De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: De Rode Duivels

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 17 nov 2022, 13:13 Onze verdediging is triest hé...

Martinez wou altijd Denayer en Boyata als "nieuwe verdediging" naast de anciens Alderweireld & Vertongen. Door ze niet te selecteren heeft Martinez toegegeven dat hij fout zat. Dendoncker heeft daar een paar matchen als oplapmiddel gespeeld en hij deed het niet slecht, maar om nu te zeggen dat hij dé man in de defensie is... Dan heb je nog Faes & Theate. Op zich goeie verdedigers, maar stel dat Vertongen geblesseerd is heb je volgens mij een groot probleem. Je kan moeilijk Alderweireld-Faes-Theate spelen want dat is een compleet nieuwe defensie. Dan moet je al Denayer (als reserve) in de basis droppen of Dendoncker...
Er zijn wel meerdere zaken triest.
Deze ochtend sloeg Ludo Vandewalle in HNB de nagel op de kop wat betreft Hazard. Martinez blijft er alles aan doen om Hazard op een niveau te krijgen waar hij al 3 jaar niet meer aan geraakt is (7 volledige matchen in 3 jaar!). Had Van Gaal onze bondscoach geweest, aldus Vandewalle, Hazard had misschien zelfs niet opgeroepen geweest.

Wat de verdediging betreft is het inderdaad volledig Martinez zijn fout door al jaren dezelfde spelers op te stellen. Alderweireld en Vertonghen speelden altijd, geflankeerd door Kompany of Vermaelen. Pas toen beiden zijn gestopt wisselden Denayer en Boyata elkaar af voor dat plekje. Maar wat toen iedereen al zag (er is vernieuwing nodig), drong niet door bij Martinez. Gevolg: je gaat nu naar een WK zonder te weten of je alternatieven in een match situatie wel een solide verdediging kunnen vormen. Zowel Theate als Faes zijn sterk bezig bij hun respectievelijke clubs (vooral Faes dan), maar niemand weet of die samen in een verdediging kunnen spelen als geheel.
Dendoncker is een goede stoplap, maar heeft ook een draaicirkel van een camion. Op landentornooien is een solide verdediging net extra belangrijk. Griekenland werd zo Europees kampioen, Italië deed het op dezelfde manier vorige zomer. Portugal stond organisatorisch ook sterk op het EK2016. Frankrijk stond ook zeer sterk in de organisatie toen ze onder Deschamps wereldkampioen werden.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Hoe zouden jullie vanavond spelen tegen Egypte?

Ik zou opteren voor :

Courtois
Alderweireld - Faes - Theate
Castagne - Onana - Tielemans - De Bruyne - T. Hazard
De Ketelaere - Openda

Verklaring : Deze verdediging is wat mij betreft het beste wat we kunnen opstellen dus moeten ze minstens 1 match samen kunnen oefenen. Courtois in de goal omdat hij onze vaste doelman is en hij direct al kan beginnen met deze 3 te coachen. Op het middenveld ga ik voor Onana & Tielemans voor de verdediging. De realiteit is dat we te makkelijk doelpunten slikken dus extra stabiliteit daar lijkt me niet onnodig. Vanaken in plaats van Tielemans zou kunnen, maar die laatste is wel in vorm en Hans net iets minder. De Bruyne ervoor - normaal zou hij door de extra stabiliteit achter hem minder werk moeten doen en dus meer tijd/energie hebben voor wat hij goed kan : zich vrijlopen en dieptepasses spelen. Op de flanken Castagne (momenteel beter in vorm dan Meunier) en T. Hazard. Van die 2 geloof ik ook dat ze 90min gaan blijven verdedigen, een Castagne durft dat al wel eens te vergeten. In de spits hoort Lukaku te staan, maar aangezien hij er niet is zou ik Openda een kans geven - op basis van zijn prestaties verdient hij dat gewoon. Achter de diepe spits hoort eigenlijk Trossard, maar die is momenteel niet fit dus zou ik De Ketelaere nemen. Hij is even slecht in vorm als E. Hazard, maar vorig seizoen speelde hij tenminste nog op hoog niveau. E. Hazard speelt al 3 (of 4?) seizoenen niet meer op niveau.

Ik vermoed wel dat onze bondscoach Faes eruit gaat laten voor Dendoncker, Onana eruit voor Witsel, De Ketelaere eruit voor E. Hazard & Openda eruit voor Batshuayi...
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: De Rode Duivels

Bericht door Jens27 »

Best mogelijke opstelling voor het WK mijn inziens;

Courtois
Alderweireld-Witsel-Theate
Castagne-Onana-Tielemans-Carrasco
De Bruyne-Trossard
Lukaku

#iedereenbondscoach
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 18 nov 2022, 07:39 Hoe zouden jullie vanavond spelen tegen Egypte?

Ik zou opteren voor :

Courtois
Alderweireld - Faes - Theate
Castagne - Onana - Tielemans - De Bruyne - T. Hazard
De Ketelaere - Openda

Verklaring : Deze verdediging is wat mij betreft het beste wat we kunnen opstellen dus moeten ze minstens 1 match samen kunnen oefenen. Courtois in de goal omdat hij onze vaste doelman is en hij direct al kan beginnen met deze 3 te coachen. Op het middenveld ga ik voor Onana & Tielemans voor de verdediging. De realiteit is dat we te makkelijk doelpunten slikken dus extra stabiliteit daar lijkt me niet onnodig. Vanaken in plaats van Tielemans zou kunnen, maar die laatste is wel in vorm en Hans net iets minder. De Bruyne ervoor - normaal zou hij door de extra stabiliteit achter hem minder werk moeten doen en dus meer tijd/energie hebben voor wat hij goed kan : zich vrijlopen en dieptepasses spelen. Op de flanken Castagne (momenteel beter in vorm dan Meunier) en T. Hazard. Van die 2 geloof ik ook dat ze 90min gaan blijven verdedigen, een Castagne durft dat al wel eens te vergeten. In de spits hoort Lukaku te staan, maar aangezien hij er niet is zou ik Openda een kans geven - op basis van zijn prestaties verdient hij dat gewoon. Achter de diepe spits hoort eigenlijk Trossard, maar die is momenteel niet fit dus zou ik De Ketelaere nemen. Hij is even slecht in vorm als E. Hazard, maar vorig seizoen speelde hij tenminste nog op hoog niveau. E. Hazard speelt al 3 (of 4?) seizoenen niet meer op niveau.

Ik vermoed wel dat onze bondscoach Faes eruit gaat laten voor Dendoncker, Onana eruit voor Witsel, De Ketelaere eruit voor E. Hazard & Openda eruit voor Batshuayi...
Carrasco bedoel je?

Eden zal minstens 60 minuten krijgen, en die zal hij ook nodig hebben wil hij een rol van betekenis kunnen spelen tijdens het eigenlijke tornooi. Hij is fit (anders zit je gewoon niet in de selectie bij Real), maar natuurlijk absoluut geen wedstrijdritme. Bij de Duivels speelt hij wel op een positie die hem beter ligt dan waar hij bij Real moet spelen, is hij captain (en neemt de bijhorende verantwoordelijkheid ook op het veld), en is hij sowieso al dat extra beetje gemotiveerd. Denk dat daar alleen maar motivatie is bijgekomen na de eerste seizoenshelft bij Real.

Ik denk ook dat Witsel gewoon basisspeler zal zijn dit tornooi, wat hij overigens ook is bij Atletico. Martinez ziet hem als middenvelder, en daar speelt hij doorgaans ook bij Atletico, hoewel hij begin dit seizoen inderdaad met succes depanneerde in hun verdediging. Ik zie hem dus gewoon starten, naast Tielemans of Onana.

Vertonghen traint blijkbaar gewoon mee vandaag, dus ik sluit niet uit dat die minstens zal invallen, maar ik zou zelf Theate laten starten, zeker omdat die mogelijk nog gaat moeten depanneren in de groepsfase. Dat laatste is bij Faes minder zeker. Denk dat Martinez die beschouwt als meest centrale verdediger en daar zal Alderweireld denk ik alles spelen, indien hij fit blijft.

Op de RCV gaat het dan tussen Dendoncker en Debast, waarbij die eerste volgens mij basisspeler zal worden, en dus morgen ook zal spelen.

Meunier zal wellicht ook minuten krijgen, nadat hij wat matchen miste door zijn jukbeenblessure. Op links dan Thorgan of Castagne.

Voorin verwacht ik dat Batsman zal starten, met Openda als sub.

Martinez had het over "minuten gunnen", wat ik snap, en over "koppeltjes aan het werk zien". Met alle respect, maar dat laatste is gewoon een impliciete erkenning dat het ergens mis is gelopen. Als je dat nu nog moet doen, heb je voordien gewoon steken laten vallen.

Edit: Ik ben het dan ook niet echt eens met uw opstelling. Nu is niet het moment om nieuwe zaken uit te proberen, om zaken radicaal om te gooien, om een defensie voor de leeuwen te gooien waarvan er geen 2 al ooit meer dan een paar minuten samen speelden bij de Duivels; om een onuitgegeven middenveld-pivot te brengen; om een volledig nieuw aanvallend duo uit te proberen.

Nu is wél het moment om spelers die speeltijd missen en die je als basisspeler beschouwt (Hazard, Meunier) minuten te laten maken. En eventueel om - met het oog op een welbepaalde tegenstander - een tactische variatie op uw vaste systeem uit te proberen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Ik bedoelde inderdaad Carrasco :-)

Denaeyer is al out met een blessure, wie is de reserve van de reserve?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 18 nov 2022, 10:03 Ik bedoelde inderdaad Carrasco :-)

Denaeyer is al out met een blessure, wie is de reserve van de reserve?
Boyata dan wellicht, voor Martinez. Moet natuurlijk altijd Mechele zijn, maar goed.

Heb mijn vorige post ook nog aangevuld (kwestie dat je kan reageren :mrgreen:) :
IsO schreef: 18 nov 2022, 09:43 Martinez had het over "minuten gunnen", wat ik snap, en over "koppeltjes aan het werk zien". Met alle respect, maar dat laatste is gewoon een impliciete erkenning dat het ergens mis is gelopen. Als je dat nu nog moet doen, heb je voordien gewoon steken laten vallen.

Ik ben het dan ook niet echt eens met uw opstelling. Nu is niet het moment om nieuwe zaken uit te proberen, om zaken radicaal om te gooien, om een defensie voor de leeuwen te gooien waarvan er geen 2 al ooit meer dan een paar minuten samen speelden bij de Duivels; om een onuitgegeven middenveld-pivot te brengen; om een volledig nieuw aanvallend duo uit te proberen.

Nu is wél het moment om spelers die speeltijd missen en die je als basisspeler beschouwt (Hazard, Meunier) minuten te laten maken. En eventueel om - met het oog op een welbepaalde tegenstander - een tactische variatie op uw vaste systeem uit te proberen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Ik geef je 100% gelijk dat nu niet het moment is om zaken te proberen, maar nu is ook niet het moment om te spelen met spelers die de laatste matchen bewezen hebben dat ze te kort komen.

Op het middenveld komen we power tekort. Tielemans is vaak een meeloper (niet negatief bedoeld daarom), Witsel is te traag én vertraagt het spel. De Bruyne moet daardoor meer werk opknappen waardoor hij aanvallend tekort komt. Witsel vervangen door Onana lost een groot deel van dat probleem op.
In de verdediging komen we snelheid tekort. Vertongen & Alderweireld waren goeie spelers, maar nu zijn ze te traag (en te blessuregevoelig). Dendoncker erbij maakt de zaken niet beter. Theate & Faes kunnen die tekortkomingen wél opvangen dus moet minstens 1 van hen spelen. In deze oefenmatch kan je ze wat mij betreft allebei uittesten want ik schat de kans dat Vertongen 3 groepsmatchen haalt zonder blessure bijzonder klein.

Eigenlijk wil ik graag in deze oefenmatch iets uitproberen omdat de bondscoach het de voorbije (oefen)matchen vertikt heeft en daardoor nu in de problemen gaat komen. Met de ploeg die jij voorstelt (en die het waarschijnlijk ook zal worden) zijn we naar mijn mening uitgeschakeld in de poulefase.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 18 nov 2022, 10:29 Ik geef je 100% gelijk dat nu niet het moment is om zaken te proberen, maar nu is ook niet het moment om te spelen met spelers die de laatste matchen bewezen hebben dat ze te kort komen.

Op het middenveld komen we power tekort. Tielemans is vaak een meeloper (niet negatief bedoeld daarom), Witsel is te traag én vertraagt het spel. De Bruyne moet daardoor meer werk opknappen waardoor hij aanvallend tekort komt. Witsel vervangen door Onana lost een groot deel van dat probleem op.
In de verdediging komen we snelheid tekort. Vertongen & Alderweireld waren goeie spelers, maar nu zijn ze te traag (en te blessuregevoelig). Dendoncker erbij maakt de zaken niet beter. Theate & Faes kunnen die tekortkomingen wél opvangen dus moet minstens 1 van hen spelen. In deze oefenmatch kan je ze wat mij betreft allebei uittesten want ik schat de kans dat Vertongen 3 groepsmatchen haalt zonder blessure bijzonder klein.

Eigenlijk wil ik graag in deze oefenmatch iets uitproberen omdat de bondscoach het de voorbije (oefen)matchen vertikt heeft en daardoor nu in de problemen gaat komen. Met de ploeg die jij voorstelt (en die het waarschijnlijk ook zal worden) zijn we naar mijn mening uitgeschakeld in de poulefase.
Met de ploeg die jij voorstelt ook, want 0 automatismen :mrgreen: De ploeg die ik voorstel is trouwens niet noodzakelijk de ploeg die start tegen Canada.

Ik vind Faes niet noemenswaardig sneller dan Dendoncker, dat vind ik dus niet echt een argument pro Faes. Duo Dendoncker-Alderweireld liet al zien dat ze stabiliteit kunnen bieden, en zou ik dus laten, tenzij de wisselwerking Faes-Alderweireld op training uitzonderlijk goed blijkt. Theate biedt m.i. wél meer snelheid, en ook wat aggressie in het doordekken. Vandaar dat ik hem dus wel zou zetten.

Ik ben het niet helemaal met je eens over Witsel. Er is een verschil tussen het spel niet versnellen, en het spel vertragen. Dat eerste (spel versnellen) is in ons systeem niet zijn taak. Daarvoor staat een Tielemans of Onana naast hem, en een De Bruyne voor hem. Onana is een "all energy" middenvelder, en uitstekende tackler, maar ook meer een 'runner'/box to box dan Witsel, die ook over een goed schot beschikt (Onana dus). Onana speelde meer matchen als 8 dan als 6 bij Everton. Witsel is het noodzakelijke rustpunt voor onze verdediging; altijd aanspeelbaar, rustig onder druk, en altijd secuur in de passing, precies doordat hij slechts hoogst uitzonderlijk probeert om een versneller te zijn. Ik zie hem meer als een "enabler" dan een versneller. En áls hij al vertraagt, is dat met een reden (reorganisatie, aansluiting van afspeelpunt mogelijk maken). Gebrek aan individuele snelheid: kan zijn, maar is pakweg Busquets dan zoveel sneller? Of de middenveld-alternatieven Tielemans of Vanaken? Ik zou denken van niet. Compactheid kan dat compenseren.

Mijn middenveld-duo is Witsel-Onana. Witsel om voornoemde redenen, Onana idem. Het kan zijn dat Tielemans de betere voetballer is in vergelijking met Onana, maar ik vind dat dat niet zo is in ons tweemansmiddenveld, wegens gebrek aan dynamiek, en té vaak onder druk, zeker tegen de betere tegenstanders, waardoor hij zijn beste spel niet kan spelen. Dan liever de dynamiek van Onana. Of de passing, het loop- en infiltrerend vermogen van Hans.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Afbeelding

Geen Dendoncker, wel Debast.
Theate zoals verwacht aan de aftrap ipv Vertonghen (wellicht nog niet helemaal wedstrijdfit)
Carrasco blijkbaar wel fit genoeg, Meunier dan weer niet.
Geen Tielemans of Onana, wel onze Hans.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: De Rode Duivels

Bericht door Kevinho »

Voor mij 4-3-3, Voor de eerste match tegen Canada : de winnende 11 🤓:
Courtois
Meunier - Aldeweireld- Vertonghen - Carrasco
Witsel - Onana - Debruyne
Doku - Openda - Trossard
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: De Rode Duivels

Bericht door Peter »

Kevinho schreef: 18 nov 2022, 22:27 Voor mij 4-3-3, Voor de eerste match tegen Canada : de winnende 11 🤓:
Courtois
Meunier - Aldeweireld- Vertonghen - Carrasco
Witsel - Onana - Debruyne
Doku - Openda - Trossard
Martinez gaat nooit of te nooit 4-3-3 spelen. Hij wijkt niet af van zijn 3-4-3 of whatever het gedrocht is dat we nu spelen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: De Rode Duivels

Bericht door Kevinho »

Peter schreef: 19 nov 2022, 09:22
Kevinho schreef: 18 nov 2022, 22:27 Voor mij 4-3-3, Voor de eerste match tegen Canada : de winnende 11 🤓:
Courtois
Meunier - Aldeweireld- Vertonghen - Carrasco
Witsel - Onana - Debruyne
Doku - Openda - Trossard
Martinez gaat nooit of te nooit 4-3-3 spelen. Hij wijkt niet af van zijn 3-4-3 of whatever het gedrocht is dat we nu spelen.
Ik weet het. Hoop dat men zijn contract niet gaat verlengen. Die is erin geslaagd om met onze gouden generatie gene rotte prijs te winnen.
Met een Conte als coach bvb hadden we al minstens een nations league gewonnen en een Wk of ek.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: De Rode Duivels

Bericht door Polbemol »

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Hans allemaal opdrachten moet uitvoeren die totaal niet met zijn kwaliteiten (en met de speltaktiek als die er al was) overeenkomen en dat daardoor de impressie (!) dat hij 'niet goed genoeg is' versterkt wordt. Ik heb er alle bewondering voor dat hij zich blijft inzitten en volhoudt in een groep waar het er nu vingerdik opligt dat hij gewoon genegeerd wordt. Hij weet ook wel dat hij De Bruyne niet uit de ploeg kan spelen, maar geef hem dan een plaats waar het voor iedereen duidelijk is.... . Zoals hij gisteren moest spelen was het voor mij een statement van Martinez om er voor te zorgen dat hij hem verder geen minuut zal opstellen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Polbemol schreef: 19 nov 2022, 10:07 Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Hans allemaal opdrachten moet uitvoeren die totaal niet met zijn kwaliteiten (en met de speltaktiek als die er al was) overeenkomen en dat daardoor de impressie (!) dat hij 'niet goed genoeg is' versterkt wordt. Ik heb er alle bewondering voor dat hij zich blijft inzitten en volhoudt in een groep waar het er nu vingerdik opligt dat hij gewoon genegeerd wordt. Hij weet ook wel dat hij De Bruyne niet uit de ploeg kan spelen, maar geef hem dan een plaats waar het voor iedereen duidelijk is.... . Zoals hij gisteren moest spelen was het voor mij een statement van Martinez om er voor te zorgen dat hij hem verder geen minuut zal opstellen.
In zo'n matchen kan je ook weinig krediet kopen. Tempo lag superlaag, en het spel was veel te statisch, terwijl Hans net best is als hij lopende mensen rond zich heeft. Probeerde een paar keer Castagne te lanceren over rechts, maar die raakte gisteren zijn man te weinig voorbij. Centraal was KDB niet zichzelf gisteren (getuige ook het zeldzame slordige balverlies dat aan de basis lag van de eerste tegengoal). Met de Mertens van gisteren voor zich (goeie invalbeurt, bracht wat broodnodige diepgang) had Hans ook centraal meer verticale passingmogelijkheden gehad, in plaats van enkel over rechts te kunnen openen, of breed leggen/kaatsen op het middenveld.

Een ander aspect is het feit dat hij niet zo heel veel aan de bal kwam. KDB en Eden zuigen veel ballen naar zich toe als ze spelen, en doordat Carrasco vrij vaak vrij stond op links gingen er veel lange ballen vanuit onze verdediging (Toby/Debast) rechtstreeks naar hem, daarbij dus ons middenveld overslaand. Tielemans had het op dat vlak makkelijker bij zijn invalbeurt. Met KDB van het veld was hij meteen zelf de beste passeur op ons middenveld.

Voorin is Eden/Batshuayi/KDB gewoon veel te statisch om een stugge tegenstander als Egypte uit verband te spelen. Er werd links en rechts wat schamper over gedaan, spelen het WK niet, staan lager dan ons gerangschikt,... maar die speelden dit jaar wél nog de finale van de Afrika cup, die ze verloren op penalties van het Senegal van Mané. Een finale spelen is meer dan onze generatie kan voorleggen.

Openda bracht met zijn snelheid meer dreiging, hoewel hij dan weer wat minder is in de kaatsing. Hij mag van mij aan de aftrap woensdag. Eden krijgt opnieuw 60 minuten om te bewijzen dat hij in "money time" meer kan brengen dan de slappe hap van gisteren. Indien hij dat niet brengt mag hij match daarop op de bank. KDB zal ongetwijfeld beter voor de dag komen dan gisteren.

Op het middenveld opteer ik dus voor Witsel en Onana, op de vleugels voor Meunier (sterker dan Castagne, wat nodig zal zijn tegen Davies) en Carrasco (die wellicht tegen Buchanan zal staan en dus zijn werk zal hebben).

In de verdediging vond ik Theate eigenlijk wel goed, dus daar twijfel ik of hij zijn kans niet verdient. Daar moet dan wel een duo bij dat meer op elkaar is ingespeeld dan Alderweireld - Debast. Alderweireld - Vertonghen heeft die ervaring en automatismen, maar dan moet Jan wel centraal... Dendoncker - Alderweireld is een andere optie.

Courtois
Alderweireld Vertonghen Theate
Meunier Onana Witsel Carrasco
De Bruyne Eden
Openda
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: De Rode Duivels

Bericht door Peter »

Polbemol schreef: 19 nov 2022, 10:07 Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Hans allemaal opdrachten moet uitvoeren die totaal niet met zijn kwaliteiten (en met de speltaktiek als die er al was) overeenkomen en dat daardoor de impressie (!) dat hij 'niet goed genoeg is' versterkt wordt. Ik heb er alle bewondering voor dat hij zich blijft inzitten en volhoudt in een groep waar het er nu vingerdik opligt dat hij gewoon genegeerd wordt. Hij weet ook wel dat hij De Bruyne niet uit de ploeg kan spelen, maar geef hem dan een plaats waar het voor iedereen duidelijk is.... . Zoals hij gisteren moest spelen was het voor mij een statement van Martinez om er voor te zorgen dat hij hem verder geen minuut zal opstellen.
Noch Hans noch Tielemans is gemaakt voor een 2 man middenveld, daar hebben ze de motor niet voor.
Plaats reactie