Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Barclays Premier League

Bericht door Brechtje »

Sakho vrij verklaard van dopingbeschuldiging.

Schandalig dat hij een EL finale moest missen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Barclays Premier League

Bericht door Gratchski »

Brechtje schreef: Sakho vrij verklaard van dopingbeschuldiging.

Schandalig dat hij een EL finale moest missen.
en een ek
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Barclays Premier League

Bericht door BinonFCB »

Naar 2de klasse en dan als derde kit dit: Afbeelding :D
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Barclays Premier League

Bericht door Fire »

das durven.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Barclays Premier League

Bericht door rambopirou »

Aangezien ik de BPL toch op de voet volg dacht ik een top 3 "series" te maken , beginnende met de 3 jongeren waar ik persoonlijk naar uitkijk en waarvan ik denk dat ze dit jaar zullen ontploffen.

Nr. 3. : Joe Gomez

Naam in thuisland: Joseph Dave Gomez
Geboortedatum: 23 mei 1997
Leeftijd: 19
Nationaliteit: Engeland
Positie: Verdediging - Centrale verdediger
Actuele Club FC Liverpool

Op dit moment is hij spijtig genoeg nog gekwetst , maar is een jongen met enorm veel talent , zoals we vorig jaar al konden zien. Iemand die durft voetballen , zijn mannetje staat en waarvan Klopp hoopt dat hij zeer snel terug komt. Ik zie in hem , op dit moment, eerder als LB fungeren aangezien Moreno ongelooflijk zwak is en Liverpool centraal al vrij veel opties heeft.

Nr. 2. : Ruben Loftus Cheek

Naam in thuisland: Ruben Ira Loftus-Cheek
Geboortedatum: 23 jan. 1996
Leeftijd: 20
Nationaliteit: Engeland
Positie: Middenveld - Centraal middenveld
Actuele club: Chelsea FC

Iemand waarvan men al jaren zegt dat hij eens wat speeltijd moet krijgen en onder Conté lijkt dit eindelijk te gaan gebeuren. Enorm potentieel beetje zelfde stijl als Pogba maar al jaren geblokkeerd door trainers zoals Mourinho die liever Mikel/matic lieten spelen. Volgens mij op de 10 zelfs beter als Oscar.
Enorme fysiek , maakt makkelijk goals , alleen verdwijnt hij soms in een match. Moet proberen regelmaat in zijn prestaties te krijgen en tactisch sterker te worden. Wordt onder Conté volgens mij een sensatie.

Nr. 1. : Ovie Ejaria

Naam in thuisland: Ovienumo Ejaria
Geboortedatum: 18 nov. 1997
Geboorteplaats: London Engeland
Leeftijd: 18
Nationaliteit: Engeland- Nigeria
Positie: Middenveld - Aanvallend middenveld
Actuele club: FC Liverpool

Ik zet Ejaria op nummer 1 omdat hij nog helemaal onbekend is voor het grote publiek. Klopp is er wild van en tijdens de pre-season elke match ongelooflijk sterk.
Iemand met een enorme vista en techniek die hij koppelt aan werkracht. Een speler waarvan Klopp ze graag heeft. Completer als een Milner of Henderson.
De enige vraag is of hij een heel seizoen dat sterke niveau zal kunnen aanhouden en zijn geringe ervaring op topniveau zal hem parten spelen in de topmatchen. Ik verwacht er alleszins heel veel van.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Barclays Premier League

Bericht door BlueJedi »

rambopirou schreef: Aangezien ik de BPL toch op de voet volg dacht ik een top 3 "series" te maken , beginnende met de 3 jongeren waar ik persoonlijk naar uitkijk en waarvan ik denk dat ze dit jaar zullen ontploffen.

Nr. 3. : Joe Gomez

Naam in thuisland: Joseph Dave Gomez
Geboortedatum: 23 mei 1997
Leeftijd: 19
Nationaliteit: Engeland
Positie: Verdediging - Centrale verdediger
Actuele Club FC Liverpool

Op dit moment is hij spijtig genoeg nog gekwetst , maar is een jongen met enorm veel talent , zoals we vorig jaar al konden zien. Iemand die durft voetballen , zijn mannetje staat en waarvan Klopp hoopt dat hij zeer snel terug komt. Ik zie in hem , op dit moment, eerder als LB fungeren aangezien Moreno ongelooflijk zwak is en Liverpool centraal al vrij veel opties heeft.

Nr. 2. : Ruben Loftus Cheek

Naam in thuisland: Ruben Ira Loftus-Cheek
Geboortedatum: 23 jan. 1996
Leeftijd: 20
Nationaliteit: Engeland
Positie: Middenveld - Centraal middenveld
Actuele club: Chelsea FC

Iemand waarvan men al jaren zegt dat hij eens wat speeltijd moet krijgen en onder Conté lijkt dit eindelijk te gaan gebeuren. Enorm potentieel beetje zelfde stijl als Pogba maar al jaren geblokkeerd door trainers zoals Mourinho die liever Mikel/matic lieten spelen. Volgens mij op de 10 zelfs beter als Oscar.
Enorme fysiek , maakt makkelijk goals , alleen verdwijnt hij soms in een match. Moet proberen regelmaat in zijn prestaties te krijgen en tactisch sterker te worden. Wordt onder Conté volgens mij een sensatie.

Nr. 1. : Ovie Ejaria

Naam in thuisland: Ovienumo Ejaria
Geboortedatum: 18 nov. 1997
Geboorteplaats: London Engeland
Leeftijd: 18
Nationaliteit: Engeland- Nigeria
Positie: Middenveld - Aanvallend middenveld
Actuele club: FC Liverpool

Ik zet Ejaria op nummer 1 omdat hij nog helemaal onbekend is voor het grote publiek. Klopp is er wild van en tijdens de pre-season elke match ongelooflijk sterk.
Iemand met een enorme vista en techniek die hij koppelt aan werkracht. Een speler waarvan Klopp ze graag heeft. Completer als een Milner of Henderson.
De enige vraag is of hij een heel seizoen dat sterke niveau zal kunnen aanhouden en zijn geringe ervaring op topniveau zal hem parten spelen in de topmatchen. Ik verwacht er alleszins heel veel van.
Interessante keuze :thumba:

Heel benieuwd naar die Ejaria want die ken ik totaal niet maar klinkt veel belovend en ben net als jij ook benieuwd of Conte eindelijk diegene zal zijn die Loftus-Cheek laat ontploffen bij Chelsea.

De 3 jongeren waar ik het meest naar uitkijk dit seizoen in de BPL zijn:

1: Marcus Rashford

Team: Manchester United
Positie: Spits
Leeftijd: 18 jaar
Nationaliteit: Engeland

Ongeloofelijk snel en fantastische techniek. Verleden jaar zijn kans gekregen onder Van Gaal en mocht meteen mee naar het EK. Wordt door velen al de Engelse Eusebio genoemd. Zal niet makkelijk zijn om een startplaats af te dwingen onder Mourinho met als concurrentie Ibrahimovic en Rooney, maar hij loopt over van het talent en is een echte gamechanger. Gaat volgens mij veel invalbeurten krijgen en ook minuten maken als rechter vleugelaanvaller en bijna alles spelen in de cup en EL.

2: Alex Iwobi

Team: Arsenal
Positie: Linker vleugelaanvaller
Leeftijd: 20
Nationaliteit: Nigeria

Veel techniek en heel snel, presteert voor zijn jonge leeftijd ook heel al heel constant. Trekt volgens mij op het elan van verleden jaar voort en wordt eerste keus bij Arsenal op de linker vleugel.

3: Timothy-Fosu-Mensah

Team: Manchester United
Positie: Rechter vleugelverdediger/ Centrale verdediger/ Defensieve middenvelder
Leeftijd: 18
Nationaliteit: Nederland

Zijn kans gekregen door Van Gaal op rechtsback omdat alle andere opties geblesseerd waren. Deed het daar heel goed maar de positie waarin hij normaal speelt bij de jeugd is als defensieve middenvelder en hij kan ook uit de voeten als centrale verdediger. Hij is bij Ajax opgeleid en wordt door United fans vergeleken met Pogba omdat hij fysieke kracht en verfijnde techniek zeer goed combineert maar zijn kwaliteiten zijn eerder van verdedigende aard. Het wordt interessant te kijken of hij veel zal mogen spelen van Mourinho maar ik denk dat dit wel gaat gebeuren omdat hij op 3 posities uit de voeten kan waar United niet veel goede opties heeft. Het is absoluut nog niet duidelijk wat zijn beste positie is maar hij heeft wel enorm veel kwaliteit.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 30 jul 2016, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Barclays Premier League

Bericht door rambopirou »

@ Bluejedi

Ik zal je niet quoten aangezien we anders hele pagina's vol gaan quoten :mrgreen:

Ik heb speciaal rashford niet in mijn lijst opgenomen omdat hij vorig jaar toch al enorm veel getoond had. Ik hoop echt dat die jongen zn kans zal krijgen bij Mourinho want wat een talent!!

Iwobi ben ik ook benieuwd naar , heeft vorig jaar toch paar kleine flitsen van zijn klasse laten zien. Vooral met de hoge blessurelast van Arsenal zal hij in het begin van dit seizoen waarschijnlijk wel wat minuten krijgen.

Mensah mocht vertrekken van Mourinho dacht ik? alleszins zou dat heel jammer zijn voor Utd !
Timo
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2016, 14:10

Re: Barclays Premier League

Bericht door Timo »

Het idee van top 3 "series" te maken vind ik super.
Ik kan er moeilijk 3 kiezen tussen deze 9, maar naar deze jongeren kijk ik erg naar uit:

Verdedigers

Matt Targett
Team: Southhampton
Leeftijd: 20

Reece Oxford
Team: West Ham
Leeftijd: 17

Middenvelders

Lewis Cook
Team: Bournemouth
Leeftijd: 19

Demarai Grai
Team: Leicester City
Leeftijd: 20

Pierre-Emile Hojbjerg
Team: Southampton
Leeftijd: 20

Ruben Loftus-Cheek
Team: Chelsea
Leeftijd: 20

Aanvallers

David Henen
Team: Everton
Leeftijd: 20

Jerome Sinclair
Team: Watford
Leeftijd: 19

Isaac Success
Team: Watford
Leeftijd: 20
Laatst gewijzigd door Timo op 31 jul 2016, 14:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Leuk, zo'n lijstjes. :nice: Ik verwacht wel veel van David Beckham, Thierry Henry en die Steven Gerrard. Hebben wel wat in hun mars lijkt me.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Barclays Premier League

Bericht door Hans1981 »

Is er hier een fantasy premier league groep ??
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Barclays Premier League

Bericht door Brechtje »

Dit wordt het jaar van Liverpool!!
[spoiler]
4-0 winst tegen Barcelona :hide:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Barclays Premier League

Bericht door Hans1981 »

Brechtje schreef: Dit wordt het jaar van Liverpool!!
[spoiler]
4-0 winst tegen Barcelona :hide:
Ja, heb match net ook gekeken. Zonder Skrtel en Sakho word er veel beter gevoetbald vanachter uit. Ik zie dat ook liever, overal de voetballende oplossing. Mane heel sterk en toch weer in de 2de helft onze Divock. :whoop:

Kan idd wel is de verassing worden.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Barclays Premier League

Bericht door Alethio »

Ibrahimovic kan het toch ook nog. Mooie goal.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Barclays Premier League

Bericht door Hans1981 »

Alethio schreef: Ibrahimovic kan het toch ook nog. Mooie goal.
Had ik nu eens niet over getwijfeld. Die heeft het overal gedaan. Goeie match van Fellaini trouwens ook. :thumbb:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Barclays Premier League

Bericht door fcb 4 life »

Man U :hup:
Couthino :kwijl:
Arsenal 0 punten :whoop:
Plaats reactie