Beker van België

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Beker van België

Bericht door nesnaj713 »

t4nd schreef: 11 feb 2020, 09:34
DavidVM schreef: 11 feb 2020, 09:24 Die finale tegen anderlecht was anders wel een hele mooie, het kan dus wel
Laat ons hopen dat Revaelov zijn kunstje van toen niet herhaalt
Wie?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Beker van België

Bericht door Khas »

DavidVM schreef: 11 feb 2020, 09:24
Khas schreef: 08 feb 2020, 06:53
Vergas Ronald schreef: 07 feb 2020, 23:19
Khas schreef: 07 feb 2020, 16:24 Grootste feest van de eeuw
Behalve Rafaelov die kan en wil voetballen is Antwerp duwen/trekken/schoppen & duiken. Ik verwacht geen mooie match, finales zijn meestal op 't randje en tegen Antwerp is 't altijd een slagveld met zeer weinig voetbal. Ik ga naar Brussel om club te steunen, niet omdat ik een goeie match verwacht, 'k weet beter :mrgreen:
Tis een bekerfinale, goed voetbal hoort daar niet bij.
Die finale tegen anderlecht was anders wel een hele mooie, het kan dus wel
Het kan zeker, maar voor goed voetbal hoeft het niet voor me.
Voor die match was de kwaliteit van het voetbal slechts een voetnoot.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Beker van België

Bericht door t4nd »

nesnaj713 schreef: 11 feb 2020, 09:40
t4nd schreef: 11 feb 2020, 09:34
DavidVM schreef: 11 feb 2020, 09:24 Die finale tegen anderlecht was anders wel een hele mooie, het kan dus wel
Laat ons hopen dat Revaelov zijn kunstje van toen niet herhaalt
Wie?
Typo :'(
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Beker van België

Bericht door Khas »

Ze zijn er mee aant klooien jongens.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Beker van België

Bericht door IsO »

Khas schreef: 11 feb 2020, 17:03 Ze zijn er mee aant klooien jongens.
Over wie heb je het?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Beker van België

Bericht door Khas »

IsO schreef: 11 feb 2020, 23:25
Khas schreef: 11 feb 2020, 17:03 Ze zijn er mee aant klooien jongens.
Over wie heb je het?
De verschillende instanties die zich bezig houden met de planning van de bekerfinale.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Beker van België

Bericht door DavidVM »

Het is nu niet dat ze niet hadden kunnen voorzien dat dit de finale ging zijn hé! Hadden al lang een plan op tafel moeten hebben nog voor de halve finales gespeeld waren
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Beker van België

Bericht door Cedrinho »

Tis al in orde. Match om 14u30 en we krijgen tribunes 3 en 4 (parking C dus).
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Beker van België

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 12 feb 2020, 13:09 Tis al in orde. Match om 14u30 en we krijgen tribunes 3 en 4 (parking C dus).
:geenhup:
Voor mij persoonlijk liever 12u gehad, heb een feestje om 14u, zwaaaar balen
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Beker van België

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Waar ligt het Koning Boudewijnstadion ?
Wie is er burgemeester van die stad ?
Wie zit er in de Adviesraad van een Brussels voetbalclubje ?
Wie beslist er of manifestaties op zijn grondgebied met publiek mogen doorgaan ?

Enfin, zou mij helemaal niet verwonderen dat finale achter gesloten deuren plaatsvindt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Beker van België

Bericht door t4nd »

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de wedstrijd achter gesloten deuren gespeeld zal worden omdat de burgemeester van Brussel toevallig ook in de adviesraad van een ploegje zit. Dit gezegd zijnde, ik begin stilaan wél te vrezen dat de competitie na volgende speeldag stopt en dat de play offs gecanceld worden. België zit wat dat betreft in een luxepositie, na volgende speeldag heeft elke ploeg tegen elke andere ploeg gespeeld en heb je dus een representatieve eindstand. In andere landen heb je dat niet, dus daar zit de competitie compleet scheef als ze gecanceld zou worden.
Dan krijg je (in dit scenario) nog 1 speeldag en daarna een bekerfinale (eventueel achter gesloten deuren) als alles hier verder escaleert.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Beker van België

Bericht door DavidVM »

Persoonlijk ben ik absoluut tegen wedstrijden achter gesloten deuren. Dan kan het beter gewoon alles annuleren of uitstellen, maar zonder supporters spelen vind ik absoluut not-done, dat haalt de hele ziel van het spelletje weg
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Beker van België

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 10 mar 2020, 09:08 Persoonlijk ben ik absoluut tegen wedstrijden achter gesloten deuren. Dan kan het beter gewoon alles annuleren of uitstellen, maar zonder supporters spelen vind ik absoluut not-done, dat haalt de hele ziel van het spelletje weg
De Corona crisis moet hier nog uitbreken in België... De bekerfinale zal of achter gesloten deuren zijn, of gewoon niet meer dit seizoen. Hopelijk kunnen de play-offs gewoon nog doorgaan met supporters. Het EK zal sowieso afgelast worden.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Beker van België

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 10 mar 2020, 10:24
DavidVM schreef: 10 mar 2020, 09:08 Persoonlijk ben ik absoluut tegen wedstrijden achter gesloten deuren. Dan kan het beter gewoon alles annuleren of uitstellen, maar zonder supporters spelen vind ik absoluut not-done, dat haalt de hele ziel van het spelletje weg
De Corona crisis moet hier nog uitbreken in België... De bekerfinale zal of achter gesloten deuren zijn, of gewoon niet meer dit seizoen. Hopelijk kunnen de play-offs gewoon nog doorgaan met supporters. Het EK zal sowieso afgelast worden.
De Corona MADNESS zeker? En dat zijn allemaal uitspraken waar je totaal geen duidelijkheid over hebt, en die de hysterie alleen maar voeden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Beker van België

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 10 mar 2020, 10:31
Tiki Taka schreef: 10 mar 2020, 10:24
DavidVM schreef: 10 mar 2020, 09:08 Persoonlijk ben ik absoluut tegen wedstrijden achter gesloten deuren. Dan kan het beter gewoon alles annuleren of uitstellen, maar zonder supporters spelen vind ik absoluut not-done, dat haalt de hele ziel van het spelletje weg
De Corona crisis moet hier nog uitbreken in België... De bekerfinale zal of achter gesloten deuren zijn, of gewoon niet meer dit seizoen. Hopelijk kunnen de play-offs gewoon nog doorgaan met supporters. Het EK zal sowieso afgelast worden.
De Corona MADNESS zeker? En dat zijn allemaal uitspraken waar je totaal geen duidelijkheid over hebt, en die de hysterie alleen maar voeden.
I know, maar de hysterie/paniek zal hier stilaan ook voelbaar worden.
Plaats reactie