[JPL] Transfers

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 16 aug 2022, 14:09 Zeker omdat ze geen Europese belasting hebben dit seizoen. De play offs zijn dit seizoen nog steeds enkel met de beste 4, dus het zal drummen worden voor de plaatsjes. Ik zie 6 grote kanshebbers op dit moment (Club - Antwerp - Gent - Genk - anderlecht - Union), waarbij Union misschien nog afvalt als daar nog veel transfers zouden gebeuren.
Wat opvalt is dat de G5 al de eerste 5 plaatsen bezet in het klassement. Geen enkele ploeg heeft zijn start compleet gemist. Het is al anders geweest de voorbije jaren. (Standard reken ik hier niet meer in mee).
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »

AA Gent haalt Jens Petter Hauge. Sterke transfer van hen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

De mauve zijn op de terugweg en dit enkel en alleen dankzij Verbeke, die het met weinig middelen heel goed doet. Vijgen na Pasen, maar die hadden we altijd technisch directeur moeten maken. Dat zal Mannaert echter niet zien zitten hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

Januzaj dus hoogstwaarschijnlijk naar Antwerp.
Gisteren verscheen een foto van zijn makelaar Omar Souidi met Sven Jacques en Januzaj, muziek erbij `Can`t stop` van de Red Hot Chili Peppers.
Sjonge jonge...en wij halen Boyata. :-(
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Yago »

Januzaj lijkt me net als Boyata gewoon overschat. Wat is die fascinatie met talenten die nooit de top aankonden en op hun oude dag nog denken wel de JPL kapot te gaan spelen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

Yago schreef: 23 aug 2022, 13:55 Januzaj lijkt me net als Boyata gewoon overschat. Wat is die fascinatie met talenten die nooit de top aankonden en op hun oude dag nog denken wel de JPL kapot te gaan spelen?
Speelde vorig seizoen toch 33 matchen bij Real Sociedad, wat toch een stevige middenmotor is in La Liga.
Zijn statistieken zijn niet top, maar die is echt wel veel te goed voor de Jupiler Pro League.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Transfers

Bericht door t4nd »

Ik denk dat Januzaj gewoon ongeveer overal aangeboden is...

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [JPL] Transfers

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 18 aug 2022, 08:19 De mauve zijn op de terugweg en dit enkel en alleen dankzij Verbeke, die het met weinig middelen heel goed doet. Vijgen na Pasen, maar die hadden we altijd technisch directeur moeten maken. Dat zal Mannaert echter niet zien zitten hebben.
Zalig dat ze telkens met 5 tal eigen jeugdspelers spelen. Daar zouden wij ook naar toe moeten groeien.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [JPL] Transfers

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 23 aug 2022, 08:22 Januzaj dus hoogstwaarschijnlijk naar Antwerp.
Gisteren verscheen een foto van zijn makelaar Omar Souidi met Sven Jacques en Januzaj, muziek erbij `Can`t stop` van de Red Hot Chili Peppers.
Sjonge jonge...en wij halen Boyata. :-(
Souidi? 1 v de 2 advocaten die een kantoor in het Antwerpse hebben?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:13
Tiki Taka schreef: 23 aug 2022, 08:22 Januzaj dus hoogstwaarschijnlijk naar Antwerp.
Gisteren verscheen een foto van zijn makelaar Omar Souidi met Sven Jacques en Januzaj, muziek erbij `Can`t stop` van de Red Hot Chili Peppers.
Sjonge jonge...en wij halen Boyata. :-(
Souidi? 1 v de 2 advocaten die een kantoor in het Antwerpse hebben?
Ik vermoed van wel
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 27 aug 2022, 07:25
HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:13
Tiki Taka schreef: 23 aug 2022, 08:22 Januzaj dus hoogstwaarschijnlijk naar Antwerp.
Gisteren verscheen een foto van zijn makelaar Omar Souidi met Sven Jacques en Januzaj, muziek erbij `Can`t stop` van de Red Hot Chili Peppers.
Sjonge jonge...en wij halen Boyata. :-(
Souidi? 1 v de 2 advocaten die een kantoor in het Antwerpse hebben?
Ik vermoed van wel
Van Bommel zei op zijn persconferentie alleszins dat hij nog een vleugelspeler wilt.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »

Stengs (ex-AZ) wordt door Antwerp gehuurd van Nice, zonder aankoopoptie.
Diawara (Roma) zou definitief overgenomen worden door anderlecht.

Enkele transfers die aantonen dat we dit seizoen wel weerwerk mogen verwachten van de andere topclubs. Vooral van Stengs ben ik onder de indruk.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Yago »

Van Stengs verwacht ik weinig, dan is Diawara toch een meer belovende transfer.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Fadera (Zulte-Waregem) zou rond zijn met Genk. Indien bevestigd dus geen optie meer voor ons.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »



Dit is toch een absolute schande?
Hoe kan zoiets? RWDM komt net over uit tweede klasse en heeft deze zomer zo goed als niets verdiend aan vertrekkende spelers.
Hier moeten toch alarmbellen afgaan bij zowel UEFA, de Franse en Belgische voetbalbond (of althans het bestuur van de JPL en de Ligue 1).
En dit gaat toch als een molensteen rond nek van RWDM hangen?

En hoe moet de RWDM-supporter zich nu voelen? Je bent supporter van een club die blijkbaar enkel dient om regels te omzeilen.
Plaats reactie