Sholz --> definitiefBosko schreef: Poll: Welke verdedigers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?
Touba --> verhuur
Denswil --> definitief (enkel omdat hij zelf weg wil)
Tomacek --> definitief
Moderator: Bosko
Sholz --> definitiefBosko schreef: Poll: Welke verdedigers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?
We zitten nog niet aan de middenveldersGratchski schreef: RILEY wordt blijkbaar vaak vergeten.
COOPMAN ook.
Als zuivere verdediger vind ik Mechele eerlijk gezegd wél incontournable. Dit seizoen 48 matchen gespeeld met inzet, telkens de volledige wedstrijd uitgespeeld en maar 4 gele kaarten gepakt. Veel spelen en weinig kaarten pakken als verdediger betekent een degelijke, zuivere speler. Neem daarbij dat hij niet naast zijn schoenen loopt en je hebt een ideale combinatie.Cedrinho schreef: Ik ben iemand die op Mechele stemde. Ik stemde zelfs op iedereen behalve Poulain en Mitrovic.
De vraag was wie mag vertrekken, niet wie moet. En Mechele vind ik nog altijd niet zo top dat hij als onmisbaar moet worden beschouwd.
Eigenlijk vind ik Mitrovic onze enige écht goeie zuivere verdediger. Poulain ook nog als hij fit is. De rest... Mechele is oerdegelijk en zeker nuttig in de kern, maar niet incontournable.
Demba Ba approves.Cedrinho schreef: Goed op Belgisch niveau, maar zodra je Europees moet gaan spelen heb je betere verdedigers nodig.