Good morning, im not sure if i should be posting this here or in the main forum.
Basically i do an (English speaking) Celtic podcast but i speak to the opposition for an hour or so about their team, thoughts, frustrations and hopes.
Would there be anyone on this forum who would be interested in sitting down a week before the tie?
Best regards
Champions League
Re: Champions League

Die waren goed man... heb genoten van die wedstrijd.
Benieuwd wat Real vanavond nog kan brengen na de 0-3 nederlaag van vorige week. Ze zullen alvast de instructie gekregen hebben om niet te veel vrije trappen weg te geven rond de carré

Ik las een 2 tal weken geleden een online krantenartikel (maar vind het niet meer terug) over de 4 mogelijke tegenstanders
die de 2de ploeg deze competitie zou kunnen treffen in de kwalificatie voorronde CL komend seizoen.
Als ik me niet vergis waren het Panathinaikos, Servette, Monaco en een 4de ploeg, waarbij Monaco veruit de zwaarste dobber zou zijn.
Kan iemand dit eens posten?
die de 2de ploeg deze competitie zou kunnen treffen in de kwalificatie voorronde CL komend seizoen.
Als ik me niet vergis waren het Panathinaikos, Servette, Monaco en een 4de ploeg, waarbij Monaco veruit de zwaarste dobber zou zijn.
Kan iemand dit eens posten?
Mogelijke tegenstanders voor kwalificatie CL komend seizoen, indien Club 2de eindigt ;
Q 3; Nice of Lille of Strasbourg, Viktoria Plzen, Panathinaikos, Fenerbahce
Q 4; Rangers, Feyenoord
We gaan geluk moeten hebben met de loting willen we ons plaatsen voor de CL `25-`26 ...
EN fingers crossed dat spelers zoals Jashari en Tzolis nog een seizoentje langer willen blijven.
Q 3; Nice of Lille of Strasbourg, Viktoria Plzen, Panathinaikos, Fenerbahce
Q 4; Rangers, Feyenoord
We gaan geluk moeten hebben met de loting willen we ons plaatsen voor de CL `25-`26 ...
EN fingers crossed dat spelers zoals Jashari en Tzolis nog een seizoentje langer willen blijven.