Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%

Totaal aantal stemmen: 80

Peet
Sleutelspeler

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Peet »

PetjeFCB schreef:
fcb 4 life schreef:
Khas schreef:
fcb 4 life schreef:
Ik denk dat de vraag eerder is of Club wel wil door bieden.
Hoe graag ik hem ook wil bij Club zien, dit is een moeilijke situatie. Ik weet niet of ik zou doorduwen nu.
We moeten sowieso aan extra Belgen geraken, en het is nu ook niet dat hij 3 milj kost, ik zou het toch doen.
Ik ben ook Belg, kost ook geen 3 miljoen euro, maar voor mij moet je ook niet doorduwen... :mrgreen:

Doorduwen of niet hangt af van hoever je moet gaan volgens zijn kwaliteiten en hoeveel je daarvoor wil betalen...
Ach, reservekeeper moet sowieso Belg zijn. Dat is een gemakkelijke. Die speelt in het beste geval nooit.
Voor de rest hebben we nu ook Touba die er vast zal bij zijn. En Simons is de 18e man he.
fcb 4 life
Sleutelspeler

Bericht door fcb 4 life »

PetjeFCB schreef:
fcb 4 life schreef:
Khas schreef:
fcb 4 life schreef:
Ik denk dat de vraag eerder is of Club wel wil door bieden.
Hoe graag ik hem ook wil bij Club zien, dit is een moeilijke situatie. Ik weet niet of ik zou doorduwen nu.
We moeten sowieso aan extra Belgen geraken, en het is nu ook niet dat hij 3 milj kost, ik zou het toch doen.
Ik ben ook Belg, kost ook geen 3 miljoen euro, maar voor mij moet je ook niet doorduwen... :mrgreen:

Doorduwen of niet hangt af van hoever je moet gaan volgens zijn kwaliteiten en hoeveel je daarvoor wil betalen...
Heel de top zit er niet achter omdat hij gewoon een Belg is hé..
Bosko
Transfer Guru

Bericht door Bosko »

Renny schreef: Volgens pooch op het mauve forum is Club "concreet" voor Benson, naast Genk uiteraard.
fcb 4 life
Sleutelspeler

I like
PetjeFCB
Supersub

Bericht door PetjeFCB »

fcb 4 life schreef:
PetjeFCB schreef:
fcb 4 life schreef:
Khas schreef:

En dat is al zeker geen goeie reden om door te duwen... Net alsof Gent en anderlecht nooit geen mislukte transfer doen, net als wijzelf. Het is niet omdat zin hem ook willen dat het een topper is hé...

Club zijnde moet je zelf scouten, oordelen en bepalen tot hoever je wil gaan, gaat Gent erover, tant pis.
fcb 4 life
Sleutelspeler

PetjeFCB schreef:
fcb 4 life schreef:
PetjeFCB schreef:
fcb 4 life schreef:

En dat is al zeker geen goeie reden om door te duwen... Net alsof Gent en anderlecht nooit geen mislukte transfer doen, net als wijzelf. Het is niet omdat zin hem ook willen dat het een topper is hé...

Club zijnde moet je zelf scouten, oordelen en bepalen tot hoever je wil gaan, gaat Gent erover, tant pis.
En wie zegt et dat ze hem niet gescout hebben?
Club wil hem niet omdat de rest hem ook wil hè.. Wij zijn de eerste die een bod uitbrachten dusja
PetjeFCB
Supersub

Bericht door PetjeFCB »

fcb 4 life schreef:
PetjeFCB schreef:
fcb 4 life schreef:
PetjeFCB schreef:

En wie zegt et dat ze hem niet gescout hebben?
Club wil hem niet omdat de rest hem ook wil hè.. Wij zijn de eerste die een bod uitbrachten dusja

Ik zeg enkel dat Club niet het bod van Gent moet evenaren omdat hij Belg is, hij geen 3 miljoen kost of omdat zowel anderlecht als Gent hem willen... Club bracht een bod uit, ze zullen hem dus wel gescout hebben en dus hebben ze wss een idee van wat hij mag kosten. Als Gent daar nu boven geboden heeft, dan moeten ze daar van mij niet in meegaan
Bosko
Transfer Guru

Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Bruges from Belgium would be interested in the services of Luis Fernando Sinisterra. That is why the absence of the player in the last commitment.
Laatst gewijzigd door Bosko op 30 mei 2017, 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Brechtje
Supersub

Bericht door Brechtje »

“Ik wil alleen naar Club Brugge. En dat weten ze in Mechelen ook”, aldus Vanlerberghe. “Een tijdje geleden heb ik de belofte gekregen dat ze openstonden voor een transfer, en dat ik – als de interesse ernstig was – kon kiezen waar ik naartoe wou. Ik heb duidelijk gemaakt dat dat Brugge was. Nu lees ik plots dat ze een akkoord hebben met Gent. Ik heb niks tegen Gent, maar iedereen heeft een persoonlijke voorkeur."

Stond op Blauw-zwart, geen idee wat hun bron is.
Barnie
Tester

Bericht door Barnie »

Uitgebreid artikel in HNB!
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Brechtje schreef: “Ik wil alleen naar Club Brugge. En dat weten ze in Mechelen ook”, aldus Vanlerberghe. “Een tijdje geleden heb ik de belofte gekregen dat ze openstonden voor een transfer, en dat ik – als de interesse ernstig was – kon kiezen waar ik naartoe wou. Ik heb duidelijk gemaakt dat dat Brugge was. Nu lees ik plots dat ze een akkoord hebben met Gent. Ik heb niks tegen Gent, maar iedereen heeft een persoonlijke voorkeur."

Stond op Blauw-zwart, geen idee wat hun bron is.
Die zet gent wel lekker te `kakken`. :mj:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Barnie schreef: Uitgebreid artikel in HNB!
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170529_02903193" onclick="window.open(this.href);return false;
Clubpolska
Sleutelspeler

Bericht door Clubpolska »

Hmm, niemand wil echt naar Gent.. hoe zou dat komen.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: Hmm, niemand wil echt naar Gent.. hoe zou dat komen.
Ze hebben nochtans het modernste stadion van Belgie ! :lol:
Bosko
Transfer Guru

Bericht door Bosko »

Belgische club toont interesse in Nehuén Paz, een 24-jarige centrale verdediger die momenteel uitkomt voor Newell's Old Boys.

https://www.elciudadanoweb.com/se-junta ... l-vinculo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten