Derde klasse en lager
Re: Derde klasse en lager
Deinze ook met een probleempje. 34 punten inleveren nadat ze een stuk of 15 wedstrijden een niet-speelgerechtigde speler opgesteld hebben. Ze zakken van plaats 3 naar de laatste plaats. Degradatie lijkt onafwendbaar, maar gaan wel nog in evocatieberoep.
#hetishierbeter
Hoe kan je zoiets meemaken vraag ik mij dan af
ik denk dat er iemand op het secretriaat ontslagen zal worden :p
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Schandalig dat bond dat ook zo ver laat komen
Jammer. Zie mij daar nog staan als klein manneke, supporteren voor Nico Vanderdonck en Tony Sergeant.
Mochten ze zakken zou het naar het schijnt over & out zijn met Deinze.JRut schreef: Deinze ook met een probleempje. 34 punten inleveren nadat ze een stuk of 15 wedstrijden een niet-speelgerechtigde speler opgesteld hebben. Ze zakken van plaats 3 naar de laatste plaats. Degradatie lijkt onafwendbaar, maar gaan wel nog in evocatieberoep.
http://m.kw.knack.be/west-vlaanderen/sp ... 60601.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een soep
Wat een soep
-
- A-kern
Toch benieuwd naar Lommel United dit jaar. Vorig jaar waren ze echt niet tevreden om te degraderen, want ze wouden graag een stabiele 2de klasser zijn en teren op Belgische spelers. Hopelijk zijn ze er in 2018-2019 terug bij.
En dan nog de slapende reus RFC Liège, die een splinternieuwe accommodatie hebben en terug op Rocourt spelen.
En dan nog de slapende reus RFC Liège, die een splinternieuwe accommodatie hebben en terug op Rocourt spelen.