Champions League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Liverpool-Ajax zou echt een topaffiche geweest zijn. Twee ploegen die uitgaan van eigen sterkte en verdomd knap voetballen.

Jammer dat het nu Tottenham wordt, maar voor mij blijft de hoop wel hetzelfde: Keihard duimen dat Liverpool wint!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Pica »

Ja want barcelona kan niet voetballen :mrgreen:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Om het met Ivan Leko te zeggen: Today I hate football
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Pica »

Serieus? Omdat de hollandse arrogantie afgestraft werd? :mrgreen:
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Champions League

Bericht door BinonFCB »

Pica schreef:Serieus? Omdat de hollandse arrogantie afgestraft werd? :mrgreen:
Meer engels geluk..
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Pica schreef: 09 mei 2019, 09:32 Serieus? Omdat de hollandse arrogantie afgestraft werd? :mrgreen:
Eigenlijk werd het gebrek aan Hollandse arrogantie afgestraft. Ze zijn hun karakteristieke spel niet blijven spelen en zijn mede daardoor bezweken onder de druk.
Dolberg eruit voor Sinkgraven begreep ik bijvoorbeeld niet goed, als je een ervaren iemand als Huntelaar kan inbrengen op die positie. Zo'n jongens heb je net nodig op die momenten.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: 09 mei 2019, 07:36 Ja want barcelona kan niet voetballen :mrgreen:
Liverpool was over 2 matchen tegen Barça de betere ploeg en verdient de finaleplaats.
Ajax was over 2 matchen tegen Spurs de betere ploeg en had de finaleplaats verdiend.

Daarom dat ik zeg dat Liverpool-Ajax de voor mij mooiste finale zou zijn geweest.

Ik zeg NERGENS dat Barcelona geen mooi voetbal speelt. Je zou mij intussen goed genoeg moeten kennen om te weten dat ik fan ben van Barcelona en het voetbal dat ze brengen.
Net zoals ik ook nergens heb gezegd dat Tottenham niet mooi kan voetballen.

Savvy?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Pica »

IsO schreef: 09 mei 2019, 11:32
Pica schreef: 09 mei 2019, 09:32 Serieus? Omdat de hollandse arrogantie afgestraft werd? :mrgreen:
Eigenlijk werd het gebrek aan Hollandse arrogantie afgestraft. Ze zijn hun karakteristieke spel niet blijven spelen en zijn mede daardoor bezweken onder de druk.
Dolberg eruit voor Sinkgraven begreep ik bijvoorbeeld niet goed, als je een ervaren iemand als Huntelaar kan inbrengen op die positie. Zo'n jongens heb je net nodig op die momenten.
Kom kom kom, het is niet de wissels dat het probleem was. Ze dachten gewoon dat het al binnen was :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: 09 mei 2019, 12:34
Pica schreef: 09 mei 2019, 07:36 Ja want barcelona kan niet voetballen :mrgreen:
Liverpool was over 2 matchen tegen Barça de betere ploeg en verdient de finaleplaats.
Ajax was over 2 matchen tegen Spurs de betere ploeg en had de finaleplaats verdiend.

Daarom dat ik zeg dat Liverpool-Ajax de voor mij mooiste finale zou zijn geweest.

Ik zeg NERGENS dat Barcelona geen mooi voetbal speelt. Je zou mij intussen goed genoeg moeten kennen om te weten dat ik fan ben van Barcelona en het voetbal dat ze brengen.
Net zoals ik ook nergens heb gezegd dat Tottenham niet mooi kan voetballen.

Savvy?

Liverpool-Ajax zou echt een topaffiche geweest zijn. Twee ploegen die uitgaan van eigen sterkte en verdomd knap voetballen.

Jammer dat het nu Tottenham wordt, maar voor mij blijft de hoop wel hetzelfde: Keihard duimen dat Liverpool wint!


Ge zegt niet dat Barcelona niet goed voetbalt, maar ge zegt vooral ook niet dat ze uitgaan van eigen sterkte en verdomd knap voetballen.
Hence the remark. Zijt content met den aandacht.

Savvy? :mrgreen:


En geen seconden spijt dat het Tottenham geworden is, hollandse arrogantie zien afgaan is eerder een deugd dan wat anders. En plus, tzijn dan nog keer de joden :mrgreen:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Het is niet omdat ik het ene niet zeg, dat ik het andere wél zeg hé ;-)

En ik heb een even grote afkeer voor Ajax als elke Clubsupporter waarschijnlijk, maar het is gewoon onmogelijk te ontkennen dat die echt goed gevoetbald hebben in deze campagne en dat mannen als De Ligt en De Jong gewoon toptalenten zijn. Prachtige interviews ook met zo'n De Ligt. Ja, ik ben veel meer fan van PSV als club, zal nooit voor Ajax supporteren, maar dat neemt niet weg dat ze het gewoon voortreffelijk gedaan hebben.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 09 mei 2019, 15:23 Het is niet omdat ik het ene niet zeg, dat ik het andere wél zeg hé ;-)

En ik heb een even grote afkeer voor Ajax als elke Clubsupporter waarschijnlijk, maar het is gewoon onmogelijk te ontkennen dat die echt goed gevoetbald hebben in deze campagne en dat mannen als De Ligt en De Jong gewoon toptalenten zijn. Prachtige interviews ook met zo'n De Ligt. Ja, ik ben veel meer fan van PSV als club, zal nooit voor Ajax supporteren, maar dat neemt niet weg dat ze het gewoon voortreffelijk gedaan hebben.
Nope, ben al vele jaren Ajax-fan
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Ok, Liverpool liet onder meer Firmino, Mané en Robertson rusten, en speelde wat op ralenti met de match tegen City van komende zondag in gedachten, maar toch een zeer degelijke prestatie van Genk vond ik. Heynen speelde een hele goeie match, en Berge liet - hoewel zeker niet perfect - voor mij zien dat hij wel degelijk een niveau hoger dan de JPL moet aankunnen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Champions League

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 06 nov 2019, 09:53 Ok, Liverpool liet onder meer Firmino, Mané en Robertson rusten, en speelde wat op ralenti met de match tegen City van komende zondag in gedachten, maar toch een zeer degelijke prestatie van Genk vond ik. Heynen speelde een hele goeie match, en Berge liet - hoewel zeker niet perfect - voor mij zien dat hij wel degelijk een niveau hoger dan de JPL moet aankunnen.
Klopt. Het zal vanavond iets anders worden vrees ik.
Maar goed, alles moet gespeeld worden, je weet maar nooit.
Berge is een hele goede speler die vlot in elke top competitie mee draait.
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: Champions League

Bericht door Boertje »

Schattekens lang geleden dat ik hier nog eens gepasseerd ben alles goed met jullie? Wou even vragen welke stream sites jullie gebruiken om de match mee te pikken vanavond? Ik gebruik meestal hesgoal maar club-PSG was een stutterfest dus op zoek naar wat alternatieven.

Alvast bedankt :thumba:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Champions League

Bericht door The_One »

Q2?
Plaats reactie