Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Droogkast »

Hans1981 schreef:
Droogkast schreef:
Hans1981 schreef: Nergens geen Bergkamp?? De reden dat ik het Nederlands voetbal nog volg.
Droogkast schreef: Support spits: Dennis Bergkamp -
Ja, net ook gemerkt. Weinig Belgen ook. Iemand als Pfaff kan je toch moeilijk negeren. En de Cajje. Dat was de top hoor in hun beste periode.
Helaas was ik te jong om dat super bewust mee te maken vandaar dat die er niet in staan. Cé waarschijnlijk ook.
Als kind van een jaar of 5-6 keek ik wel voetbal, maar heel erg bewust van de kwaliteiten van spelers was ik niet. Dat is de reden waarom je weinig spelers in die lijst vind die schitterden in de jaren 80 of daar voor.
Laatst gewijzigd door Droogkast op 19 jan 2017, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Eerst drogen, dan strijken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Hans1981 »

Droogkast schreef:
Hans1981 schreef:
Droogkast schreef:
Hans1981 schreef: Nergens geen Bergkamp?? De reden dat ik het Nederlands voetbal nog volg.
Droogkast schreef: Support spits: Dennis Bergkamp -
Ja, net ook gemerkt. Weinig Belgen ook. Iemand als Pfaff kan je toch moeilijk negeren. En de Cajje. Dat was de top hoor in hun beste periode.
Helaas was ik te jong om dat super bewust mee te maken vandaar dat die er niet in staan. Cé waarschijnlijk ook.
Als kind van een jaar of 5-6 keek ik wel voetbal, maar heel erg bewust van de kwaliteiten van spelers was ik niet. Dat is de reden waarom je weinig spelers in die lijst vind die schitterden in de jaren 80 of daar voor.
Ik kan mij 86 wel herinneren. En ik was 5. Vooral de sfeer erom heen. Thuis op de bank die wedstrijden gevolgd. Je kan nog altijd veel terugkijken natuurlijk. Onze finale Europacup staat nog altijd integraal op YouTube. Al een paar keer bekeken.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Droogkast »

Hans1981 schreef: Ik kan mij 86 wel herinneren. En ik was 5. Vooral de sfeer erom heen. Thuis op de bank die wedstrijden gevolgd. Je kan nog altijd veel terugkijken natuurlijk. Onze finale Europacup staat nog altijd integraal op YouTube. Al een paar keer bekeken.
Je bent dan ook een paar jaar ouder dan ik. Het WK '90 is het eerste wat ik me echt herinner. Al zijn er wat flarden van Club matchen uit '89 goed bijgebleven, qua wereldvoetbal zo goed als niks.
Eerst drogen, dan strijken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Hans1981 »

Droogkast schreef:
Hans1981 schreef: Ik kan mij 86 wel herinneren. En ik was 5. Vooral de sfeer erom heen. Thuis op de bank die wedstrijden gevolgd. Je kan nog altijd veel terugkijken natuurlijk. Onze finale Europacup staat nog altijd integraal op YouTube. Al een paar keer bekeken.
Je bent dan ook een paar jaar ouder dan ik. Het WK '90 is het eerste wat ik me echt herinner. Al zijn er wat flarden van Club matchen uit '89 goed bijgebleven, qua wereldvoetbal zo goed als niks.
Die ploeg uit 90 moet niet onderdoen voor de huidige generatie trouwens. Het enige dat hen ontbrak was dat zelfbewuste dat de huidige generatie wel heeft meegekregen. Vooral door in de grote competities te voetballen.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door PetjeFCB »

Die hebben er hier niet zoveel nog zien spelen

Beste vrijschopnemer: Nastja Ceh
Hell, i know, geen wereldklasse, maar ik herinner me nog in zijn tijd bij ons, bij elke vrije trap die hoop dat hij zou scoren... Machtig
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Hans1981 »

PetjeFCB schreef: Die hebben er hier niet zoveel nog zien spelen

Beste vrijschopnemer: Nastja Ceh
Hell, i know, geen wereldklasse, maar ik herinner me nog in zijn tijd bij ons, bij elke vrije trap die hoop dat hij zou scoren... Machtig
Nastja was fantastisch. In die tijd ging ik elke week. Uit en thuis en Europees. Elk weekend zat met de bus terug van Brugge naar de kempen. Good memories. :thumba:
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Droogkast »

PetjeFCB schreef: Die hebben er hier niet zoveel nog zien spelen

Beste vrijschopnemer: Nastja Ceh
Hell, i know, geen wereldklasse, maar ik herinner me nog in zijn tijd bij ons, bij elke vrije trap die hoop dat hij zou scoren... Machtig
Als er één speler is die ik mis bij Club, dan is het deze heerser wel. Wat een klasse.
Eerst drogen, dan strijken.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door Khas »

"You should never worry about losing. We have plenty of time to think about that after it happens. Think about winning, not losing. This game we will win. If the opposite happens, that's my responsibility, not yours." - Trond Sollied
Laatst gewijzigd door Khas op 04 mar 2017, 23:13, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Internationale helden / heersers van Den Ouden Tijd

Bericht door PetjeFCB »

Khas schreef: "You should never worry about losing. We have plenty of time to think about that after it happens. Think about winning, not losing. This game we will win. If the opposite happens, that's my responsibility, not yours." - Trond Sollied
Topquote
Laatst gewijzigd door Khas op 04 mar 2017, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie