De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Jawadde. Enkel nog play-offs aan toevoegen en het is helemaal naar de zak.
Ze hadden het beter gehouden zoals het was.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: De Rode Duivels

Bericht door Alethio »

Tja, zonder Brandon en Hans, dan krijg je dit...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Aan de rust hadden Tielemans, Chadli en Boyata aan de kant moeten blijven. Hell, die hadden gewoon nooit mogen starten... Een match in Zwitserland en onze verdediging heeft meer gaten dan de gemiddelde bol kaas... Complete afgang dit.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Kan wel eens het begin van het einde zijn. Verdediging wordt te oud. Vervangers hebben niet het niveau. Ek wordt laatste kunstje. Wk halen we niet meer.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: De Rode Duivels

Bericht door Khas »

Er was ook positief nieuws. Courtois kwam met de quote van het jaar in zijn interview na de match.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Khas schreef: 18 nov 2018, 23:16 Er was ook positief nieuws. Courtois kwam met de quote van het jaar in zijn interview na de match.
Niet gehoord. Wat had dit erudiete heerschap dan zoal mede te delen?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: De Rode Duivels

Bericht door Khas »

GenGhibli schreef: 18 nov 2018, 23:25
Khas schreef: 18 nov 2018, 23:16 Er was ook positief nieuws. Courtois kwam met de quote van het jaar in zijn interview na de match.
Niet gehoord. Wat had dit erudiete heerschap dan zoal mede te delen?
"Ik weet niet of het penalty was. Ik hoorde wel ergens een scheenbeen vliegen, maar..."
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Tielemans mag nooit geselecteerd worden, laat staan spelen. Idem voor Chadli. Samen met Boyata alledrie een schande.
Verdediging was nergens. Kapiteins waren nergens.
Verdediging en middenveld afwezig, aanval onmondig.
Belachelijke prestatie.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Khas schreef: 18 nov 2018, 23:26
GenGhibli schreef: 18 nov 2018, 23:25
Khas schreef: 18 nov 2018, 23:16 Er was ook positief nieuws. Courtois kwam met de quote van het jaar in zijn interview na de match.
Niet gehoord. Wat had dit erudiete heerschap dan zoal mede te delen?
"Ik weet niet of het penalty was. Ik hoorde wel ergens een scheenbeen vliegen, maar..."
Ok. Zeer erudiet, als verwacht van hem. :mrgreen: :)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Reactie van Witsel: "Dit hadden we misschien nodig, nu staan we weer met de voeten op de grond." Really? Hoeveel keer moeten ze zo met hun voeten op de grond gezet worden?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: De Rode Duivels

Bericht door Tiki Taka »

Deze `gouden generatie` heeft 0,0 prijzen gewonnen.
Voetballers zoals Hazard en De Bruyne zullen we als klein landje ook niet gauw meer zien passeren.
Als het er echt op neerkwam, stonden de Rode Duivels er niet. (behalve tegen Brazilie dan) ;-)
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: De Rode Duivels

Bericht door kingpietro105 »

Iedereen kijkt me raar aan wanneer ik zeg dat ik niet supporter voor de rode duivels omdat ik het pretentieuse overbetaalde voetballers zijn die denken dat ze het zijn terwijl dat ze nog niks gerealiseerd hebben op interland voetbal.

Elke keer roepen spelers dat ze de beste generatie zijn. Maar niet alleen de spelers ook de supporters. Voornamelijk die plots allemaal voor de rode duivels zijn omdat ze goed spelen.

Dit team is de meest overschatte ploeg in heel de wereld. Ze hebben grote namen die goed spelen in sterke competities maar wanneer het er op aankomt voor hun nationaal elftal dan zakken ze door het ijs. ze staan er nooit wanneer ze er moeten staan.

Iedereen zeurt maar over dat frankrijk slecht voetbal speelde. Zij stonden er wel wanneer het nodig was. Zij kwamen op voorsprong en gaven dit niet weg ook een gave. Die nederlaag tegen frankrijk was ook eerder te wijten aan een zwak belgie dat opnieuw geen oplossing vond tegen een groot land. Tegen argentinie was het exact het zelfde 1-0 achter en ze konden niks meer.

Iedereen hemelt dit team op alsof ze de gouden generatie zijn. Wat ik vooral zie zijn individuele kwaliteiten en een gebrek aan intiligentie en inzicht op het veld telkens wordt er gewezen naar de coach maar ik vind dat vooral die spelers is in de spiegel mogen kijken en realiseren hoe zwak ze zijn voor hun nationale ploeg.

Die rode duivels lijken erg veel op gent grote mond wanneer het goed gaat. Wanneer er een goede lichting is zeggen ze wij gaan het EK winnen dan erna wij gaan finale halen van het WK. En dan gaan ze af als een gieter. Als je jarenlang niet aanwezig geweest ben op een toornooi dan zou ik niet zo hoog van de toren blazen.
Jeugdscheidsrechter
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: De Rode Duivels

Bericht door Blackburn »

Wedstrijd gisteren was voor mij het ultieme bewijs dat De Bruyne voor deze ploeg veel belangrijker is dan Hazard...
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Blackburn schreef: 19 nov 2018, 11:14 Wedstrijd gisteren was voor mij het ultieme bewijs dat De Bruyne voor deze ploeg veel belangrijker is dan Hazard...
Tegen betere tegenstanders, ja. Kijk ook Brazilië. Tegen de kleintjes kan het zonder. Maar toch liever altijd met KDB natuurlijk.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: De Rode Duivels

Bericht door JRut »

Ze hebben natuurlijk wel gelijk als ze zichzelf de beste generatie ooit noemen. Gisteren verandert daar niets aan.
#hetishierbeter
Plaats reactie