De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef:Bockie mag zich ook stilaan klaarmaken voor Frankrijk zeker?
mocht er met vermaelen of Lukaku iets gebeuren ja...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: De Rode Duivels

Bericht door R_uben94 »

Cedrinho schreef:Bockie mag zich ook stilaan klaarmaken voor Frankrijk zeker?
Vrees er voor.
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: De Rode Duivels

Bericht door R_uben94 »

De twee Lukaku's hun nekken groeien met de minuut. :roll:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: De Rode Duivels

Bericht door DavidVM »

Ik zie er hier een aantal zeggen dat het goed is als Witsel op RB komt zodat we op het middenveld met Radja/Dembele kunnen spelen. Nochtans is zaterdag andermaal gebleken dat je Witsel absoluut nodig hebt op de 6, want middenveld zonder hem bleek nergens naar. De te verwachte reactie gaat zijn: ja maar, Radja speelde niet en die kan die 6-positie wel aan. Niet dus, Radja is een 8 en speelt ook bij Roma hoog. Bij mij speelt Witsel dus ALTIJD op 6 ;)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: De Rode Duivels

Bericht door Tiki Taka »

Ik ben maar heel matig geinteresseerd in de nationale ploeg, in tegenstelling tot Fcb waar ik wel feeling mee heb.
Als je ziet hoeveel gekwetsten er zijn, hoe Hazard weeral eens loopt te dutsen, en wat een tactisch beperkte trainer aan het hoofd staat,
dan weet je dat de kans groot is, dat het weeral niks zal worden. Veel zal afhangen van het resultaat tegen Italie.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: De Rode Duivels

Bericht door Bosko »

Volgens mij is het zelfs beter dat ze tweede worden, dan ontloop je Duitsland.
Gebruikersavatar
NilsV
Tester
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:50

Re: De Rode Duivels

Bericht door NilsV »

Witsel op de back is ook iets wat ik nooit zelf zou bedenken. :brechtje:
Dat Wilmots gewoon keer normaal doet, ja. Heeft een goeddraaiend centraal verdedigingsduo dat het gewend is om samen te spelen in één van de beste competitie's ter wereld. En dan nog hebt ge met Denayer en een Vermaelen/Lukaku/De Bock vrij solide backs.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: De Rode Duivels

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef:Volgens mij is het zelfs beter dat ze tweede worden, dan ontloop je Duitsland.
Ja had ik ook al aan gedacht , want laten we eerlijk zijn met Wilmots als coach ga je echt in geen 100jaar winnen van die duitsers
Gebruikersavatar
Ygritte
Tester
Berichten: 69
Lid geworden op: 31 mei 2016, 10:30
Locatie: Westhoek

Re: De Rode Duivels

Bericht door Ygritte »

Hoop dat Wilmots zijn verstand gebruikt en Toby centraal zet
en nog liefst naast Jan! maar dat zal onder Wilmots wss nooit gebeuren
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: De Rode Duivels

Bericht door BB1891 »

Alderweireld-Vermaelen is ook ook goed. Want met Toby-Jan centraal moet je ofwel Vermaelen LB zetten (drama!) of J. Lukaku. Beide niet echt aangewezen denk ik. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ygritte
Tester
Berichten: 69
Lid geworden op: 31 mei 2016, 10:30
Locatie: Westhoek

Re: De Rode Duivels

Bericht door Ygritte »

Cedrinho schreef:En mocht the Verminator uitvallen, dan lijkt me Bockinho de enige mogelijke vervanger?
Zonder twijfel! :teach:
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: De Rode Duivels

Bericht door rambopirou »

Nu zelf met het uitvallen van al die spelers ( buiten Kompany dan) is voor mij de combinatie Denayer-Alderweireld-Vermaelen-Vertonghen veruit de beste optie.
Wat betreft J.Lukaku vind ik dat er hier nogal met veel scepsis wordt gekeken naar hem terwijl ik vind dat hij eigenlijk de perfecte vervanger is op de LB. Het is iemand die nooit met veel stress speelt , die geen schrik heeft om aanvallend te spelen, iemand met een ongelooflijke fysiek en zijn voorzetten zijn ook wel deftig.
Indien we achter staan kan je hem altijd het laatste kwartier brengen en hem laten spelen zoals Marcelo dat zo goed doet. Deze J.Lukaku kan echt een wapen zijn op het EK.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: De Rode Duivels

Bericht door MattJensen »

rambopirou schreef:Nu zelf met het uitvallen van al die spelers ( buiten Kompany dan) is voor mij de combinatie Denayer-Alderweireld-Vermaelen-Vertonghen veruit de beste optie.
Wat betreft J.Lukaku vind ik dat er hier nogal met veel scepsis wordt gekeken naar hem terwijl ik vind dat hij eigenlijk de perfecte vervanger is op de LB. Het is iemand die nooit met veel stress speelt , die geen schrik heeft om aanvallend te spelen, iemand met een ongelooflijke fysiek en zijn voorzetten zijn ook wel deftig.
Indien we achter staan kan je hem altijd het laatste kwartier brengen en hem laten spelen zoals Marcelo dat zo goed doet. Deze J.Lukaku kan echt een wapen zijn op het EK.
Jomaja. Zijn huidskleur e... :zien:
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

MattJensen schreef:
rambopirou schreef:Nu zelf met het uitvallen van al die spelers ( buiten Kompany dan) is voor mij de combinatie Denayer-Alderweireld-Vermaelen-Vertonghen veruit de beste optie.
Wat betreft J.Lukaku vind ik dat er hier nogal met veel scepsis wordt gekeken naar hem terwijl ik vind dat hij eigenlijk de perfecte vervanger is op de LB. Het is iemand die nooit met veel stress speelt , die geen schrik heeft om aanvallend te spelen, iemand met een ongelooflijke fysiek en zijn voorzetten zijn ook wel deftig.
Indien we achter staan kan je hem altijd het laatste kwartier brengen en hem laten spelen zoals Marcelo dat zo goed doet. Deze J.Lukaku kan echt een wapen zijn op het EK.
Jomaja. Zijn huidskleur e... :zien:
zijn haar tedju
dat hij dat eindelijks eens afdoet zeg!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

En tis wel nen Lukaku ook, die worden altijd harder aangepakt.
Plaats reactie