Vandaag opnieuw niet. Nochtans geen OS meer.nesnaj713 schreef:Olympische Spelen krijgen voorrang.Rendinho schreef:Nee. Ook op de Waalse zenders staat geen voetbal geprogrammeerd.BB1891 schreef: Worden anderlecht, Gent en Genk hun matchen eigenlijk uitgezonden? Ik had gedacht op Sporza toch zeker eentje, maar precies niet?
Europa League
Re: RE: Re: Europa League
Re: Europa League
Nergens voetbal vanavond?
Op proximus zullen we wel weer anderlecht uitzenden vermoed ik. Maar de anderen niet, nee. Had ze nochtans deze keer wel op Sporza verwacht.Peet schreef: Nergens voetbal vanavond?
Hoe slecht was dat uitgespeeld zeg.
2de onterechte penalty, al is het een wazige stream.
Wordt een onhandige loting morgen.
4 ploegen in de poulefase + wij in de CL. Das al lang geleden...
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Ja, en ook nog eens alle groten. Hopelijk veel punten rapen voor de coëfficiënt.Fire schreef: 4 ploegen in de poulefase + wij in de CL. Das al lang geleden...
Daarom moet de G5 altijd de 5 plaatsen pakken.
Nu weer allemaal overwinningen. Nederland gaan we sowieso voorbij volgend seizoen. Die verliezen volgend seizoen een veel grotere coëfficient als wij. Gelukkig zijn er in de EL meer poules, want om ze daar in te proppen werd het anders puzzelen. Wel vervelend om te kiezen welke matchen ik ga volgen op tv. Wss allemaal te zien op Sporza en Play Sports.
- MattJensen
- A-kern
Idd voor de Belgische coëfficiënt is dit een zege.
Aangenomen dat iedereen wel wat punten raapt.
Met hoe meer ploegen je deelneemt, hoe groter de kans op behoorlijk puntengewin he.Fire schreef: Aangenomen dat iedereen wel wat punten raapt.
anderlecht in Pot 1 begot,
Van Gent hoop ik dat ze 0/18 halen met een groot aantal kakverplaatsingen:
Zenith, 'ploeg uit pot 2', Gent en Qarabag (klinkt als een leuke poule voor die zeikers)
Pot 2 heeft geen kakverplaatsingen imo
Van Gent hoop ik dat ze 0/18 halen met een groot aantal kakverplaatsingen:
Zenith, 'ploeg uit pot 2', Gent en Qarabag (klinkt als een leuke poule voor die zeikers)
Pot 2 heeft geen kakverplaatsingen imo