Nee liever niet, straalt toch ook teveel Gent/Hein uit. Na zijn blessure nog op niveau geweest?rambopirou schreef: la Dernière Heure heeft zeer verrassend nieuws.
Rami Gershon van AA Gent zou immers een kandidaat zijn om Club Brugge te versterken. Blauw-Zwart ziet met Stefano Denswil en Björn Engels mogelijk twee centrale verdedigers vertrekken. De Colombiaan German Mera werd alvast aangetrokken.
La DH is nu toch niet echt een sensatie krant... Puur kwalitatief is Gershon voor mij wel welkom eerlijk gezegd.
Zomertransfers 2017 IN
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2017 IN
Zou wel eens een foute vertaling kunnen zijn van dat Hebreeuws artikel.rambopirou schreef: la Dernière Heure heeft zeer verrassend nieuws.
Rami Gershon van AA Gent zou immers een kandidaat zijn om Club Brugge te versterken. Blauw-Zwart ziet met Stefano Denswil en Björn Engels mogelijk twee centrale verdedigers vertrekken. De Colombiaan German Mera werd alvast aangetrokken.
La DH is nu toch niet echt een sensatie krant... Puur kwalitatief is Gershon voor mij wel welkom eerlijk gezegd.
-
- Sleutelspeler
Geloof er geen zak van
Lestienne? Als hij betaalbaar is...
Ligt op dit moment in elk geval nog in de zon te chillen op een strand dat niet echt op het Noordzeestrand lijkt..Bosko schreef: Tal Ben Haim en zijn vrouw zijn dit weekend uitgenodigd in Brugge om contract te komen tekenen.
Vorige week zijn we hem nog gaan bekijken in bekerfinale
http://sport1.maariv.co.il/israeli-socc ... cle-782880" onclick="window.open(this.href);return false;
(Instagramstory van hemzelf -> naam: talbenchaim11)
La Dernière Heure is absoluut wél een sensatiekrant, die zijn veel vaker fout dan juist.
-
- Sleutelspeler
Ik ben nog zo zeker niet dat Bayat Onyekuru naar rsca zal brengen.
Hij denkt eerst en vooral aan zen eigen carrière en portemonnee, en op termijn zou het voor hem veel beter zijn moest
hij hem aan ons verkopen omdat hij zo opnieuw een grote voet binnen een topploeg heeft waar hij meer zaken kan meer doen.
Hij denkt eerst en vooral aan zen eigen carrière en portemonnee, en op termijn zou het voor hem veel beter zijn moest
hij hem aan ons verkopen omdat hij zo opnieuw een grote voet binnen een topploeg heeft waar hij meer zaken kan meer doen.
-
- Sleutelspeler
Toch wel hoor, Onyekuru was al zo goed als van ons volgens hen..rambopirou schreef: la Dernière Heure heeft zeer verrassend nieuws.
Ik denk dat hij hem in eerste instantie naar de PL zal willen brengen als ze iets aan die werkvergunning kunnen doen. Indien dat een struikelblok blijkt te zijn denk ik toch eerder dat hij naar anderlecht gaat al is het aleen maar voor het feit dat ze CL spelen volgend seizoen en wij (hoogstwaarschijnlijk) niet.fcb 4 life schreef: Ik ben nog zo zeker niet dat Bayat Onyekuru naar rsca zal brengen.
Een transfer naar Brugge acht ik op dit moment weinig realistisch om te verwachten. Je kunt niks uitsluiten maar ik denk het toch van niet.
Tal Ben zit op de vlieger ( Instagram ) weet wel niet waarheen .
-
- Sleutelspeler
Is op congéBjorn1981 schreef: Tal Ben zit op de vlieger ( Instagram ) weet wel niet waarheen .
Belg, ervaring, kwaliteitsvol. positie waar we iemand nodig hebben...
Jawel. Ze hebben hem gepolst, nog eentje die bij de grote drie in België kan gespeeld hebben.
Ik ben blij dat ze het aandurfde. Spelen deed die daar toch te weinig...
PS: Ja. Het gaat over wie je denkt.
PPS: Bron gekend bij admin.
Jawel. Ze hebben hem gepolst, nog eentje die bij de grote drie in België kan gespeeld hebben.
Laatst gewijzigd door Gratchski op 05 jun 2017, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Laat maar komen é zeg. Van een directe versterking gesproken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
De blonde god?Gratchski schreef: Belg, ervaring, kwaliteitsvol. positie waar we iemand nodig hebben...
Never underestimate the power of PASSION
Ik zou er toch een dubbel gevoel bij hebben. Niet goed voor de kleedkamer, lijkt me, en ik vind hem écht niet sympathiek. Wel erg goede speler.
EDIT: niet over de blonde god, dit. Ik gind ervan uit dat het over die andere ging.
EDIT: niet over de blonde god, dit. Ik gind ervan uit dat het over die andere ging.