veel hoor.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RE: Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door IsO »

Flufferd schreef:
Tiki Taka schreef: Degryse vreest een nieuwe 0/18 in de CL omdat hij zich afvraagt of de huidige ploeg versterkt is tov. die van 2 jaar geleden.
Ik vraag me dat eerlijk gezegd ook af. In elke linie moet er nog versterking bij, (groten)deels afhankelijk van de op til zijnde uitgaande transfers.
Uw versterken met het oog op de CL is ook maar idioot. Voor je het weet heb je dan Barcelona, Liverpool en Inter en dan ben je met je 3 versterkingen ook niet veel hoor.
Heb hier ook al gezegd dat dat niet mijn transferpolitiek zou zijn.
Plaats reactie