Champions League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
IsO
Sleutelspeler

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 28 nov 2023, 15:32 De uitzendrechten voor CL-voetbal blijven tot 2027 bij VTM.

Voordelen: het blijft beschikbaar op een open net. Er zouden nu zelfs 3 avonden per week met CL-voetbal op een VTM-net zijn.

Nadelen:
- Het blijft bij VTM = meer reclame dan omkadering
- Zwakke (co)-commentatoren en "analisten"
- Geen analyse maar enkel wat beelden tonen van de goals, zware fouten, VAR-momenten,... en open deuren intrappen. Maw iets wat iedereen kan. De "analisten" daar bieden geen meerwaarde
- Gilles De Bilde

Ter info: in Wallonië blijft het CL-voetbal bij RTL.
Aster Nzeyimana vind ik eigenlijk best OK als commentator. Die mag van mij bij de voordelen :mrgreen:
Sanders
Invaller

Re: Champions League

Bericht door Sanders »

Niet alleen in België maakt de VAR rare kronkels.
Gisteren keek ik op RTL naar Leipzig-Real en werd na 2 minuten al een goal afgekeurd van Sesko voor buitenspel, terwijl dat heel duidelijk niet het geval was.
Niemand begreep er waarom.
De scheids stak, nadat hij de boodschap via zijn oortje kreeg, zijn hand in de lucht voor offside.
Nu blijkt dat de goal wordt afgekeurd omdat de speler in de rug van de keeper door zijn buitenspelpositie (en mogelijks een zeer klein duwtje) het spel beïnvloedde.
Zeer vreemde kronkel, want de keeper had die kopbal van Sesko nooit kunnen redden volgens mij, zelfs niet als het Courtois was geweest.
Plaats reactie