De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Rode Duivels

Bericht door The_One »

Vanaken alweer geen kans gekregen. Zelfs Verschaeren en Raman mochten invallen. Belachelijk gewoon.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

The_One schreef: 09 sep 2019, 22:41 Vanaken alweer geen kans gekregen. Zelfs Verschaeren en Raman mochten invallen. Belachelijk gewoon.
Verschaeren & Raman kan ik op zich wel snappen. De match was gespeeld en dan kan je die nieuwe jongens bij hun eerste oproep wel een kans geven. Carrasco was eerder een typische wissel van de bondscoach...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

t4nd schreef: 10 sep 2019, 06:49
The_One schreef: 09 sep 2019, 22:41 Vanaken alweer geen kans gekregen. Zelfs Verschaeren en Raman mochten invallen. Belachelijk gewoon.
Verschaeren & Raman kan ik op zich wel snappen. De match was gespeeld en dan kan je die nieuwe jongens bij hun eerste oproep wel een kans geven. Carrasco was eerder een typische wissel van de bondscoach...
Als je hen een kans kan geven, dan kan je dat voor Vanaken ook.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 10 sep 2019, 12:11 Als je hen een kans kan geven, dan kan je dat voor Vanaken ook.
Ja, dat bedoel ik dus. De eerste wissel was belachelijk, de andere 2 vond ik kunnen. Wat hij (naar mijn mening) had moeten doen:
Chadli <> Raman
Tielemans <> Vanaken
Mertens <> Verschaeren (of eventueel De Bruyne <> Verschaeren & een applauswissel).

Die eerste 2 wissels konden perfect op minuut 60 zodat die 2 spelers nog wat minuten konden maken. Chadli was nodig want die kan nog geen 90min aan, Tielemans maakte geen overdonderende indruk dus die kon er perfect al wat vroeger af. Op het einde kan je dan Verschaeren een paar minuutjes gunnen in de plaats van Mertens of De Bruyne want het is eerder iemand voor achter de spits. De match was wel al gespeeld, maar hem inbrengen voor Meunier is op zich ook bizar.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: De Rode Duivels

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Martinez is gewoon een clown
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: De Rode Duivels

Bericht door JRut »

vanGentmaarvoorClub schreef: 10 sep 2019, 16:16 Martinez is gewoon een clown
Enige correcte samenvatting, lijkt me.

Eerst al belachelijk om maar te wisselen in minuut 87. En dan nog een talentvolle speler van een huidige middenmotor en slabakkende topclub in België brengen boven dé dragende speler, profvoetballer van het jaar en gouden schoen van de beste ploeg van de laatste 5 jaar in België, is compleet van de pot gerukt.
#hetishierbeter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Als Verschaeren er vorige keer bij was "omdat hij goed bezig was" snap ik niet dat hij nu in de selectie zit. Ik ben in elk geval benieuwd of Vanaken een kans gaat krijgen nu De Bruyne er niet bij is...

Logische opstelling lijkt me:

Mignolet (als Courtois nog last heeft van buikkrampen, anders zal hij blijven staan)
Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
Meunier - Witsel - Thielemans - Vanaken (al gok ik dat het Praet of Dendoncker wordt) - T. Hazard
Mertens - Lukaku (of Batsman als Lukaku nog geblesseerd is) - E. Hazard

Benieuwd welke keuzes Martinez, de grote vriend van Kompany zal maken :coffee:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 04 okt 2019, 14:51 Als Verschaeren er vorige keer bij was "omdat hij goed bezig was" snap ik niet dat hij nu in de selectie zit. Ik ben in elk geval benieuwd of Vanaken een kans gaat krijgen nu De Bruyne er niet bij is...

Logische opstelling lijkt me:

Mignolet (als Courtois nog last heeft van buikkrampen, anders zal hij blijven staan)
Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
Meunier - Witsel - Thielemans - Vanaken (al gok ik dat het Praet of Dendoncker wordt) - T. Hazard
Mertens - Lukaku (of Batsman als Lukaku nog geblesseerd is) - E. Hazard

Benieuwd welke keuzes Martinez, de grote vriend van Kompany zal maken :coffee:
Een 3-5-3 of 3-4-4 dus eigenlijk. Ik geef ons veel kans met die opstelling! :mrgreen:
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: De Rode Duivels

Bericht door Polbemol »

Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

who cares
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: De Rode Duivels

Bericht door Khas »

Clubpolska schreef: 10 okt 2019, 17:38who cares
:mrgreen:

Ik kijk met aandacht. Er werd verteld dat Vanaken op minuten zou mogen rekenen in deze interlandbreak. Dan kijk ik vol spanning in de hoop dat er geen blessure valt.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Vanaken start :D
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: De Rode Duivels

Bericht door Alethio »

Doet het niet onaardig, speelt vaak in 1 tijd, strak en precies. Kan natuurlijk minder creëren vanop zijn lagere positie.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Rode Duivels

Bericht door The_One »

Vooral goeie loopbewegingen
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: De Rode Duivels

Bericht door leem »

Met niet minder dan drie analisten en een presentator langs de lijn

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Plaats reactie