De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

IsO schreef: 20 jul 2022, 11:19 Transferoverzicht Rode Duivels Zomer 2022:

Done deal:
- Axel Witsel ==> voor 1 seizoen naar Atlético Madrid.
- Romelu Lukaku ==> voor 1 seizoen uitgeleend aan Inter Milan
- Toby Alderweireld ==> voor 3 seizoenen naar Antwerp
- Loïs Openda ==> voor 5 seizoenen naar RC Lens in de Ligue 1. Hun duurste inkomende transfer so far, dus ook daar kan je speelminuten verwachten.

Op het eerste zicht goede zaak voor alle vier in aanloop naar het WK eind dit jaar: uitzicht op speelminuten op degelijk tot hoog niveau.

Transfers in de pipeline:
- Charles De Ketelaere ==> voor 5 seizoenen naar AC Milan; topprioriteit voor hen, dus je zou verwachten dat ze hem speelminuten gaan geven.
- Jason Denayer ==> transfervrij, voor 4 seizoenen naar Torino (als vervanger van de naar Juventus vertrekkende Bremer). Speelminuten lijken me gegarandeerd indien fit.
- Dries Mertens ==> Transfervrij. Napoli? Afwachten.
- Adnan Januzaj ==> Transfervrij. Afwachten.

Verder wel wat geruchten over andere Duivels (Faes, Theate, Dendoncker, Tielemans, Trossard), maar voorlopig weinig concreet.
Update:

2 nieuwe transfers in de pipeline:
- Orel Mangala ==> voor 4 seizoenen naar Nottingham Forest (Premier League)
- Arthur Theate ==> Bod van Stade Rennes

Geruchten:
- Timothy Castagne ==> Atlético Madrid zou interesse hebben in hem als opvolger voor Vrsaljko. De club zou echter ook al quasi rond zijn met Nahuel Molina, ook een rechtsback, van Udinese (en Aurelio Buta, ex-Antwerp, zou zijn vervanger worden bij Udinese). Indien de komst van Molina eerstdaags wordt bevestigd, lijkt een transfer van Castagne naar Atlético wellicht niet meer zo realistisch.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: De Rode Duivels

Bericht door HeervanBiesen »

Hopelijk vertrekt Hazard nog uit Madrid.
Die heeft toch elders een basisplaats nodig om wedstrijdfit op het WK te verschijnen...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Rode Duivels

Bericht door The_One »

Ik zie die op een paar maand niet meer op het niveau geraken waar hij een meerwaarde zou zijn bij de Duivels. Ik zou zelf opteren om hem thuis te laten, maar dat zal wel een controversiële mening zijn 😋
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

The_One schreef: 29 aug 2022, 12:22 Ik zie die op een paar maand niet meer op het niveau geraken waar hij een meerwaarde zou zijn bij de Duivels. Ik zou zelf opteren om hem thuis te laten, maar dat zal wel een controversiële mening zijn 😋
Ik wel, want is wel fit. Heeft alleen speelgelegenheid en (zelf)vertrouwen nodig.

En geen nieuwe blessures natuurlijk.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Rode Duivels

Bericht door The_One »

IsO schreef: 29 aug 2022, 12:39
The_One schreef: 29 aug 2022, 12:22 Ik zie die op een paar maand niet meer op het niveau geraken waar hij een meerwaarde zou zijn bij de Duivels. Ik zou zelf opteren om hem thuis te laten, maar dat zal wel een controversiële mening zijn 😋
Ik wel, want is wel fit. Heeft alleen speelgelegenheid en (zelf)vertrouwen nodig.

En geen nieuwe blessures natuurlijk.
Klopt, maar zonder speelgelegenheid en vertrouwen, vind ik niet dat hij mee moet. Het toernooi is niet de plaats om het vertrouwen terug te zoeken, noch om speelgelegenheid te krijgen...
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: De Rode Duivels

Bericht door Sanders »

Op Voetbalkrant staat een artikeltje met de "gelekte" foto's van de nieuwe truitjes van de Rode Duivels.
Het ziet eruit als een tenuetje van Dancing Dimi voor een dartstornooi. Ik vind het niet geslaagd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 29 aug 2022, 14:30 Op Voetbalkrant staat een artikeltje met de "gelekte" foto's van de nieuwe truitjes van de Rode Duivels.
Het ziet eruit als een tenuetje van Dancing Dimi voor een dartstornooi. Ik vind het niet geslaagd.
Lol, nog niet gezien maar wel benieuwd nu :mrgreen:
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: De Rode Duivels

Bericht door Polbemol »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Thx! Ook niet echt fan moet ik zeggen
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: De Rode Duivels

Bericht door Polbemol »

IsO schreef: 29 aug 2022, 17:25
Thx! Ook niet echt fan moet ik zeggen
Het witte gaat nog. Alhoewel dat het erg gelijkt op het koerstruitje van Total Energies ...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Polbemol schreef: 29 aug 2022, 17:33
IsO schreef: 29 aug 2022, 17:25
Thx! Ook niet echt fan moet ik zeggen
Het witte gaat nog. Alhoewel dat het erg gelijkt op het koerstruitje van Total Energies ...
Nu je ''t zegt...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: De Rode Duivels

Bericht door HeervanBiesen »

The_One schreef: 29 aug 2022, 12:22 Ik zie die op een paar maand niet meer op het niveau geraken waar hij een meerwaarde zou zijn bij de Duivels. Ik zou zelf opteren om hem thuis te laten, maar dat zal wel een controversiële mening zijn 😋
Het is wel enorm af getraind uit de vakantieperiode gekomen dat is veelbelovend.

Maar zie hem ook niet meer zijn topniveau v bij Chelsea halen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Transferoverzicht Rode Duivels Zomer 2022 — Update:

Done deal:

- Axel Witsel ==> voor 1 seizoen naar Atlético Madrid.
- Romelu Lukaku ==> voor 1 seizoen uitgeleend aan Inter Milan
- Divock Origi ==> voor 4 seizoenen naar AC Milan
- Toby Alderweireld ==> voor 3 seizoenen naar Antwerp
- Loïs Openda ==> voor 5 seizoenen naar RC Lens in de Ligue 1. Hun duurste inkomende transfer so far, dus ook daar kan je speelminuten verwachten.
- Arthur Theate ==> voor 4 seizoenen naar Rennes
- Dries Mertens ==> voor 1 seizoen met optie op 2e naar Galatasaray
- Christian Benteke ==> 2 seizoenen naar DC United (met optie voor derde)
- Romeo Lavia ==> voor 5 seizoenen naar Southampton (City heeft terugkoopclausule bedongen)
- Amadou Onana ==> voor 5 seizoenen naar Everton
- Orel Mangala ==> voor 4 seizoenen naar Nottingham Forest
- Charles De Ketelaere ==> voor 5 seizoenen naar AC Milan
- Dedryck Boyata ==> voor 3 seizoenen naar Club Brugge
- Adnan Januzaj ==> voor 4 seizoenen naar Sevilla

Transfers in de pipeline:

- Jason Denayer ==> transfervrij; deal naar Torino afgeketst. Wolverhampton zou nu concreet zijn. Afwachten.
- Aster Vranckx ==> uitgeleend aan AC Milan voor 1 seizoen, met aankoopoptie (12 miljoen). Morgen medicals.
- Wout Faes ==> Leicester City, als opvolger van Wesley Fofana. Zou vrij concreet zijn, volgens Fabrizio Romano
- Jan Vertonghen ==> anderlecht ; gesprekken zouden aan de gang zijn

Bod van Cádiz op Siebe Van Der Heyden geweigerd door Union. 2 x bod van West Ham op Vanaken geweigerd en tekende ondertussen bij.

Geruchten rond Carrasco (Tottenham), Meunier (Barça), Batshuayi (Fenerbahce), Tielemans (Arsenal, Newcastle), Mechele (Bologna), Chadli (Charleroi), maar voorlopig weinig concreet.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: De Rode Duivels

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 31 aug 2022, 21:49 Transferoverzicht Rode Duivels Zomer 2022 — Update:

Done deal:

- Toby Alderweireld ==> voor 3 seizoenen naar Antwerp
- Dedryck Boyata ==> voor 3 seizoenen naar Club Brugge

Transfers in de pipeline:

- Jan Vertonghen ==> anderlecht ; gesprekken zouden aan de gang zijn
Wie had voor de zomer gedacht dat onze potentiële achterlijn van de Duivels uit de JPL zou komen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Dat zegt ook veel over het huidige niveau van de defensie van de rode duivels.
Plaats reactie