Zomertransfers 2017 UIT
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2017 UIT
Ik zou Mera graag veel zien spelen, maar eenmaal Poulain terug is gaat die met ook nog Denswil en Decarli ferm uit zijn pijp mogen komen.
Daarnaast heeft Leko duidelijk een boon voor Mechele en bestaat nog altijd de kans dat we terugkeren naar een systeem met slechts 2 centrale verdedigers (bvb. als er een trainerswissel zou komen, wat ik Leko voor alle duidelijkheid niet toewens).
Dus ik vrees een beetje voor de kansen van Mera.
Daarnaast heeft Leko duidelijk een boon voor Mechele en bestaat nog altijd de kans dat we terugkeren naar een systeem met slechts 2 centrale verdedigers (bvb. als er een trainerswissel zou komen, wat ik Leko voor alle duidelijkheid niet toewens).
Dus ik vrees een beetje voor de kansen van Mera.
Acolatse uitgeleend aan STVV.
Cedrinho schreef: Acolatse uitgeleend aan STVV.
Bevestigd?
Edit: sorry had zijn topic nog niet gezien
Laatst gewijzigd door PetjeFCB op 31 aug 2017, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie zijn topic.PetjeFCB schreef:Cedrinho schreef: Acolatse uitgeleend aan STVV.
Bevestigd?
Just te laat gezienBosko schreef:Zie zijn topic.PetjeFCB schreef:Cedrinho schreef: Acolatse uitgeleend aan STVV.
Bevestigd?
-
- Sleutelspeler
Dat zag ik nu ook niet aankomen.
Proto heeft zijn zin gekregen, Butelle kan misschien daar heen.
Vreemd dat daar niets beweegt.
Laatst gewijzigd door Khas op 31 aug 2017, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Volgens Coucke moeten ze niets meer verwachten bij KVO.Khas schreef: Proto heeft zijn zin gekregen, Butelle kan misschien daar heen.
-
- Basisspeler
Hasi maakt gewoon een Belgische ploeg van Olympiakos
Logisch toch, België heeft 17 punten, Griekenland 11, Hasi kan tellen zu!vanGentmaarvoorClub schreef: Hasi maakt gewoon een Belgische ploeg van Olympiakos
Is de piste Mirallas daar nu al afgewerkt?vanGentmaarvoorClub schreef: Hasi maakt gewoon een Belgische ploeg van Olympiakos
Hun 52 miljoen dat ze binnen gehaald hebben in augustus mocht op aan een paar serieuze targets.
Laatst gewijzigd door Khas op 31 aug 2017, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Transfermarkt is al gesloten daar.Khas schreef:Is de piste Mirallas daar nu al afgewerkt?vanGentmaarvoorClub schreef: Hasi maakt gewoon een Belgische ploeg van Olympiakos
Hun 52 miljoen dat ze binnen gehaald hebben in augustus mocht op aan een paar serieuze targets.
Nee toch? Sluit 01.00 lokale tijd.Bosko schreef:Transfermarkt is al gesloten daar.Khas schreef:Is de piste Mirallas daar nu al afgewerkt?vanGentmaarvoorClub schreef: Hasi maakt gewoon een Belgische ploeg van Olympiakos
-
- Basisspeler
Dacht ik ook : middernacht Central European Time