CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
Er is inderdaad één zeer haalbare kaart tussen, én een ploeg die voor het eerst op Europees niveau komt kijken. Een normale poule heeft twee compleet onhaalbare ploegen en een doorgewinterde CL-ploeg die ongeveer ons niveau zou halen.
In onze poule moet het doel zijn minstens derde te eindigen, en we mogen dromen van een tweede plaats. In een normale poule weet je dat het knokken wordt om punten te pakken, en hoop je die derde plaats te halen. Het verschil is er wel, maar nu ook niet zo groot. Doorstoten in de EL zou goed zijn, doorstoten in de CL een erg grote stunt.
In onze poule moet het doel zijn minstens derde te eindigen, en we mogen dromen van een tweede plaats. In een normale poule weet je dat het knokken wordt om punten te pakken, en hoop je die derde plaats te halen. Het verschil is er wel, maar nu ook niet zo groot. Doorstoten in de EL zou goed zijn, doorstoten in de CL een erg grote stunt.
Ik denk dat we 5 punten zullen halen en dat we daarmee 3des zullen zijn.
Akkoord dat het algemene niveau laag lijkt en dat een poule met Real Madrid en Borussia Dortmund een veel hoger niveau is, maar Leicester en Porto zijn nog altijd een paar niveaus hoger dan ons. Om dan als doelstelling plaats 2 te hebben is toch redelijk straf. Ik zou dat een stunt vinden. Als we 8/18 halen, zou ik al fantastisch vinden. 2x winnen van Kopenhagen en thuis gelijk tegen Porto en Leicester.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
Je kan als je het neutraal bekijkt, Porto-Leicester-Club-Kopenhagen geen sterke poule vinden toch?
Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
Je kan als je het neutraal bekijkt, Porto-Leicester-Club-Kopenhagen geen sterke poule vinden toch?
Laat het mij nuanceren. 2e worden moet het doel zijn maar absoluut geen must. Porto wordt lastig vrees ik maar Leicester wil ik wel nog eens zien. Kan zijn dat ik dit binnen 2 weken al moet bijstellennesnaj713 schreef:Akkoord dat het algemene niveau laag lijkt en dat een poule met Real Madrid en Borussia Dortmund een veel hoger niveau is, maar Leicester en Porto zijn nog altijd een paar niveaus hoger dan ons. Om dan als doelstelling plaats 2 te hebben is toch redelijk straf. Ik zou dat een stunt vinden. Als we 8/18 halen, zou ik al fantastisch vinden. 2x winnen van Kopenhagen en thuis gelijk tegen Porto en Leicester.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
Gewoon zwak. Door de bril van de neutrale supporter. Je moet er eens de andere poules naastleggen.Bosko schreef:Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Dit is de CL hé jongens, lijf en lede voor de bal smijten en vechten tot het einde. Leicester kunnen we niet tegen op, Porto in normale doen is ook een maatje te groot.
Zoals al eerder gezegd, 2x winnen van Kopenhagen en al de rest is bonus.
Zoals al eerder gezegd, 2x winnen van Kopenhagen en al de rest is bonus.
Oh Frail.
ik denk dat eerlijk gezegd ook. Met 8 punten behalen we in deze groep al een schitterend resultaat.Rendinho schreef: Ik denk dat we 5 punten zullen halen en dat we daarmee 3des zullen zijn.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Dit is inderdaad gewoon een erg zwakke poule naar CL normen. Dit wil niet zeggen dat we ons zomaar kwalificeren, maar je kan moeilijk gaan stellen dat onze poule het gemiddelde niveau van een CL poule haalt.Peet schreef:Gewoon zwak. Door de bril van de neutrale supporter. Je moet er eens de andere poules naastleggen.Bosko schreef:Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Welke poules vind je zwakker?Bosko schreef:Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
Er is natuurlijk een verschil tussen een zwakke poule, en de minst sterke poule. Het blijft CL.
- MattJensen
- A-kern
De zwakste ploeg uit pot 1
Wij waren de zwakste uit pot 3
Porto ook niet de sterkste uit pot 2
En Kopenhagen ook niet de sterkste uit pot 4
Dat is naar CL-normen een zwakke poule. Garantie voor een Belgische club om door te stoten? Nee, dat niet. Maar het moet gewoon de ambitie zijn. Niets meer, niets minder.
Dat is naar CL-normen een zwakke poule. Garantie voor een Belgische club om door te stoten? Nee, dat niet. Maar het moet gewoon de ambitie zijn. Niets meer, niets minder.
#ZonderJenne
-
- Sleutelspeler
Er liggen mogelijkheden maar als je zelf niet op niveau bent dan maakt het allemaal niet uit.
Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
Idd.MattJensen schreef: De zwakste ploeg uit pot 1
(Bijna) elke ploeg uit pot 1, 2 en 3 zou willen ruilen met respectievelijk Leicester, Porto of ons.
Laatst gewijzigd door Fire op 03 sep 2016, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Wat een discussie ook dit. Ja, jullie hebben natuurlijk wel de sleutel. Ik kan me ook nog poules herinneren waar je hetzelfde over kon zeggen. Olympiakos al vergeten? Bij Gent zat het echt wel mee hoor. Dat gaan wij niet meemaken. Leicester leek even de foute kant op te gaan, maar knap hersteld. Met Kopenhagen mogen we natuurlijk wel blij zijn. Ook daar herinner ik me weer misplaatste arrogantie van jullie kant. Ook selectief vergeten?Flufferd schreef:Welke poules vind je zwakker?Bosko schreef:Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
Laatst gewijzigd door Hans1981 op 03 sep 2016, 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.