Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Rafke7 »

Flufferd schreef: Sterk dat hij er zit. Maakt wel vrij duidelijk dat hij er niet veel van kent. Weet blijkbaar zelfs niet meer in welke competities we spelen en denkt dat het een prestatie is dat hij nog 5 spelers van 3 jaar terug kan opnoemen.
Ik vind hem ook meestal best ok, maar met continue "kwartfinale CL" ging hij toch inderdaad serieus de mist in. En niemand die hem verbetert?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Clubpolska »

Ik zou hem ook niet verbeteren.
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Peet »

Hoe je Herman OK kan vinden gaat er bij mij niet in. Kan je meer Brusselse arrogantie uitstralen dan die blaaskaak. En altijd maar weer dat palmares moeten opdissen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Hans1981 »

Louagie in Sports Late Night : 'we missen Neto en Foket.' Moest alles normaal verlopen zijn waren beiden verkocht. :rofl: :mj:
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door felix da housecat »

Leuke avond was het daar voor Louagie in Sports Late Night.

Vond Bob Peeters wel geniaal daar. Altijd zeggen wat iedereen dacht maar niemand durfde zeggen :).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Tiki Taka »

Hans1981 schreef: Louagie in Sports Late Night : 'we missen Neto en Foket.' Moest alles normaal verlopen zijn waren beiden verkocht. :rofl: :mj:
Idd, en het geld dat ze daardoor zijn misgelopen, heeft zeer gedaan, geloof me vrij.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Peet »

felix da housecat schreef: Leuke avond was het daar voor Louagie in Sports Late Night.

Vond Bob Peeters wel geniaal daar. Altijd zeggen wat iedereen dacht maar niemand durfde zeggen :).
Wat zei hij dan zoal?
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: RE: Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door felix da housecat »

Peet schreef:
felix da housecat schreef: Leuke avond was het daar voor Louagie in Sports Late Night.

Vond Bob Peeters wel geniaal daar. Altijd zeggen wat iedereen dacht maar niemand durfde zeggen :).
Wat zei hij dan zoal?
Dat ze Hein VHB nooit zullen ontslaan. Maar dat uitkopen (door anderlecht) een betere optie is (financieel alleszins).
Dat er een shortlist voor nieuwe trainers klaarligt in Gent waar één naam opstaat (Mazzu)
...

Louagie zat daar dan hele tijd ongemakkelijk te schuifelen op zijn stoel.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Gratchski »

ook vlakaf dat Mazu bij elke topploeg als nummer 1 op de shortlist zou moeten staan.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door t4nd »

Gratchski schreef: ook vlakaf dat Mazu bij elke topploeg als nummer 1 op de shortlist zou moeten staan.
Behalve bij ons blijkbaar :teach:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: ook vlakaf dat Mazu bij elke topploeg als nummer 1 op de shortlist zou moeten staan.
Ik zie Mazzu niet in het midden van het seizoen bij Charleroi vertrekken, zeker niet nu ze op de 2de plek staan.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Gratchski »

Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef: ook vlakaf dat Mazu bij elke topploeg als nummer 1 op de shortlist zou moeten staan.
Ik zie Mazzu niet in het midden van het seizoen bij Charleroi vertrekken, zeker niet nu ze op de 2de plek staan.
Inderdaad, zie ik ook niet gebeuren.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door JRut »

Hans1981 schreef: Louagie in Sports Late Night : 'we missen Neto en Foket.' Moest alles normaal verlopen zijn waren beiden verkocht. :rofl: :mj:
Echt niet normaal dat.

Hein ook weer in zijn post-matchinterview: "We missen kerels als Mitrovic en Saief". Sorry, maar hoeveel keer is die eerste al afgemaakt geweest door Hein, rechtstreeks dan wel onrechtstreeks? Blessures zijn keer op keer een excuus in Gent. Moest Dusenne gisteren gekwetst zijn in plaats van Mitrovic had hij Dusenne gemist. Ik denk vaag terug aan het ogenblik waarop ze daar zeggen dat vermoeidheid en blessures van geen tel zijn. Hein, jouw mening hierover nu eens echt?
#hetishierbeter
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door Peet »

JRut schreef:
Hans1981 schreef: Louagie in Sports Late Night : 'we missen Neto en Foket.' Moest alles normaal verlopen zijn waren beiden verkocht. :rofl: :mj:
Echt niet normaal dat.

Hein ook weer in zijn post-matchinterview: "We missen kerels als Mitrovic en Saief". Sorry, maar hoeveel keer is die eerste al afgemaakt geweest door Hein, rechtstreeks dan wel onrechtstreeks? Blessures zijn keer op keer een excuus in Gent. Moest Dusenne gisteren gekwetst zijn in plaats van Mitrovic had hij Dusenne gemist. Ik denk vaag terug aan het ogenblik waarop ze daar zeggen dat vermoeidheid en blessures van geen tel zijn. Hein, jouw mening hierover nu eens echt?
Ach, dat is sportpsychologie he. Je moet altijd excuses vinden/zoeken voor het niet presteren.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Bericht door JRut »

Peet schreef:
JRut schreef:
Hans1981 schreef: Louagie in Sports Late Night : 'we missen Neto en Foket.' Moest alles normaal verlopen zijn waren beiden verkocht. :rofl: :mj:
Echt niet normaal dat.

Hein ook weer in zijn post-matchinterview: "We missen kerels als Mitrovic en Saief". Sorry, maar hoeveel keer is die eerste al afgemaakt geweest door Hein, rechtstreeks dan wel onrechtstreeks? Blessures zijn keer op keer een excuus in Gent. Moest Dusenne gisteren gekwetst zijn in plaats van Mitrovic had hij Dusenne gemist. Ik denk vaag terug aan het ogenblik waarop ze daar zeggen dat vermoeidheid en blessures van geen tel zijn. Hein, jouw mening hierover nu eens echt?
Ach, dat is sportpsychologie he. Je moet altijd excuses vinden/zoeken voor het niet presteren.
Vind ik veel en veel te goedkoop. Je kunt dat één keer doen, twee keer kom je daar ook mee weg. Maar Hein houdt bijna altijd een interview waarin hij deze speler of die gast mist. Altijd iemand anders.

Ook vaak een terugkerend patroon: Hein mist speler --> speler komt terug --> basis --> speler doet het niet zo goed en andere speler wordt gemist --> eerste gemiste speler wordt bankzitter, tweede gemiste komt in de ploeg -->... Hoeveel keer je dat terugziet bij hen, echt te zot voor dood te doen. Damien Marcq weet er alles van.
#hetishierbeter
Plaats reactie