[JPL] Transfers

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: [JPL] Transfers

Bericht door Peet »

Gratchski schreef: Tis nog raar dat Gent niet snel snel alsnog Lombaerts wilt gaan weghalen bij KVO.
Die wilt er al weg en heeft clausule dat die voor 1.5M naar het buitenland kan. Een zeker Bayat kan daar wss wel voor zorgen dat die 'naar het buitenland' over het hoofd gezien wordt...
Vanderhaeghe en HVH zijn maten he. Die hebben al gebeld wrs.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Gratchski schreef: Tis nog raar dat Gent niet snel snel alsnog Lombaerts wilt gaan weghalen bij KVO.
Die wilt er al weg en heeft clausule dat die voor 1.5M naar het buitenland kan. Een zeker Bayat kan daar wss wel voor zorgen dat die 'naar het buitenland' over het hoofd gezien wordt...
In het buitenland is die Bayat geen grote naam hoor.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Clubpolska »

Bedoelt hij toch niet, hij wil zeggen dat Bayat er wel voor kan zorgen dat die clausule ook geldt voor het binnenland.
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 29 aug 2017, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Ow ja nevermind, te snel gelezen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Dan nog zie ik zo iets niet gebeuren, ze hebben het erin gezet voor een reden hè.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Cedrinho »

Wat is intussen de situatie van Vargas bij RAFC?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Gratchski »

fcb 4 life schreef: Dan nog zie ik zo iets niet gebeuren, ze hebben het erin gezet voor een reden hè.
Ja, voor als hij goed ging presteren :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Clubpolska »

Ga ik blij zijn als de Transfermarkt gesloten is. Ben het kotsbeu.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Khas »

Standard haalt Duje Čop voor 3 miljoen.
Die had ik liever bij Club gezien.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [JPL] Transfers

Bericht door PetjeFCB »

Cavanda zou op weg zijn naar Standard

Hnb
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Alethio »

El Turos ook naar Waasland-Beveren. Blijft toch interessant om Clement te volgen daar.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Gratchski »

Silvio Proto schreeuwt onschuld uit: “Alles wat in Oostende over mij wordt verteld, is vals”
[spoiler]
En plots nam supermakelaar Bayat de telefoon over van Guillaume Gillet en was ook Silvio Proto op weg naar Olympiakos. En nu lucht die zijn hart. Dat hij zich in Oostende onmogelijk gedroeg om zijn vertrek te forceren, noemt hij valse beschuldigingen. Zijn verwijzing naar de B-kern vindt hij dan weer logisch. “En ik heb met eigen centen een deel van mijn transfer betaald.”

Ik verliet geen zinkend schip. Olympiakos was simpelweg een aanbod dat ik op mijn leeftijd niet kon laten liggen
Silvio Proto

Advertentie

We ontmoeten een vooral opgeluchte Proto in Hotel ­Intercontinental in Athene, waar ook Gillet nog even verblijft. De 34-jarige doelman is gisternamiddag geland in Athene, vandaag volgt zijn gezin. Zijn vrouw Barbara zal proberen haar studies psychologie vanuit Griekenland voort te zetten. Samen met Gillet gaat Proto alvast op huizenjacht. “Barbara en mijn ouders begrijpen dat dit mijn laatste kans was.”

Proto heeft zijn nieuwe club nochtans te danken aan een heel gelukkig toeval. “Ik belde Guillaume om hem te feliciteren met zijn transfer toen hij net op restaurant zat met zijn makelaar Mogi Bayat. Die kwam even aan de lijn om uit te leggen dat Besnik Hasi een tweede doelman zocht. Of ik misschien interesse had? Ik zei: Het wordt niet simpel. Al had mijn manager Lichtenstein, die me naar Oostende had gebracht, me verzekerd dat KVO mij niets in de weg zou leggen bij een mooie opportuniteit. Voor een doelman van 34 die de club niets heeft gekost, was Olympiakos dat toch?”

Maar Oostende vroeg 1,5 miljoen euro?

“Ik ken de cijfers niet. Ik weet wel dat Olympiakos niet te veel wilde uitgeven voor mij, maar dat Coucke zei dat Oostende mij onmogelijk ­gratis kon laten gaan. En hij wilde mij eigenlijk gewoon liever niet laten gaan.”

En dus…

“Heb ik zelf een som betaald, liet Bayat zijn commissie ­vallen en betaalde Olympiakos de rest. Maar Oostende heeft wel de prijs laten zakken. En met Lichtenstein, die mij ­onvoldoende heeft verdedigd, werk ik niet meer.”

Bij Oostende zegt men dat je de transfer hebt geforceerd door je onmogelijk te gedragen. Daarom ook je verwijzing naar de B-kern.

“Allemaal vals! Ik trainde met de B-kern, ja. Door mijn contacten met Olympiakos had ik hen zelf aangeraden nog een nieuwe doelman aan te trekken. Toen Mike Van Hamel arriveerde, vond ik de vraag om met de B-kern te trainen dan ook alleen maar logisch, niets om een schandaal van te maken.”

Klopt het dat coach ­Vanderhaeghe overwoog ­Dutoit nummer 1 te ­maken?

“Maar neen. Waarom zou hij? Ik maakte de afgelopen weken maar één fout, tegen Waasland-Beveren. (zucht) Niet ik toonde een gebrek aan respect voor Oostende, maar Oostende voor mij.”

Eerder zei El Ghanassy dat Vanderhaeghe niet altijd eerlijk was en dat de kleedkamer verdeeld was.

“Ik zal mijn mening wel zeggen aan de betreffende personen, niet in de pers. En nog dit: ik verliet geen zinkend schip. Olympiakos was simpelweg een aanbod dat ik op mijn leeftijd niet kon laten liggen.”

En hier in Athene wil je jouw carrière eindigen als ­tweede keeper?

“De afspraak met Besnik is duidelijk: de jonge nummer 1, Kapino, begeleiden. Kapino is trouwens lichtgeblesseerd, misschien debuteer ik dus al komend weekend. Hier ligt een nieuwe uitdaging. Mijn droom is en blijft ooit mijn carrière te eindigen met een match op anderlecht. Ik heb met Herman Van Holsbeeck ook al afgesproken om er ooit keeperstrainer te worden bij de jeugd, maar zover zijn we nog niet. Wie had een paar maanden geleden gedacht dat ik nog Champions League zou spelen?”
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Peet »

Ah ok. Ik dacht dat die gehaald was als 1e doelman. Dan lijkt mij dat wel goeie transfer.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [JPL] Transfers

Bericht door DavidVM »

Bandé voor 10M naar Ajax, veel gekker wordt het niet
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: Bandé voor 10M naar Ajax, veel gekker wordt het niet
Kleine inschattingsfout van de mauve, waar hij voor Mechelen testte en werd doorgestuurd. :hurr:
Plaats reactie