Na twee verliesmatchen wil je die match tegen Oostende direct doen gewoon. En ik wil niet kijken naar de rode duivels, verschrikkelijk die non matchen.
Pica schreef: ↑15 nov 2019, 15:02
Na twee verliesmatchen wil je die match tegen Oostende direct doen gewoon. En ik wil niet kijken naar de rode duivels, verschrikkelijk die non matchen.
Spelen wel voor de groepswinst en bijhorende status als reekshoofd bij de EK-loting natuurlijk. Dus niet helemaal zonder belang. Maar begin het toch ook wel te missen!
Laatst gewijzigd door IsO op 15 nov 2019, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig zijn er nog andere interlands die dat gat vullen. Matchen zoals Zwitserland - Georgië kijkt men weken op voorhand naar uit en dan moet je nog Denemarken - Gibraltar laten vallen om die te kunnen live kijken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Gelukkig zijn er nog andere interlands die dat gat vullen. Matchen zoals Zwitserland - Georgië kijkt men weken op voorhand naar uit en dan moet je nog Denemarken - Gibraltar laten vallen om die te kunnen live kijken.