[JPL] Transfers

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [JPL] Transfers

Bericht door HeervanBiesen »

DavidVM schreef: Bandé voor 10M naar Ajax, veel gekker wordt het niet
En toch vind ik dat Ajax serieus veel geld uitgeeft, voor die Oostenrijker die afgelopen weekend op de linksachter speelde hebben ze iets van een 7M betaalt.
Allesinds wel knap dat ze zo kort op de bal hebben gespeeld en dit talent zo vlug hebben weten vast te leggen. Hopelijk kan Mechelen zich met die som degelijk versterken om komend seizoen mee te doen voor PO I.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Fire »

Rofl! Dat laatste zinnetje meen je toch niet...
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Hans1981 »

HeervanBiesen schreef:
DavidVM schreef: Bandé voor 10M naar Ajax, veel gekker wordt het niet
En toch vind ik dat Ajax serieus veel geld uitgeeft, voor die Oostenrijker die afgelopen weekend op de linksachter speelde hebben ze iets van een 7M betaalt.
Allesinds wel knap dat ze zo kort op de bal hebben gespeeld en dit talent zo vlug hebben weten vast te leggen. Hopelijk kan Mechelen zich met die som degelijk versterken om komend seizoen mee te doen voor PO I.
Geen cent teveel. Meer nog, die levert het 3-voudige op op korte termijn. Net KVO - KV Mechelen bekeken. En alleen maar naar hem gekeken. Parel. Sonck ook over hem bezig gehoord in de Nederlandse media, wees blij dat die geen trainer is. Hoe je dat niet kan zien is geen goed nieuws voor onze vaderlandse analytici. Niet dat ik daar een hoge pet van op heb. En ook vooral, wat is de rest weer aan het slapen geweest. Vooral de nekken. Die liep daar stage te lopen. Ik zou graag weten wie die heeft afgewezen. Zou je daarvoor ontslagen worden? Ik hoop het eigenlijk wel. Wat een farce.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [JPL] Transfers

Bericht door HeervanBiesen »

Hans1981 schreef:
HeervanBiesen schreef:
DavidVM schreef: Bandé voor 10M naar Ajax, veel gekker wordt het niet
En toch vind ik dat Ajax serieus veel geld uitgeeft, voor die Oostenrijker die afgelopen weekend op de linksachter speelde hebben ze iets van een 7M betaalt.
Allesinds wel knap dat ze zo kort op de bal hebben gespeeld en dit talent zo vlug hebben weten vast te leggen. Hopelijk kan Mechelen zich met die som degelijk versterken om komend seizoen mee te doen voor PO I.
Geen cent teveel. Meer nog, die levert het 3-voudige op op korte termijn. Net KVO - KV Mechelen bekeken. En alleen maar naar hem gekeken. Parel. Sonck ook over hem bezig gehoord in de Nederlandse media, wees blij dat die geen trainer is. Hoe je dat niet kan zien is geen goed nieuws voor onze vaderlandse analytici. Niet dat ik daar een hoge pet van op heb. En ook vooral, wat is de rest weer aan het slapen geweest. Vooral de nekken. Die liep daar stage te lopen. Ik zou graag weten wie die heeft afgewezen. Zou je daarvoor ontslagen worden? Ik hoop het eigenlijk wel. Wat een farce.
Tuurlijk, bedrag van Bandé snap ik volledig :-) vind gewoon algemeen in het Nederlands voetbal dat er zotte bedragen worden uitgegeven en dan bedoel ik op die Oostenrijker of bijvoorbeeld ooit voor een Sulejmani die nooit echt is doorgebroken bij Ajax.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Bjorno »

Ntep mogelijk naar anderlecht.
Dat zou toch een dikke transfer zijn voor hen alleszins.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Bjorno schreef: Ntep mogelijk naar anderlecht.
Dat zou toch een dikke transfer zijn voor hen alleszins.
Zo wow is dat nu toch ook niet, komt nog nauwelijks aan de bak.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Buyens en Genk ontbinden contract

Yoni Buyens gaat niet langer door het leven als speler van Racing Genk. De verdedigende middenvelder kwam bij de Limburgers al langer niet meer aan spelen toe. Beide partijen hebben het contract van Buyens nu in onderling overleg verbroken.

“De ontbinding van mijn contract is voor beide partijen de beste zaak”, vertelt Buyens in Het Belang van Limburg. “Ik had natuurlijk meer verwacht van mijn Genkse periode, maar ik wil nu vooruitkijken. Ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag. Er is interesse van een Belgische club en twee buitenlandse clubs.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Zulte Waregem wil 1 miljoen euro betalen voor Marcq

Het is Zulte Waregem menens deze wintermercato. De bekerwinnaar heeft een akkoord met AA Gent over de transfer van Damien Marcq (29). Essevee zou een slordige 1 miljoen euro neertellen voor de middenvelder. Een half jaar eerder kochten de Buffalo’s Marcq nog voor ruim het dubbele weg bij Charleroi. Aan de Gaverbeek ligt er voor de Fransman - net als voor Hamdi Harbaoui - een contract voor 3,5 seizoenen klaar. Op uitgaand vlak werkt de fusieclub aan de uitdunning van zijn kern. Zo lijken Juventus-huurlingen Nicola Leali en Grigoris Kastanos op weg naar de uitgang. Voor de Italiaanse doelman, die concrete interesse geniet van Perugia, is dat wel onder voorwaarden. Francky Dury wil namelijk drie competitieve doelmannen in zijn kern. (VDVJ/NP/PJC)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

Theo Bongonda naar Zulte Waregem, met aankoopoptie, straffe transfer van hen !
Die jongen kan echt goed voetballen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Gratchski »

Tiki Taka schreef: Theo Bongonda naar Zulte Waregem, met aankoopoptie, straffe transfer van hen !
Die jongen kan echt goed voetballen.
Ben ik jaloers op feitelijk.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [JPL] Transfers

Bericht door rambopirou »

Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef: Theo Bongonda naar Zulte Waregem, met aankoopoptie, straffe transfer van hen !
Die jongen kan echt goed voetballen.
Ben ik jaloers op feitelijk.
Same!

Een heerlijke speler , alleen wat weinig rendement op dit moment. Speler die wij zeker in de gaten moeten houden voor de volgende jaren
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [JPL] Transfers

Bericht door zegmaardag »

Even een applausje voor Mogi Bayat die op 6 januari reeds 10 transfers heeft gerealiseerd in onze Mickey Mouse League...

Maar kleine procentjes maken rijke ventjes! En vooraleer mensen afkomen met Mafia- Bayat: Die kerel is gewoon steengoed in zijn job, iets waar iedereen toch wel wat mag naar opkijken eerder dan neerkijken.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef: Even een applausje voor Mogi Bayat die op 6 januari reeds 10 transfers heeft gerealiseerd in onze Mickey Mouse League...

Maar kleine procentjes maken rijke ventjes! En vooraleer mensen afkomen met Mafia- Bayat: Die kerel is gewoon steengoed in zijn job, iets waar iedereen toch wel wat mag naar opkijken eerder dan neerkijken.
Als Bayat letterlijk op een voorzitter van een Jupiler pro league club afstapt en zegt dat als hij transfers wil doen het via hem zal zijn, of er geen transfers zullen plaatsvinden bij die club, vindt jij dat dan correct? Ik vind dat maffia praktijken. :puke: :mj:
Dus voor mij kan die kerel de pot op.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [JPL] Transfers

Bericht door zegmaardag »

Tiki Taka schreef:
zegmaardag schreef: Even een applausje voor Mogi Bayat die op 6 januari reeds 10 transfers heeft gerealiseerd in onze Mickey Mouse League...

Maar kleine procentjes maken rijke ventjes! En vooraleer mensen afkomen met Mafia- Bayat: Die kerel is gewoon steengoed in zijn job, iets waar iedereen toch wel wat mag naar opkijken eerder dan neerkijken.
Als Bayat letterlijk op een voorzitter van een Jupiler pro league club afstapt en zegt dat als hij transfers wil doen het via hem zal zijn, of er geen transfers zullen plaatsvinden bij die club, vindt jij dat dan correct? Ik vind dat maffia praktijken. :puke: :mj:
Dus voor mij kan die kerel de pot op.
En vanwaar heb jij die info? Ik ken een aantal
mensen in het wereldje, er zijn er op’t forum die dat kunnen bevestigen.
Charleroi moet in Belgie zowat de enige ploeg zijn waar je niet zonder hem kan passeren.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [JPL] Transfers

Bericht door rambopirou »

zegmaardag schreef:
Tiki Taka schreef:
zegmaardag schreef: Even een applausje voor Mogi Bayat die op 6 januari reeds 10 transfers heeft gerealiseerd in onze Mickey Mouse League...

Maar kleine procentjes maken rijke ventjes! En vooraleer mensen afkomen met Mafia- Bayat: Die kerel is gewoon steengoed in zijn job, iets waar iedereen toch wel wat mag naar opkijken eerder dan neerkijken.
Als Bayat letterlijk op een voorzitter van een Jupiler pro league club afstapt en zegt dat als hij transfers wil doen het via hem zal zijn, of er geen transfers zullen plaatsvinden bij die club, vindt jij dat dan correct? Ik vind dat maffia praktijken. :puke: :mj:
Dus voor mij kan die kerel de pot op.
En vanwaar heb jij die info? Ik ken een aantal
mensen in het wereldje, er zijn er op’t forum die dat kunnen bevestigen.
Charleroi moet in Belgie zowat de enige ploeg zijn waar je niet zonder hem kan passeren.
anderlecht toch ook niet? :mrgreen:
Plaats reactie