Clubpolska schreef:
Banner ForumClub1891
Re: RE: Re: Banner ForumClub1891
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Re: Banner ForumClub1891
Ja. Dat ist hé ja
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
En wat als we ipv 3 spelers, gwn 3x dezelfde speler hebben maar bij andere ploegen? Bvb Meunier: bij Virton, bij Club en bij PSG.
Kwestie van te tonen wat Club betekent? Kun je ook doen met bvb Bacca: bij Baranquilla, bij Club, bij AC Milan. Of anderen die bij een grote ploeg terechtkwamen dankzij ons.
Kwestie van te tonen wat Club betekent? Kun je ook doen met bvb Bacca: bij Baranquilla, bij Club, bij AC Milan. Of anderen die bij een grote ploeg terechtkwamen dankzij ons.
meh, vind ik minder, sorry
-
- Basisspeler
Timothy Dreesen, Bernt Evens en Shangyuan Wang staan niet in de poll ?
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 23 aug 2017, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Simons, Vormer en Vossen.
Huidige spelers want we teren niet op het verleden (wil niet zeggen dat we dat niet moeten koesteren). En enkel spelers die iedere match hun borst nat maken...
Huidige spelers want we teren niet op het verleden (wil niet zeggen dat we dat niet moeten koesteren). En enkel spelers die iedere match hun borst nat maken...
Ik hou het meest van ontwerpen zonder spelers eigenlijk.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Er mag inderdaad wel een tifo'tje in, bijvoorbeeld.
Oh een tifo zou wel Nice zijn
Dus de banner.. Ik ben ook wel fan om er een tifo in te verwerken! Is iets algemener? Of anders Vormer, want ja, die is toch sowieso basisspeler dankzij zijn kapiteinsband?
Club is meer dan zijn spelers. Ik zou voor een tifo gaan of een ander beeld los van de spelers.
Inderdaad, of een Tifo of oud spelers die de DNA van Club uitstraalden.Fire schreef: Club is meer dan zijn spelers. Ik zou voor een tifo gaan of een ander beeld los van de spelers.
Ik ben wel pro oud spelers ook
Mss een combinatie, in midden embleem, links bv serie oud spelers(eventueel versch generaties?) En of trainers(Happel?) Rechts tifo
Mss een combinatie, in midden embleem, links bv serie oud spelers(eventueel versch generaties?) En of trainers(Happel?) Rechts tifo
nesnaj713 schreef: Dus de banner.. Ik ben ook wel fan om er een tifo in te verwerken! Is iets algemener? Of anders Vormer, want ja, die is toch sowieso basisspeler dankzij zijn kapiteinsband?
On topic: tifo + Lotte Lambert.