A game of Fifa a day, keeps the doctor a away! (If you don't lose)Alethio schreef: Fifa is er tenminste altijd als je er nood aan hebt. Wat je van Club niet kan zeggen.
#elkedageenmatch.

Moderator: Bosko
A game of Fifa a day, keeps the doctor a away! (If you don't lose)Alethio schreef: Fifa is er tenminste altijd als je er nood aan hebt. Wat je van Club niet kan zeggen.
#elkedageenmatch.
Omdat dat een aartsmoeilijk dossier was/is?Tiki Taka schreef:Waar ik mij wel vragen bij stel, is dat sinds het sluiten van de zomer mercato, men maar al te goed wist dat er nog een extra winger zou bij moeten in de winterstop. Waarom anticipeert men hier dan niet op, i.p.v. te wachten tot het allerlaatste moment ?Hannes schreef:Haha! Jamaar neen hé makker: àls ik al in de positie stond om te betalen voor een speler, dan zou ik zorgen dat die speler degelijk gescout is hé!PetjeFCB schreef:Clubpolska schreef: Denk je nu echt dat ze ook maar zouden overwegen om iemand te kopen op basis van een youtubefilmpje?
Ik ben pro laatbloeiers.
Club niet, heb het over de leden hier. Hannes zou 5-6 miljoen geven op basis van een filmpje...
Ik geef nu gewoon míjn mening vanuit míjn standpunt hé: ik denk, op basis van dit filmpje en vanuit mijn luie zetel, dat hij die prijs waard is, ja. En daar blijf ik bij.
Dat tussen haakjes is zo belangrijknesnaj713 schreef: A game of Fifa a day, keeps the doctor a away! (If you don't lose)![]()
Blijkbaar vond Vinnie een prijs rond de 5 miljoen ook wel ok als je de media mag geloven...Hannes schreef:Haha! Jamaar neen hé makker: àls ik al in de positie stond om te betalen voor een speler, dan zou ik zorgen dat die speler degelijk gescout is hé!PetjeFCB schreef:Clubpolska schreef: Denk je nu echt dat ze ook maar zouden overwegen om iemand te kopen op basis van een youtubefilmpje?
Ik ben pro laatbloeiers.
Club niet, heb het over de leden hier. Hannes zou 5-6 miljoen geven op basis van een filmpje...
Ik geef nu gewoon míjn mening vanuit míjn standpunt hé: ik denk, op basis van dit filmpje en vanuit mijn luie zetel, dat hij die prijs waard is, ja. En daar blijf ik bij.
Clubpolska schreef: Roti, en van de zomer die andere binnenhalen, tegen dan heeft hij misschien al 2 YouTube filmpjes.