De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Rode Duivels

Bericht door The_One »

Moest ik in Vanaken zijn schoenen staan ik zou mijn kat beginnen sturen naar de Duivels. Man man man, das echt mee hem lachen e...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

The_One schreef: 11 okt 2020, 19:40 Moest ik in Vanaken zijn schoenen staan ik zou mijn kat beginnen sturen naar de Duivels. Man man man, das echt mee hem lachen e...
Net wat ik hier ook zei. 't Is ronduit beledigend voor Hans.

Iemand moet trouwens nog de bondscoach verwittigen dat anderlecht Doku al verkocht heeft, want hij blijft hem opstellen ondanks het feit dat hij elke match al teleurgesteld heeft. Misschien moet hij Sambi Lokonga eens beginnen oproepen :suicide:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Vanaken en Trossard hadden er ALTIJD moeten inkomen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: De Rode Duivels

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 11 okt 2020, 19:51
The_One schreef: 11 okt 2020, 19:40 Moest ik in Vanaken zijn schoenen staan ik zou mijn kat beginnen sturen naar de Duivels. Man man man, das echt mee hem lachen e...
Net wat ik hier ook zei. 't Is ronduit beledigend voor Hans.

Iemand moet trouwens nog de bondscoach verwittigen dat anderlecht Doku al verkocht heeft, want hij blijft hem opstellen ondanks het feit dat hij elke match al teleurgesteld heeft. Misschien moet hij Sambi Lokonga eens beginnen oproepen :suicide:
Zijn volgende keuze zal wss Trebel zijn :lol: die speelt al meer als 5j in België en kan zo voor de Rode Duivels uitkomen.
Met wat geluk is die dan ineens getransfereerd tegen januari en zijn de joden van zijn zwaar loon af :thumba:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: De Rode Duivels

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 11 okt 2020, 19:53 Vanaken en Trossard hadden er ALTIJD moeten inkomen.
Trossard mee eens, Vanaken minder.. Zou meer opteren voor een Origi op de andere flank of spelers die gewend zijn op hoog niveau int buitenland te spelen. Vanaken zie ik dan wel weer tegen IJsland spelen.
Vond hem gewoon de vorige wedstrijd tegen Ivoorkust totaal door de mand vallen centraal op het middenveld, hij is en blijft een nummer 10.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: De Rode Duivels

Bericht door Nakamba30 »

verschaeren moet eens naar de coiffeur gaan
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: De Rode Duivels

Bericht door Nakamba30 »

hans vanaken passeren voor verschaeren is een ware belediging voor vanaken en club brugge, vorige wedstrijd moest mignolet zich al laten beledigen, voor 1 keer dat hij mocht spelen moest hij dan halverwege de 2de helft zijn plek afstaan aan van crombrugge.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

HeervanBiesen schreef: 12 okt 2020, 01:03 Trossard mee eens, Vanaken minder.. Zou meer opteren voor een Origi op de andere flank of spelers die gewend zijn op hoog niveau int buitenland te spelen. Vanaken zie ik dan wel weer tegen IJsland spelen.
Vond hem gewoon de vorige wedstrijd tegen Ivoorkust totaal door de mand vallen centraal op het middenveld, hij is en blijft een nummer 10.
Niet mee eens. We hadden gisteren veel te weinig controle over de bal, bijna niemand bewoog en we hadden te veel (onnodig) balverlies. Een Vanaken brengt dan rust in het spel want hij kan de bal bijhouden en verleggen.
Tegen Ivoorkust viel hij trouwens niet door de mand, hij deed wat hij moest doen en was een rustpunt in de ploeg. Het is niet omdat hij geen beslissende passes gaf dat hij slecht speelde. Dat is trouwens iets waar alle deftige analisten het over eens zijn :-).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 12 okt 2020, 08:00
HeervanBiesen schreef: 12 okt 2020, 01:03 Trossard mee eens, Vanaken minder.. Zou meer opteren voor een Origi op de andere flank of spelers die gewend zijn op hoog niveau int buitenland te spelen. Vanaken zie ik dan wel weer tegen IJsland spelen.
Vond hem gewoon de vorige wedstrijd tegen Ivoorkust totaal door de mand vallen centraal op het middenveld, hij is en blijft een nummer 10.
Niet mee eens. We hadden gisteren veel te weinig controle over de bal, bijna niemand bewoog en we hadden te veel (onnodig) balverlies. Een Vanaken brengt dan rust in het spel want hij kan de bal bijhouden en verleggen.
Tegen Ivoorkust viel hij trouwens niet door de mand, hij deed wat hij moest doen en was een rustpunt in de ploeg. Het is niet omdat hij geen beslissende passes gaf dat hij slecht speelde. Dat is trouwens iets waar alle deftige analisten het over eens zijn :-).
Helemaal mee eens. Origi vond ik trouwens telkens ontgoochelend bij de Duivels op de positie van Eden. Zijn beste matchen bij Liverpool (tegen Barca en Tottenham in de CL) stond hij ook gewoon in de punt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Vanavond graag deze opstelling:

Mignolet

Alderweireld, Boyata, Denayer

Meunier, Witsel, Vanaken, Castagne

Trossard, Carrasco

Lukaku

Indien Lukaku niet fit raakt: Origi graag eens op zijn natuurlijk positie.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Het Nieuwsblad verwacht :

Mignolet

Alderweireld, Boyata, Denayer

Meunier, Witsel, Tielemans, Carrasco

Doku, Trossard

Lukaku

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze Doku niet nog een keer gaan opstellen, want ik begin al lichtjes te vrezen voor een nederlaag tegen Ijsland.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: De Rode Duivels

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 14 okt 2020, 10:25 Het Nieuwsblad verwacht :

Mignolet

Alderweireld, Boyata, Denayer

Meunier, Witsel, Tielemans, Carrasco

Doku, Trossard

Lukaku

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze Doku niet nog een keer gaan opstellen, want ik begin al lichtjes te vrezen voor een nederlaag tegen Ijsland.
Van mij mag Vanheusden ook nog invallen of beginnen.
Maar als ik die opstelling zie hoop ik idd ook heel hard dat Doku op de bank start,
dan zetten ze beter een Lukebakio in. Die verdiend dat veel meer. (ok normaal liever een Hazard en Mertens maar wegens blessure en quarantaine zijn ze er niet bij).
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: De Rode Duivels

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 12 okt 2020, 08:00
HeervanBiesen schreef: 12 okt 2020, 01:03 Trossard mee eens, Vanaken minder.. Zou meer opteren voor een Origi op de andere flank of spelers die gewend zijn op hoog niveau int buitenland te spelen. Vanaken zie ik dan wel weer tegen IJsland spelen.
Vond hem gewoon de vorige wedstrijd tegen Ivoorkust totaal door de mand vallen centraal op het middenveld, hij is en blijft een nummer 10.
Niet mee eens. We hadden gisteren veel te weinig controle over de bal, bijna niemand bewoog en we hadden te veel (onnodig) balverlies. Een Vanaken brengt dan rust in het spel want hij kan de bal bijhouden en verleggen.
Tegen Ivoorkust viel hij trouwens niet door de mand, hij deed wat hij moest doen en was een rustpunt in de ploeg. Het is niet omdat hij geen beslissende passes gaf dat hij slecht speelde. Dat is trouwens iets waar alle deftige analisten het over eens zijn :-).
Dat is ook een persoonlijke mening..
Vind hem veel beter op de 10 spelen, ook al geeft hij dan geen assists. Zelfs al scoort hij niet kan hij belangrijk zijn.
Ben gewoon van mening dat ik hem niet graag centraal zie spelen, maar liever op de 10.
Tegen Engeland zou ik dan eerder opteren voor 2 middenvelders die blijven pompen centraal met enorm veel loopvermogen.
In de selectie zit een Tielemans en Praet die toch wekelijk op hoog niveau spelen. (Ik keur Vanaken niet af, tzijn louter persoonlijke keuzes, maar voor te opteren voor spelers die op een hoog niveau in de PL spelen leek me dit vanzelfsprekender tegen Engeland).
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Dit is toch gewoon Kafka voorbij...

Veruit de grootste kutmatch van de Rode Duivels in jaren, enige die wat moeite deed was Lukaku en hij zorgde dan ook in z'n eentje voor de 2 doelpunten. Niet toevallig werd de eerste gemaakt na een pass van Alderweireld waarbij ons middenveld (dat onbestaande was) overgeslagen werd. Wat zegt de bondscoach? "We mogen trots zijn!"

Zowel Doku als Trossard deden ongeveer niets goed in de match (Doku nòg minder dan Trossard), met als pijnlijk dieptepunt een moment in de 2de helft waar hij op snelheid (toch zijn grootste troef) een paar Ijslanders voorbij kan gaan en er niemand van de tegenstand hem opwacht - maar hij er toch niet in slaagt om de bal binnen te houden. Meer dan een 3 / 10 verdient hij gewoon niet. Wat zegt de bondscoach? "Ik ben heel tevreden over Doku en Trossard. Ze zijn de laatste week echt veel gegroeid. Ze brengen iets extra's, iets dat we nog niet hadden. Het zijn jonge en onervaren spelers, maar ze deden het goed."

Ow, nog vergeten. Carrasco & Doku lieten continu te veel ruimte waar zelfs de Ijslanders rustig in gingen duiken. Stel je even voor wat dat geeft tegen een land dat effectief kan voetballen... Wat zegt de bondscoach? "Maar ze kregen maar één kans. Dat wil zeggen dat we toch goed verdedigd hebben."
-> Nee Roberto, dat betekent dat Ijsland opgelegde kansen niet kan afmaken.

Over Vanaken (die overigens goed ingevallen is op de flank) rept hij (uiteraard) weer met geen woord.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Rode Duivels

Bericht door The_One »

Kan ik me helemaal bij aansluiten. Vanaken bracht echt terug leven in het middenveld, ging zelf de bal achteraan gaan ophalen. Tielemans stond meer in zijnen tuin te gapen dan wat anders.
Voor Vanaken was het middenveld echt onbestaande. Wat heeft Doku al bewezen dat hij direct zoveel kansen krijgt?
Plaats reactie