En dan zagen dat we spelers goedkoop laten vertrekken..fcb 4 life schreef:Slim zou deze zet alleszins niet zijn..NastjaCeh schreef: Laten gaan voor alles boven de 6m €
Ander , beter en vooral slimmer..
Zomertransfers 2018 OUT
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2018 OUT
- Generaloberst
- Invaller
mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
Transfer van Diaby naar Sporting Lissabon werd officieel bevestigd door Club.
Succes in Portugal Abdou en bedankt voor alles.
Succes in Portugal Abdou en bedankt voor alles.
-
- A-kern
ook goede zet van dat complex, zo zijn wij als laatste G5 ploeg die dan ook een fatsoenlijk complex hebben waar de jeugd ook zal trainen.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
- rambopirou
- A-kern
Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Nu nog Rafa , Coopman en Touba !
Waren de medische testen niet gisteren?rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Club zal hopelijk zo omwille van de Top infrastructuur meer talenten kunnen overhalen om voor Club te kiezen of te blijven.HeervanBiesen schreef:ook goede zet van dat complex, zo zijn wij als laatste G5 ploeg die dan ook een fatsoenlijk complex hebben waar de jeugd ook zal trainen.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
Edit: post ook gezien, zal dan wel kloppen zekerDavidVM schreef:Waren de medische testen niet gisteren?rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Ge bedoelt eigenlijk:rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Nu nog:
Gaboulov
Rafa
Hubert
Touba
Coopman
Van Rhijn
Tomecak
Vlietinck
Nog altijd uitgeleend bij mijn wetenVormer10 schreef: en leandro pereira
-
- Invaller
Diaby en Limbombe waren financieel de belangrijkste voor inkomende transfers. Ik schat dat Tomecak en Vlietinck blijven, dat Gabulov en Van rhijn worden uitgekocht. Rafa weet ik niet goed, maar voor de rest zie ik wel een oplossing gerealiseerd worden.Pica schreef:Ge bedoelt eigenlijk:rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Nu nog:
Gaboulov
Rafa
Hubert
Touba
Coopman
Van Rhijn
Tomecak
Vlietinck
-
- A-kern
Ja tis dat he, veel volk dat nu bij ons kan tekenen eerder voor Gent kiest...Tiki Taka schreef:Club zal hopelijk zo omwille van de Top infrastructuur meer talenten kunnen overhalen om voor Club te kiezen of te blijven.HeervanBiesen schreef:ook goede zet van dat complex, zo zijn wij als laatste G5 ploeg die dan ook een fatsoenlijk complex hebben waar de jeugd ook zal trainen.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
Ben wel erges jaloers op de joden, blijkbaar heeft hun scout een serieus vangnet opgesteld dat alle grote talenten in het Brusselse in hun scoutingssysteem terecht komen, hoofd van de jeugdopleiding Kindermans bevestigde dit, maar openbaar gingen ze dit niet maken vanwege concurrentie.
Hopelijk kunnen ze dit bij ons ook waar maken voor de talenten in onze regio met als gevolg dat de jeugdopleiding een kweekvijver vol talent wordt.
-
- Basisspeler
Limbombe out nog steeds niet officieel ?