[JPL] Matchtopic

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

1-0 Genk ge zou die complotdenkers nog gelijk geven zeer mak antwerp dat geen zak doet in de match. Vergeleken met de match van ons doen ze niks geen duels willen winnen niks.

Zeer zielig.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

unleashed1990 schreef: 20 mei 2021, 19:15 1-0 Genk ge zou die complotdenkers nog gelijk geven zeer mak antwerp dat geen zak doet in de match. Vergeleken met de match van ons doen ze niks geen duels willen winnen niks.

Zeer zielig.
Yep, het valt inderdaad weer op...als een bende makke lammetjes, weg agressie, weg vechtersmentaliteit...zielige ploeg gewoon
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

unleashed1990 schreef: 20 mei 2021, 19:15 1-0 Genk ge zou die complotdenkers nog gelijk geven zeer mak antwerp dat geen zak doet in de match. Vergeleken met de match van ons doen ze niks geen duels willen winnen niks.
Zeer zielig.
Derde plaats krijgt toch Europa League ticket van Genk-bekerwinnaar? Ge zou denken dat zowel Antwerp als RSCA interesse hebben in Europees voetbal volgend seizoen :P
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Vergas Ronald schreef: 20 mei 2021, 19:21
unleashed1990 schreef: 20 mei 2021, 19:15 1-0 Genk ge zou die complotdenkers nog gelijk geven zeer mak antwerp dat geen zak doet in de match. Vergeleken met de match van ons doen ze niks geen duels willen winnen niks.
Zeer zielig.
Derde plaats krijgt toch Europa League ticket van Genk-bekerwinnaar? Ge zou denken dat zowel Antwerp als RSCA interesse hebben in Europees voetbal volgend seizoen :P
Je kan 2des worden door te winnen op genk of tenminste een resultaat te pakken. Want als anderlecht nu wint van ons kunnen ze zelf fluiten naar hun 3de plaats.

Zoals andere forum leden zeiden zielige ploeg. Die zich aleen maar dubbel plooit als ze ons een loer kunnen draaien.
FrankFarinaII

Re: KRC Genk

Bericht door FrankFarinaII »

:wave:
no matter what, maar ik zie ons straks toch winnen op de mauve, dan hebben we het zelf gedaan ipv te rekenen op genk of antwerp.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door unleashed1990 »

2-0 voor genk die keeper houd hem gewoon niet vast zeer zielig. Alst tegen ons was had hij hem klevast.

Geen duels geen inzet zeer zwakjes van antwerp. Ge zou die complotdenkers nog gelijk geven dat ze alleen tegen ons dubbel plooien.
FrankFarinaII

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door FrankFarinaII »

unleashed1990 schreef: 20 mei 2021, 19:36 2-0 voor genk die keeper houd hem gewoon niet vast zeer zielig. Alst tegen ons was had hij hem klevast.

Geen duels geen inzet zeer zwakjes van antwerp. Ge zou die complotdenkers nog gelijk geven dat ze alleen tegen ons dubbel plooien.
elke ploeg doet dat, een bewijs dat FCB echt goed is en de rest een bende meelopers vol afgunst :FCB:
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door unleashed1990 »

FrankFarinaII schreef: 20 mei 2021, 19:38
unleashed1990 schreef: 20 mei 2021, 19:36 2-0 voor genk die keeper houd hem gewoon niet vast zeer zielig. Alst tegen ons was had hij hem klevast.

Geen duels geen inzet zeer zwakjes van antwerp. Ge zou die complotdenkers nog gelijk geven dat ze alleen tegen ons dubbel plooien.
elke ploeg doet dat, een bewijs dat FCB echt goed is en de rest een bende meelopers vol afgunst :FCB:
Niet volledig mee akkoord. Andere ploegen zullen er wel vol voor gunnen gaan zelf aa gent. Want hier komt het zij willen nog champions league voorrondes halen of de 3de plek.

Het is dat pseudo ploegje antwerp dat alleen tegen ons matchen vol inzet speelt en alle duels willen winnen en het nu gewoon weggeven. Ge zou echt beginnen denken dat ze het er om doen. Zeer zielig;
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door The_One »

Hoeveel cadeautjes gaat Antwerp nog geven aan Genk???
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door unleashed1990 »

The_One schreef: 20 mei 2021, 19:52 Hoeveel cadeautjes gaat Antwerp nog geven aan Genk???
Idd die 2de goal. om te lachen. Keeper laat m gewoon los.

Kan begrijpen dat je niet beter bent en dat je op bent en daardoor afgeslacht word, maar het valt op dat er gewoon geen inzet is, duels worden niet gewonnen geen drive om te scoren zelf als je een kans mist gewoon lachen alsof er niks aan de hand is(mbokani) Zeer zielig.
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Sanders »

Indrukwekkend Genk alweer gisteren.
Het lijkt een seizoen met een brede top te worden.
Genk speelt uitstekend. Antwerp kreeg een pandoering op Standard, maar heeft een betere ploeg dan vorige jaren.
Standard lijkt zijn manier van voetballen teruggevonden te hebben onder Deila; met "onbekende" voetballers.
Union lijkt zijn vorig seizoen te bevestigen.
En dan moeten wij daar nog ergens tussen gaan staan.

Gent en anderlecht lijken alweer een kwakkelseizoen te gaan kennen. Al zal Gent wel in die subtop blijven staan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Tiki Taka »

Genk is ronduit indrukwekkend; 34 op 39, doelpuntensaldo van + 21.
Ik vond hen al heel goed de 1ste match tegen ons, waarin we heel goed zijn weggekomen.
Vrancken doet het daar fantastisch, ze spelen veruit het mooiste voetbal de laatste weken en maanden.
Hebben ook wat bijval zoals vorige week tegen OHL en kunnen zich 200 % focussen op de competitie.
En nu is Onuachu terug, die maakt al 6 goals in 4 matchen.
Genk zal meedoen voor de titel, dat is duidelijk.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door t4nd »

Ik weet niet of Genk zo'n extreem brede kern heeft. Ze spelen meestal met dezelfde spelers, wat zij kunnen vanwege geen Europees voetbal. Ik zie ze dit seizoen zeker meedoen voor de titel, alleen vrees ik dat ze volgend seizoen dan opnieuw gaan kwakkelen met Europees voetbal erbij (zoals ze de voorbije jaren te veel gedaan hebben).
Antwerp heeft een betere ploeg dan vorige jaren, maar ze hebben tot nu toe vooral ook de nodige meeval gehad. Ik ben benieuwd waar ze midden november gaan staan na matchen tegen Genk, Charleroi, anderlecht & Club. Tussen anderlecht & Club krijgen ze ook nog Waasland-Beveren over de vloer voor de beker (met een hypergemotiveerde Mbokani) - dus dan hebben ze ook eens midweekvoetbal.
Standard doet het super met hun beperkte middelen. Ze bewijzen eigenlijk dat je met voldoende inzet en teamspirit al ver komt in de JPL. Ik betwijfel wel of ze top-4 gaan halen.
Union bevestigt en dat is een geweldige zaak voor het Belgische voetbal. We hebben nood aan extra topploegen en ondertussen is wel duidelijk dat de 'oude' 'topploegen' nog wat tijd nodig gaan hebben.
Bij Gent begint hun centrale as met Kums, Vadis, Depoitre, Ngadeu & (iets minder) Godeau al wat ouder te worden en dat heeft een duidelijke weerslag op de prestaties. Achter hun heb je geen of mindere vervangers.
Bij anderlecht is het net het tegenovergestelde. Als daar een 17jarige een paar doelpunten maakt bij de beloften is het direct een 'goudhaantje' en moet hij de ploeg uit het slop trekken. Jonge spelers zijn niet altijd even constant en ze té vroeg té veel druk opleggen werkt niet als je het systematisch doet (bij sommigen kan het wel werken, maar zeker niet bij iedereen). Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat een Doku nu continu met blessures sukkelt omdat hij al op jonge leeftijd ongeveer alles speelde bij anderlecht. Delcroix (23), Amuzu (23), Verschaeren (21), El Hadj (20), Sardella (20), Kana (20) draaien ondertussen al meerdere seizoenen mee en krijgen om een of andere reden minder speelminuten dan toen ze jonger waren.
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 20 okt 2022, 10:34
Bij anderlecht is het net het tegenovergestelde. Als daar een 17jarige een paar doelpunten maakt bij de beloften is het direct een 'goudhaantje' en moet hij de ploeg uit het slop trekken. Jonge spelers zijn niet altijd even constant en ze té vroeg té veel druk opleggen werkt niet als je het systematisch doet (bij sommigen kan het wel werken, maar zeker niet bij iedereen). Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat een Doku nu continu met blessures sukkelt omdat hij al op jonge leeftijd ongeveer alles speelde bij anderlecht. Delcroix (23), Amuzu (23), Verschaeren (21), El Hadj (20), Sardella (20), Kana (20) draaien ondertussen al meerdere seizoenen mee en krijgen om een of andere reden minder speelminuten dan toen ze jonger waren.
Ik heb ook al vaak dezelfde bedenking gehad.
Bij Amuzu had je in het begin het wow-effect want enorme snelheid. Dan kwam het verwijt dat zijn voortzetting (voorzet-assist-goal) er niet uitkwam. En dat was ook letterlijk zo. Zolang hij de verdediger niet voorbij kon lopen was die eigenlijk ongevaarlijk. Maar dat "verwijt" gaat nu al enkele seizoenen mee.
Hij heeft in de laatste PO's wat goals gemaakt maar dat is het ook. Ook nu weer verzeilt hij op de bank. Hij lijkt die stap naar basisspeler niet te kunnen zetten.
Verschaeren was hot bij anderlecht want hij was een kwieke speler, maar hij heeft ook al de afgelopen seizoenen zijn matchen op de bank gesleten. En wat is nu zijn beste positie. Maar ondertussen ook al eens een penalty mogen scoren bij de Rode Duivels.
Sardella was duidelijk te min voor 1A van in het begin. El Hadj is een zaalvoetballer op een veld en Kana heeft teveel ups en downs lijkt het.
Ze hadden 8 miljoen kunnen krijgen voor Amuzu, ze gaan nog spijt hebben dat ze het niet gedaan hebben, want die jongen wou wel. Volgende zomer is hij dan ook weeral 24...

Komt daarbij dan nog dat de ze in de jeugd er vaak op talent overlopen en daardoor duelkracht ontbreken of de tactische inzichten.

Ze maken er daar in Brussel graag rap een goudhaantje van. Die Colassin kwam ook ineens uit het niets, werd alom geroemd, en zit nu bij Heerenveen na te starten in 1B bij hun beloften (ik heb het moeten opzoeken). In Nederland is hij ginder ook maar bankzitter.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 20 okt 2022, 12:35
t4nd schreef: 20 okt 2022, 10:34
Bij anderlecht is het net het tegenovergestelde. Als daar een 17jarige een paar doelpunten maakt bij de beloften is het direct een 'goudhaantje' en moet hij de ploeg uit het slop trekken. Jonge spelers zijn niet altijd even constant en ze té vroeg té veel druk opleggen werkt niet als je het systematisch doet (bij sommigen kan het wel werken, maar zeker niet bij iedereen). Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat een Doku nu continu met blessures sukkelt omdat hij al op jonge leeftijd ongeveer alles speelde bij anderlecht. Delcroix (23), Amuzu (23), Verschaeren (21), El Hadj (20), Sardella (20), Kana (20) draaien ondertussen al meerdere seizoenen mee en krijgen om een of andere reden minder speelminuten dan toen ze jonger waren.
Ik heb ook al vaak dezelfde bedenking gehad.
Bij Amuzu had je in het begin het wow-effect want enorme snelheid. Dan kwam het verwijt dat zijn voortzetting (voorzet-assist-goal) er niet uitkwam. En dat was ook letterlijk zo. Zolang hij de verdediger niet voorbij kon lopen was die eigenlijk ongevaarlijk. Maar dat "verwijt" gaat nu al enkele seizoenen mee.
Hij heeft in de laatste PO's wat goals gemaakt maar dat is het ook. Ook nu weer verzeilt hij op de bank. Hij lijkt die stap naar basisspeler niet te kunnen zetten.
Verschaeren was hot bij anderlecht want hij was een kwieke speler, maar hij heeft ook al de afgelopen seizoenen zijn matchen op de bank gesleten. En wat is nu zijn beste positie. Maar ondertussen ook al eens een penalty mogen scoren bij de Rode Duivels.
Sardella was duidelijk te min voor 1A van in het begin. El Hadj is een zaalvoetballer op een veld en Kana heeft teveel ups en downs lijkt het.
Ze hadden 8 miljoen kunnen krijgen voor Amuzu, ze gaan nog spijt hebben dat ze het niet gedaan hebben, want die jongen wou wel. Volgende zomer is hij dan ook weeral 24...

Komt daarbij dan nog dat de ze in de jeugd er vaak op talent overlopen en daardoor duelkracht ontbreken of de tactische inzichten.

Ze maken er daar in Brussel graag rap een goudhaantje van. Die Colassin kwam ook ineens uit het niets, werd alom geroemd, en zit nu bij Heerenveen na te starten in 1B bij hun beloften (ik heb het moeten opzoeken). In Nederland is hij ginder ook maar bankzitter.
Verschaeren heeft in seizoen 19-20 en 20-21 samengeteld ook wel 22 matchen niet kunnen spelen door verschillende stevige blessures. Heeft zijn ontwikkeling toch ook wel geremd. Delcroix was de voorbije 3 seizoenen respectievelijk 12, 20 en 14 wedstrijden out door blessure (2 knie-operaties en scheur in adductoren). Debast vorig seizoen 12 matchen out door voetblessure. Cobbaut na anderhalve maand bij anderlecht 17 matchen uit (+ 4 wegens trainingsachterstand, bandscheur). Kana mist dit seizoen al 9 matchen (spiervermoeidheid ==>spierblessure/bekkenblessure; pubalgie?). Sergio Gomez (nu Man City) miste voorbereiding door pubalgie.
Niet noodzakelijk allemaal stress-/overbelastingsblessures, en een deel zal ongetwijfeld ook met fysionomie te maken hebben, maar ik ben toch geneigd een patroon te zien...

De talrijke spierproblemen van Kompany en (ondertussen ook) Doku zijn eerlijkheidshalve pas begonnen toen ze al weg waren bij anderlecht.
Plaats reactie