[JPL] Transfers
Re: [JPL] Transfers
Zijn er ook echt heel snel bij dit seizoen. Knap.
Of het een goeie ploeg zal zijn is nog afwachten.
Of het een goeie ploeg zal zijn is nog afwachten.
Dat is hun bedoeling, maar of het hen zal lukken...Brechtje schreef: Zullen wel weer in PO1 zitten.
De plaatsjes voor PO1 zullen duur zijn volgend seizoen.
Ik dacht iets opgevangen te hebben dat Naessens omgekeerde beweging doet? (met nadruk "opgevangen")CePa schreef: Buyl verlaat Essevee voor Den Bosuil.
-
- Sleutelspeler
Heeft hij niet al getekend?Nergens schreef:Ik dacht iets opgevangen te hebben dat Naessens omgekeerde beweging doet? (met nadruk "opgevangen")CePa schreef: Buyl verlaat Essevee voor Den Bosuil.
Is al lang officieelNergens schreef:Ik dacht iets opgevangen te hebben dat Naessens omgekeerde beweging doet? (met nadruk "opgevangen")CePa schreef: Buyl verlaat Essevee voor Den Bosuil.
-
- Sleutelspeler
De Ridder mag gratis weg bij Kopenhagen, hopelijk zorgt dit niet voor een extra concurrent voor Coopman want Dury had graag
dat De Ridder bleef.
dat De Ridder bleef.
Haha ik loop stuk achter
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Benieuw hoe die gaat zijn na een jaartje mee te spelen in het Duchatelet-circus.fcb 4 life schreef: Vetokele naar Zulte Waregem
Oh Frail.
inderdaad...fcb 4 life schreef: De Ridder mag gratis weg bij Kopenhagen, hopelijk zorgt dit niet voor een extra concurrent voor Coopman want Dury had graag
dat De Ridder bleef.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Toch officieel.Cedrinho schreef: Volgens Het Nieuwsblad nog geen akkoord tussen Lokeren en Bursaspor. Wel tussen Lokeren en TDS én TDS legde er medische tests af. Laat ons hopen dat het goed komt dus. Veel succes ermee, Lokeren! Blij dat hij alvast niet naar ons komt. Nu nog bidden dat Mbokani niet afkomt.
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2694903" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160628_02360497" onclick="window.open(this.href);return false;
Sels legt medische testen af bij Newcastle. Benieuwd wie hem bij Gent gaat vervangen.
Sels legt medische testen af bij Newcastle. Benieuwd wie hem bij Gent gaat vervangen.
Gokje: Koen CasteelsAlethio schreef: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160628_02360497" onclick="window.open(this.href);return false;
Blijkbaar Finne uit Zweden.
Wie speelt er bij een Belgische club waarvan men vermoedt dat hij nog doorgroeimarge heeft, alsook minstens 1m90 is/zal worden. De lijst kan niet lang zijn denk ik dan