De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: De Rode Duivels

Bericht door R_uben94 »

Na deze match is het ook alweer eens duidelijk gebleken dat we tegen zwakkere tegenstanders altijd met Meunier en Lukaku op de backs moeten starten.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: De Rode Duivels

Bericht door Peet »

Nainggolan, Carrasco en Lukaku erin en je hebt een andere match.
Origi en Bats waren onzichtbaar, Fellaini toont wel terug zijn sterkte (doelgerichtheid) maar in het voetballen ging het toch te traag.

Grappig dat hier nu de hele defensie in vraag gesteld wordt.. ze geven één kans weg op 90 minuten.. Ja, Vermaelen mocht daar scherper verdedigen..
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: De Rode Duivels

Bericht door Tiki Taka »

Ik ben geen fan van Hazard en Fellaini bij de rode duivels. Ik vond de verdediging soms wel veel ruimte weggeven.
Voorin was het ook veel te statisch, het verbeterde enorm met Mertens er bij.
Benteke wat liet die daar 2 keer liggen ?!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: De Rode Duivels

Bericht door Alethio »

Bij de tegengoal gaan voornamelijk Toby en Vermaelen in de fout. Toby laat die man lopen (wat ik kan begrijpen uit vermoeidheid aangezien hij constant mee oprukt tegen een verdedigend elftal, maar hamert Wilmots niet op backs die in de eerste plaats verdediger zijn?), en Vermaelen staat inderdaad gewoon te slapen.

Daarentegen hebben we toch kansen genoeg gehad om de wedstrijd te winnen ook, hoor. De Fellaini van drie jaar geleden kopt 1 van die 3 kopkansen binnen, als Lukaku in plaats van Benteke gestart was, had die die voorzet van De Bruyne(?) ook wel binnengelegd, Batshuayi raakt de paal, en dan nog een hele boel afgeweken ballen die ook eens binnen gaan. We moeten niet echt positief zijn over de wedstrijd, maar ik vond ons toch wel beter spelen dan tegen Zwitserland.

Alleen: Origi op de flank is geen goed idee in een wedstrijd als deze. Maar als je het kadert in "minuten maken voor zoveel mogelijk spelers", is het inderdaad de beste manier om zowel Origi als Batshuayi een uur op het veld te krijgen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: De Rode Duivels

Bericht door JRut »

Peet schreef: Nainggolan, Carrasco en Lukaku erin en je hebt een andere match.
Origi en Bats waren onzichtbaar, Fellaini toont wel terug zijn sterkte (doelgerichtheid) maar in het voetballen ging het toch te traag.

Grappig dat hier nu de hele defensie in vraag gesteld wordt.. ze geven één kans weg op 90 minuten.. Ja, Vermaelen mocht daar scherper verdedigen..
Het was dan ook tegen godbetert Finland. Dat je maar één kans weggeeft, is op zich inderdaad niet slecht. Maar ook zonder kansen weg te geven was het eigenlijk duidelijk dat Denayer-Vermaelen voor het ogenblik te weinig is om een goed tornooi te draaien.
#hetishierbeter
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: De Rode Duivels

Bericht door VictorDL »

Wil België de kwartfinale halen, moet(en) Hazard en/of Witsel uit de ploeg. Nog nooit zo'n spelvertragers gezien. Ja sorry, ben echt geen fan. En misschien stoort het feit dat Hazard zo gehypet wordt, mij ook wel een beetje ja.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: De Rode Duivels

Bericht door Fire »

Haal er Witsel of Fellaini uit voor Radja, breng YCF voor 1 van die 2 spitsen en speel een 4-2-3-1. En 't zal al beter gaan.
Of nog beter (maar dat durft willy niet), speel 3-4-3
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

Als Ibra speelt...
Oh Frail.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: De Rode Duivels

Bericht door BB1891 »

Peet schreef: Nainggolan, Carrasco en Lukaku erin en je hebt een andere match.
Origi en Bats waren onzichtbaar, Fellaini toont wel terug zijn sterkte (doelgerichtheid) maar in het voetballen ging het toch te traag.

Grappig dat hier nu de hele defensie in vraag gesteld wordt.. ze geven één kans weg op 90 minuten.. Ja, Vermaelen mocht daar scherper verdedigen..
Dit.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: De Rode Duivels

Bericht door Nergens »

Aan degene die zeggen dat Hazard tever inzakte, wat moest hij anders doen? Enigste die soms ballen naar voor trapte was Fellaini (en was dan in het begin nog niet zuiver in de passing).

Centrale verdedigers pasten ook enkel maar naar de flanken ..
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

Durf je nu suggereren dat er geen tactisch meesterplan was van de beste trainer van de wereld :shock:
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gunt »

Pica schreef: Durf je nu suggereren dat er geen tactisch meesterplan was van de beste trainer van de wereld :shock:
Nam op een bepaald moment tijdens de match Vermaelen even apart. Ik vraag me af wat die mannen dan denken.
Blablablablablaaaaaaaaa
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

Gunt schreef:
Pica schreef: Durf je nu suggereren dat er geen tactisch meesterplan was van de beste trainer van de wereld :shock:
Nam op een bepaald moment tijdens de match Vermaelen even apart. Ik vraag me af wat die mannen dan denken.
Blablablablablaaaaaaaaa
*shit geen bongo bon verdiend*
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gunt »

Marc Wilmots: "Op het EK spelen we wel tegen een ploeg die wil winnen".
Ok Marc, Italië zal minder scherp verdedigen.
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: De Rode Duivels

Bericht door WesthoekUnited »

Uit principe kan het mss niet, maar ik zou toch Hazard op zijn minst eens een halve match aan de kant laten. Zo'n arrogantie, man toch. Wat heeft hij gisteren gebracht? Als je dan Mertens ziet invallen, niets dan respect voor hem. Hij gaat voor elke bal, wat niet van Hazard kan worden gezegd.

Maar als je die (Hazard) eens een helft/match aan de kant laat, dan wordt die depri tot en met en zal hij nog meer zijn eigen willetje doorvoeren denk ik..
Plaats reactie