Champions League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Schalke 04 (Dui) - Manchester City (Eng)
Atletico Madrid (Spa) - Juventus (Ita)
Manchester United (Eng) - PSG (Fra)
Tottenham (Eng) - Dortmund (Dui)
Lyon (Fra) - Barcelona (Spa)
Roma (Ita) - Porto (Por)
Ajax (Ned) - Real Madrid (Spa)
Liverpool (Eng) - Bayern München (Dui)

Toch weer enkele leuke affiches. Hopen dat die in het vet doorgaan (De matchen zonder vette aanduiding maakt het me niet uit :P
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Iemand goeie sites voor livestream? Zou vanavond graag Ajax-Real Madrid willen kijken, maar is nergens op tv...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Gisteren de tweede helft van liverpool-bayern bekeken. Lees dan vanmorgen op de website van sporza dat het een match was 'zonder spektakel en zonder goals'. Dat laatste klopt natuurlijk, maar vond het toch een zeer interessant kijkstuk! Die intensiteit, de pressing,...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Champions League

Bericht door JRut »

IsO schreef: 20 feb 2019, 09:19 Gisteren de tweede helft van liverpool-bayern bekeken. Lees dan vanmorgen op de website van sporza dat het een match was 'zonder spektakel en zonder goals'. Dat laatste klopt natuurlijk, maar vond het toch een zeer interessant kijkstuk! Die intensiteit, de pressing,...
Sporza slaagde erin om de eerste helft flauw te moeten, echt knettergek. Die pressing en het tempo, lang niet gezien.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Champions League

Bericht door leem »

JRut schreef: 20 feb 2019, 09:27
IsO schreef: 20 feb 2019, 09:19 Gisteren de tweede helft van liverpool-bayern bekeken. Lees dan vanmorgen op de website van sporza dat het een match was 'zonder spektakel en zonder goals'. Dat laatste klopt natuurlijk, maar vond het toch een zeer interessant kijkstuk! Die intensiteit, de pressing,...
Sporza slaagde erin om de eerste helft flauw te moeten, echt knettergek. Die pressing en het tempo, lang niet gezien.
Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Kan toch bijna niet anders of die verslaggever heeft die helft niet eens gezien? Dat laatste kwartier van de eerste helft :kwijl:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Ajax!!! :love: :love: :love:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Champions League

Bericht door leem »

Mooi en pijnlijk tegelijk. Ik lees af en toe dat Belgische ploegen het Europees beter zouden doen dan Nederlandse, wat een onzin is dat. Dit zie ik geen enkele Belgische ploeg de komende 20 jaar presteren.

Dit gezegd zijnde zou ik Club zich zo graag eens zien toeleggen op die Europa League, dat moet toch kunnen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Champions League

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: 06 mar 2019, 09:11 Mooi en pijnlijk tegelijk. Ik lees af en toe dat Belgische ploegen het Europees beter zouden doen dan Nederlandse, wat een onzin is dat. Dit zie ik geen enkele Belgische ploeg de komende 20 jaar presteren.

Dit gezegd zijnde zou ik Club zich zo graag eens zien toeleggen op die Europa League, dat moet toch kunnen?
Idd Belgische ploegen zullen niet snel (eufemistisch uitgedrukt) zo`n prestatie kunnen neerleggen.
Hoe zit het nu met de quotiënt van Nederland op de Uefa lijst ?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Pica »

Kwek zat er precies toch niet ver van
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Pica schreef: 06 mar 2019, 10:52 Kwek zat er precies toch niet ver van
Gunstige loting en vorm bij tegenstanders moet natuurlijk wel meezitten. Is ook nu beetje het geval voor Ajax. Fantastische prestatie, maar toch ook niet vergeten dat dit Real doodziek is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Champions League

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: 06 mar 2019, 10:48
leem schreef: 06 mar 2019, 09:11 Mooi en pijnlijk tegelijk. Ik lees af en toe dat Belgische ploegen het Europees beter zouden doen dan Nederlandse, wat een onzin is dat. Dit zie ik geen enkele Belgische ploeg de komende 20 jaar presteren.

Dit gezegd zijnde zou ik Club zich zo graag eens zien toeleggen op die Europa League, dat moet toch kunnen?
Idd Belgische ploegen zullen niet snel (eufemistisch uitgedrukt) zo`n prestatie kunnen neerleggen.
Hoe zit het nu met de quotiënt van Nederland op de Uefa lijst ?
Komen nog steeds vrij ver achter. Qua coëfficiënt voor België is het supporteren voor dubbele winst van Chelsea, dan blijven we (normaal gezien) achtste land. Ukraïne is eerste achtervolger. Nederland pas 11de.
#hetishierbeter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Champions League

Bericht door t4nd »

Nederland zet meer in op de opleiding van jonge talenten. Als je dan eens een goed jaar hebt met een paar toptalenten en anderen die pieken, én de tegenstand is net wat minder dan normaal, dan kan zoiets gebeuren. Op het einde van dit seizoen is Ajax een pak rijker, maar ook een pak minder goed en volgend seizoen moeten ze weer knokken om voorbij de poulefase te geraken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Not bad for a flat track bully...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Wat. Een. Match.
En dus Ajax tegen Tottenham (met veel ex-ajacieden) in de halve finale... Diegene die dat gepronostikeerd heeft, is er niet armer op geworden.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Champions League

Bericht door PetjeFCB »

Wat een editie...
Plaats reactie