R Antwerp FC

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: R Antwerp FC

Bericht door PetjeFCB »

Thx, verbaast mij gewoon hoe het komt dat Antwerp opeens zo'n hoge lonen kan betalen. Nu gezond kan het niet zijn.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: R Antwerp FC

Bericht door The_One »

Als ze geen prijzen gaan beginnen pakken kan dat niet blijven duren.
Of hun geldschieter gaat gaan lopen en dan zitten ze zwaar in de puree...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: R Antwerp FC

Bericht door Pica »

Keer benieuwd naar hun loonmassa, spijtig dat we daar nog ffkes gaan moeten op wachten, die gaan niet ver van ons zitten, zonder de recurrente inkomsten, CL inkomsten en toekomstige meerwaarde transfers.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: R Antwerp FC

Bericht door Sanders »

The_One schreef: 12 jul 2022, 13:40 Als ze geen prijzen gaan beginnen pakken kan dat niet blijven duren.
Of hun geldschieter gaat gaan lopen en dan zitten ze zwaar in de puree...
Ik denk dat Geyssens pas content is/stopt als hij de titel pakt (en dus ook zijn "concurrent" Verhaeghe de loef afsteekt).
Wat Antwerp doet is in mijn ogen een beetje vergelijkbaar met Chelsea 15 jaar geleden en City en PSG nu. Goede spelers kopen en trainers erbij zetten. Lukt het niet, zwieren ze hem buiten.
Er is weinig structureels aan die ploeg.
Vroeg of laat pakken ze wel eens de titel, maar de zakken zijn daar niet zo diep als bij Chelsea, City en PSG.
Dus dat is niet continu.
Ze verkopen ook weinig tot niets met meerwaarde.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: R Antwerp FC

Bericht door t4nd »

Ik vraag mij eerlijk gezegd af of ze vroeg of laat de titel gaan pakken... Volgens mij gaan Genk of anderlecht sneller kampioen spelen dan Antwerp.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: R Antwerp FC

Bericht door The_One »

Ik heb eerder het gevoel dat als het niet dit jaar is, het er inderdaad niet snel van zal komen...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: R Antwerp FC

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Door Corona is de UEFA ongetwijfeld een stuk milder geweest ten opzichte van veel ploegen, maar lang kan dit ook niet blijven duren.
Vroeg of laat loopt Gheysens wel eens met zijn hoofd tegen de muur, in het voetbal maar zeker ook in zijn vastgoedbusiness. Te veel geregel en gefoefel.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: R Antwerp FC

Bericht door Arnio »

Toby 5milj brutto per jaar eerste jaar, Janssen ook vet contract gegeven. Pol wil de titel dit jaar vrees ik.
Geef mij maar versterkingen genre Nielsen en Larin, wat jonger en op de piek van hun kunnen, Janssen en Toby zijn wss al over hun hoogtepunt heen.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: R Antwerp FC

Bericht door Sanders »

Arnio schreef: 18 jul 2022, 09:21 Toby 5milj brutto per jaar eerste jaar, Janssen ook vet contract gegeven. Pol wil de titel dit jaar vrees ik.
Geef mij maar versterkingen genre Nielsen en Larin, wat jonger en op de piek van hun kunnen, Janssen en Toby zijn wss al over hun hoogtepunt heen.
Akkoord,
Maar niet dat ik jaloers ben op Alderweireld bij Antwerp (en al zeker niet op dat contract), maar mocht het België-Canada zijn, iedereen zou verwachten dat Larin in de achterzak van Alderweireld moet zitten.

Ik geef Antwerp toch een serieuze kans dit jaar. Ik hoor signalen dat het vlot loopt met de nieuwe aanwinsten, de nieuwe trainer en de nieuwe manier van spelen.

En als het dit jaar ook niet lukt, dan koopt hij volgend jaar gewoon nog zo een topper voor een degelijk loon.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: R Antwerp FC

Bericht door t4nd »

Ik verwacht bij de Rode Duivels eerlijk gezegd niet langer dat Toby iemand in zijn achterzak heeft... De laatste matchen tegen deftige tegenstanders (lees : vinnige en snelle spelers) komt hij vaak tekort. In een duel Toby vs Buchanan zou ik mijn geld altijd op Buchanan zetten.

Maar goed, laat ze maar proberen. Als we de beste ploeg van het land willen blijven helpt het als de tegenstand ook beter wordt. Meer concurrentie dus stevigere duels maken onze spelers beter en hopelijk maken ze ook onze europese coëfficiënt beter.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: R Antwerp FC

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Het is nog wachten op Polle die met de uitspraak komt : "Wie zou je het liefste hebben, Alderweireld voor 4.5 miljoen of Casper Nielsen voor 5.5?"
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: R Antwerp FC

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Plastic Polle zal nog wat “zuur” verdiende miljoentjes moeten pompen in zijn kunstmatig ploegje om het te kunnen halen van teams van het niveau à la Drita uit Kosovo
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: R Antwerp FC

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 21 jul 2022, 20:56 Plastic Polle zal nog wat “zuur” verdiende miljoentjes moeten pompen in zijn kunstmatig ploegje om het te kunnen halen van teams van het niveau à la Drita uit Kosovo
Ik heb de match niet gezien, maar volgens het artikel op Sporza hadden ze wel 3-0 kunnen voorstaan?

EDIT:
Op Sporza spreken ze van schaarse kansen, Op HLN schrijven ze dat het 3-0 had kunnen staan mits betere afwerking.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: R Antwerp FC

Bericht door t4nd »

Ik heb de match ook niet gezien, maar als je de zin van HLN erbij neemt "Mits wat meer geluk/overzicht bij de afwerking had het binnen het kwartier al 3-0 kunnen staan." zijn het niet per definitie échte kansen. Er staat ook "Drita loerde op de counter. Gelukkig voor Antwerp miste het finesse bij de uitbraken.". Anders geformuleerd had je daar ook kunnen zetten "Mits wat meer geluk/overzicht bij de uitbraken had het 0-2 kunnen staan."

EDIT : even op de site van UEFA gekeken. (https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... tatistics/)

28 doelpogingen van Antwerp tegenover 7 van Drita
4 binnen de palen van Antwerp tegenover 5 van Drita

Expected goals kan ik nergens vinden :-)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: R Antwerp FC

Bericht door t4nd »

Geen Birger Verstraete (28) op het wedstrijdblad bij Antwerp voor de topper tegen AA Gent. Donderdag in de Conference League stond hij nog in de basis, nu is de middenvelder niet geselecteerd. Verstraete mag vertrekken.
Plaats reactie