[JPL] Transfers

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Transfers

Bericht door t4nd »

Qua coach is het een van de beste Belgische trainers die je kan vinden. Qua persoonlijkheid en gezaag op de arbiter is het een van de irritantste. Ik zou er geen fan van zijn :-(
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Polbemol »

Ik word zeeziek als ze die interviewen op TV... (maar zeker goede coach, met irritant gedrag als hij niet kan winnen, maar ik was om die reden ook geen fan van Preud'homme)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Polbemol schreef: 18 mei 2022, 11:20 Ik word zeeziek als ze die interviewen op TV... (maar zeker goede coach, met irritant gedrag als hij niet kan winnen, maar ik was om die reden ook geen fan van Preud'homme)
Preud'homme bij ons was al iets kalmer dan in zijn Standard-periode, maar ik kon me, met alle respect voor zijn rol en palmares hier, inderdaad ook soms ergeren aan zijn nukkigheid of explosiviteit als het tegen zat. Maar Preud'homme is vooral een winnaar, en een hele slechte verliezer, en daarnaast volgens mij een aangename vent in de omgang. Heintje is ook wel een winnaar en slechte verliezer (eerder op een calimero-manier dan), maar heeft zelf altijd graag het laatste woord. Ik dacht vroeger dat hij dat puur deed om druk weg te halen bij zijn spelers (externe factoren zoeken, aandacht op zichzelf trekken), maar volgens verhalen die ik hoor is hij gewoon zo als persoon. Zo zou hij bij Kortrijk ooit een volleybalsessie hebben ingelast met Frank Depestele en een basketbalsessie met Sam Van Rossom, om het vervolgens te presteren beide toppers stil te leggen om "het eens voor te doen". Van een Van Gaal pik je zoiets misschien, en gaan de spelers strijk, maar Heintje is Van Gaal niet.

Dat gezegd zijnde staan zijn kwaliteiten als tacticus voor mij buiten kijf, én heeft hij natuurlijk al wel iets gepresteerd. Ik zie bijvoorbeeld niet meteen een andere Belgische trainer dan hij die ons een reële kans geeft op Europees overwinteren.

Buitenlandse trainers zijn natuurlijk ook nog steeds een mogelijkheid, en ik vermoed dat ook daar wel enkele pistes verkend zullen worden. Redelijk wat grote namen die vrij zijn, maar Schreuders komst maakte duidelijk dat er ook voor de trainers een lijstje bestaat met namen, en dat die niet noodzakelijk heel groot moeten zijn om tot resultaat en succes te leiden.

Ook wel benieuwd of Timmy als een optie wordt beschouwd/geïnteresseerd zou zijn om (nu al) over te nemen. Nu Leye T1 wordt bij Zulte-Waregem, weet ik niet of hij zal blijven. Ik had ook horen waaien dat hij naar Nürnberg kon als T2, maar heb geen idee of die positie nog steeds vrij is.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »

We weten allemaal dat Antwerp en Genk interesse hebben in Van Bommel, maar in Nederlandse media wordt ook Brugge genoemd.
Vreemd, want in Vlaamse media lees of hoor je daar niets van. Hij is nu ook niet de buitenlandse naam waar ik zou zitten op wachten, maar dat had ik bij Schreuder ook niet en zie waar hij ons gebracht heeft :D
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Nakamba30 »

Stop eens over dikke hein...die komt niet en van bommel ben ik ook geen fan van
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Nakamba30 schreef: 18 mei 2022, 16:01 Stop eens over dikke hein...die komt niet en van bommel ben ik ook geen fan van
Wie dan wel?
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Nakamba30 »

Ik veronderstel dat er nog goeie trainers zijn met internationale ervaring behalve degene die momenteel in de gazet staan...het feit dat ze in de gazet zelfs over dikke hein beginnen wil zeggen dat ze gewoon van niks weten
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Yago »

Van Bommel naar Antwerp lijkt zekerheid te zijn. Het kan snel keren natuurlijk, maar daar heb ik nu echt geen schrik voor.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Vitinho van Cercle naar het Burnley van Kompany. Zo goed als rond volgens Fabrizio Romano.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Transfers

Bericht door t4nd »

Er zijn geruchten over Tissoudali (naar de zandbak), Ito (naar Reims) en Dessers (Kopenhagen). Ik zou het wel jammer vinden om 3 zo'n spelers te zien vertrekken... Onze competitie wordt daardoor weer wat zwakker :-(.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Sanders »

Zou een mooie transfer zijn voor Gomez. Heeft vorig seizoen, zeker in de eerste seizoenshelft, zeker getoond dat hij een meerwaarde kan zijn vanop de linksback positie.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 10 aug 2022, 07:09 Zou een mooie transfer zijn voor Gomez. Heeft vorig seizoen, zeker in de eerste seizoenshelft, zeker getoond dat hij een meerwaarde kan zijn vanop de linksback positie.
Miscchien nog niet echt de ervaring die vereist is voor de Premier League, maar is wel een speler die zijn jeugdopleiding kreeg bij Barça, en bij Kompany een afkooksel van de ideeën van Pep kreeg ingelepeld. Aanpassing op voetballend vlak zou dus wel moeten meevallen denk ik, mocht City beslissen om hem in hun kern te houden voor dit seizoen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

Genk heeft leuk ingekocht en brengt nu reeds het mooiste (meest aanvallende) voetbal van de competitie.
Die spelen mee voor de titel, me dunkt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Transfers

Bericht door t4nd »

Zeker omdat ze geen Europese belasting hebben dit seizoen. De play offs zijn dit seizoen nog steeds enkel met de beste 4, dus het zal drummen worden voor de plaatsjes. Ik zie 6 grote kanshebbers op dit moment (Club - Antwerp - Gent - Genk - anderlecht - Union), waarbij Union misschien nog afvalt als daar nog veel transfers zouden gebeuren.
Plaats reactie