Ik dacht aan de match tegen Gent. Die tegen Lokeren heb ik niet gezien, denk ik.CePa schreef: Matchen tegen Lokeren speelde hij op RB en LB.
Hij begon toen op links/centraal en eindigde volledig op links.
Moderator: Bosko
Ik dacht aan de match tegen Gent. Die tegen Lokeren heb ik niet gezien, denk ik.CePa schreef: Matchen tegen Lokeren speelde hij op RB en LB.
Ik vind dat Denswil nu toch een stevig seizoen heeft gespeeld?Khas schreef: Ik vond zijn vorm beter dan die van onze cv's, met uitzondering van Poulain, ja. De beste speelt.
Op zowel RB als LB heeft hij ook gespeeld dit seizoen hoor.
De eerste keer dat ik hem opmerkte was op de LB trouwens. Dat moet ergens net voor nieuwjaar geweest zijn.
Lijkt me logisch.Peet schreef: Gent zou fel inzetten op Vanlerberghe, maar die zou dan weer een voorkeur hebben voor Club, aldus sportwereld.
Mannaert kom op he man, laat je niet de kaas van je brood eten.Bosko schreef:
Dat kan nu toch niet dat gent meer financiële slagkracht dan Club zou hebben?fcb 4 life schreef: Dus nu gaan we zien hoe graag Club hem echt wil.
Heeft toch niks met financiele slagkracht te maken. Hangt soms gewoon af wat de prioriteiten zijn, hoeveel je zelf vindt dat een speler waard is, ... Mss is Van Lerberghe voor Gent target nummer 1 en voor Club pas nummer 2 of 3...Tiki Taka schreef:Dat kan nu toch niet dat gent meer financiële slagkracht dan Club zou hebben?fcb 4 life schreef: Dus nu gaan we zien hoe graag Club hem echt wil.
Natuurlijk droomt iedereen van een klepper op de 6, maar wie weet hoeveel progressie die jongen verder maakt hè, kijk naar Timmy indertijd.Pica schreef: Vanlergberghe is een interessant profiel, maar niet de 'directe' meerwaarde waar men hier op de 6 toch van droomt?
Ik denk dat de vraag eerder is of Club wel wil door bieden.Tiki Taka schreef:Dat kan nu toch niet dat gent meer financiële slagkracht dan Club zou hebben?fcb 4 life schreef: Dus nu gaan we zien hoe graag Club hem echt wil.
Hoe graag ik hem ook wil bij Club zien, dit is een moeilijke situatie. Ik weet niet of ik zou doorduwen nu.fcb 4 life schreef:Ik denk dat de vraag eerder is of Club wel wil door bieden.Tiki Taka schreef:Dat kan nu toch niet dat gent meer financiële slagkracht dan Club zou hebben?fcb 4 life schreef: Dus nu gaan we zien hoe graag Club hem echt wil.
We moeten sowieso aan extra Belgen geraken, en het is nu ook niet dat hij 3 milj kost, ik zou het toch doen.Khas schreef:Hoe graag ik hem ook wil bij Club zien, dit is een moeilijke situatie. Ik weet niet of ik zou doorduwen nu.fcb 4 life schreef:Ik denk dat de vraag eerder is of Club wel wil door bieden.Tiki Taka schreef:Dat kan nu toch niet dat gent meer financiële slagkracht dan Club zou hebben?fcb 4 life schreef: Dus nu gaan we zien hoe graag Club hem echt wil.
Ik ben ook Belg, kost ook geen 3 miljoen euro, maar voor mij moet je ook niet doorduwen...fcb 4 life schreef:We moeten sowieso aan extra Belgen geraken, en het is nu ook niet dat hij 3 milj kost, ik zou het toch doen.Khas schreef:Hoe graag ik hem ook wil bij Club zien, dit is een moeilijke situatie. Ik weet niet of ik zou doorduwen nu.fcb 4 life schreef:Ik denk dat de vraag eerder is of Club wel wil door bieden.Tiki Taka schreef:
Dat kan nu toch niet dat gent meer financiële slagkracht dan Club zou hebben?