UEL R32 | FC Salzburg - Club Brugge KV | do 21/02 - 18:55
Re: UEL R32 | FC Salzburg - Club Brugge KV | do 21/02 - 18:55
Kein geloel. Fussball spielen.
Ich verstehe nur Bahnhof
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
we zullen wel zien , zou liever dan toch zondag winnen , veel belangrijker
Europese knock out match > uitmatch tegen een middenmoter in de reguliere.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
-
- Profvoetballer
Zit allemaal in het hoofdje anderlecht heeft ook van ons gewonnen na een zware europese verplaatsing met verleningen(manchester united)
Jeugdscheidsrechter
Soms moet men een keuze maken. Het gaat niet over de 3 punten, na 1500 jaar zou het nog eens deugd doen om daar te winnen, zou een enorme boost geven aan het team. Rsca zal waarschijnlijk zondag zijn beste match van het seizoen spelen, hopelijk is de var wakker de ganse 90 min!
Remember Bekerfinale 2015kingpietro105 schreef: ↑19 feb 2019, 21:42Zit allemaal in het hoofdje anderlecht heeft ook van ons gewonnen na een zware europese verplaatsing met verleningen(manchester united)
Als je ziet wat we tegen Genk gedaan hebben na een Europese match, ben ik op zich niet bang van hoe we tegen anderlecht voor de dag gaan komen. Ja, Genk had ook Europees gespeeld, maar op minuut 1 voelden ze dat nog niet in hun benen en wij zijn vanaf de start volop beginnen pressen. Doe hetzelfde tegen anderlecht en het resultaat is (minstens) even goed.
Was een thuismatch tegen Genk na een Europese thuismatch,en club uit en thuis toch en groot verschilt4nd schreef: ↑20 feb 2019, 11:02 Als je ziet wat we tegen Genk gedaan hebben na een Europese match, ben ik op zich niet bang van hoe we tegen anderlecht voor de dag gaan komen. Ja, Genk had ook Europees gespeeld, maar op minuut 1 voelden ze dat nog niet in hun benen en wij zijn vanaf de start volop beginnen pressen. Doe hetzelfde tegen anderlecht en het resultaat is (minstens) even goed.
Tegen de leider of tegen een middenmoter is ook een groot verschil natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat het moeilijker is op te laden voor zo'n snertmatch.Filo schreef: ↑20 feb 2019, 13:47Was een thuismatch tegen Genk na een Europese thuismatch,en club uit en thuis toch en groot verschilt4nd schreef: ↑20 feb 2019, 11:02 Als je ziet wat we tegen Genk gedaan hebben na een Europese match, ben ik op zich niet bang van hoe we tegen anderlecht voor de dag gaan komen. Ja, Genk had ook Europees gespeeld, maar op minuut 1 voelden ze dat nog niet in hun benen en wij zijn vanaf de start volop beginnen pressen. Doe hetzelfde tegen anderlecht en het resultaat is (minstens) even goed.