Champions League
-
- Basisspeler
Re: Champions League
Wordt sowieso een harde dobber
Mijn voorkeursloting :
Ajax
Tottenham
Inter
Club
Mijn voorkeursloting :
Ajax
Tottenham
Inter
Club
Ik opteer voor een niet sexy en iets of wat `haalbare` poule ; Frankfurt/Ajax, Sevilla/Leipzig, Shaktar/Sporting Lissabon.
Horror poule ; Bayern/PSG, Chelsea/Atletico Madrid, Dortmund/Internazionale
Zonder al hun Zuid Amerikanen is de kern van Shaktar maar 73 miljoen meer waard, een lastige verplaatsing, maar zeker haalbaar.
Horror poule ; Bayern/PSG, Chelsea/Atletico Madrid, Dortmund/Internazionale
Zonder al hun Zuid Amerikanen is de kern van Shaktar maar 73 miljoen meer waard, een lastige verplaatsing, maar zeker haalbaar.
Hoe lastig zou die verplaatsing dan juist zijn? Zal niet in Donetsk zijn he
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
-
- Basisspeler
Shaktar zal in Polen spelen
Valt goed mee dan, voor mij mogen ze die ook lotenvanGentmaarvoorClub schreef:Shaktar zal in Polen spelen
-
- Basisspeler
Iedere match starten met de hoop dat op een goede avond iets te rapen valt, is toch een ander uitgangspunt dan een loting tegen Bayern, Barcelona en Inter.
(Arme Victoria Pilsen)
(Arme Victoria Pilsen)
Op zich een goede loting vind ik, `haalbare` tegenstanders behalve Atletico Madrid dan.
Hazard kreeg nog eens een basisplaats bij Real, maar alweer na een bleke prestatie vroeg in de tweede helft naar de kant gehaald.
Ofwel kan hij echt niet meer voluit spelen (echt fysieke hinder door blessures) ofwel beseft hij het gewoon niet.
Hij gaat zijn contract laten uitlopen bij Real want welke ploeg wil die komen halen? Die zien ook dat hij al jaren niet meer op niveau is.
Het is jammer want zijn laatste jaren bij Chelsea was hij echt top en beslissend. Maar nu is het gewoon schrijnend.
Ofwel kan hij echt niet meer voluit spelen (echt fysieke hinder door blessures) ofwel beseft hij het gewoon niet.
Hij gaat zijn contract laten uitlopen bij Real want welke ploeg wil die komen halen? Die zien ook dat hij al jaren niet meer op niveau is.
Het is jammer want zijn laatste jaren bij Chelsea was hij echt top en beslissend. Maar nu is het gewoon schrijnend.
De belichaming van de `bronzen` generatie rode duivels...behalve De Bruyne en Courtois zijn er geen absolute toppers meer, is het middelmaat.Sanders schreef: ↑12 okt 2022, 07:49 Hazard kreeg nog eens een basisplaats bij Real, maar alweer na een bleke prestatie vroeg in de tweede helft naar de kant gehaald.
-
- Basisspeler
-
- Jeugdspeler
Maandag dus loting voor de volgende ronde van de CL. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Tottenham. Lijkt mij de meest 'haalbare' kaart. Bij de Spurs hebben ze ook wel eens last van een totale off day. Liefst geen Bayern, City of Real die mogen dan in de kwartfinale eens langskomen.
Vakie 214
-
- Basisspeler
Doe mij ook maar Spurs.
Leuke verplaatsing ook. Prachtig stadion. En dichtbij.
En laat Porto maar PSG loten
Leuke verplaatsing ook. Prachtig stadion. En dichtbij.
En laat Porto maar PSG loten
Geef mij maar Real Madrid.
Courtois vs Mignolet.
Mignolet pakt alles, we stoten door en laat de discussie maar losbarsten welke keeper het WK moet spelen
Courtois vs Mignolet.
Mignolet pakt alles, we stoten door en laat de discussie maar losbarsten welke keeper het WK moet spelen