wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Tiki Taka schreef: 27 nov 2019, 07:57 Galatasaray stelde echt niks voor (Mignolet moest buiten dat afstandsschot in min. 1 geen bal pakken) en Club had ook een totale off-day, desalniettemin de beste kansen voor Club, die alweer vakkundig de nek werden omgewrongen. In matchen op Europees niveau en play off1 krijgen we echt wel niet zo`n resem kansen en dient er veel efficiënter mee worden omgesprongen. Tekenend was de reuzenkans die onze spits van € 8 miljoen Okereke, alweer onbegrijpelijk miste.
Het meest heb ik me geërgerd aan Dennis, die weer zijn egoïstische zelve was.
De 2 rode kaarten van Diatta en Mata waren echt dom, heel jammer.
Soit, eind goed, al goed, onder voorwaarde dat de Turken niet gaan winnen bij PSG, overwinteren we.
Het klinkt raar, maar achteraf bekeken zat er in deze poule echt wel meer in voor Club.
Bwa PSG was zowiezo onpakbaar voor de eerste 2 plaatsen, en Real komt de laatste weken op toerental... we moeten ook realistisch blijven. En in de EL liggen er meer kansen.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Eerst zien dat we de EL halen, want ik ben er nog niet zeker van.
Ik acht de kansen van Gala tegen PSG groter dan die van ons tegen Real..
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Wat zeg je gij nu weer? Wij spelen thuis, zij uit tegen ploegen die al beide geplaatst zijn. Man man man.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Trouwens big up naar Heintje, was zeer goed als co-commentator gisteren
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

DavidVM schreef: 27 nov 2019, 12:38 Trouwens big up naar Heintje, was zeer goed als co-commentator gisteren
Vond ik ook. Een pak aangenamer om naar te luisteren op die manier dan met Raes alleen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef: 27 nov 2019, 12:03 Eerst zien dat we de EL halen, want ik ben er nog niet zeker van.
Ik acht de kansen van Gala tegen PSG groter dan die van ons tegen Real..
Als je denkt dat PSG deze match met een B team gaat aanvatten dan ben je fout . Ze willen de groepswinst. als zij dus verliezen en real wint bij ons zijn ze de groepswinst kwijt.

Ik zie ze dus gewoon gaan voor de winst.
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

kingpietro105 schreef: 27 nov 2019, 18:08
Cedrinho schreef: 27 nov 2019, 12:03Eerst zien dat we de EL halen, want ik ben er nog niet zeker van.
Ik acht de kansen van Gala tegen PSG groter dan die van ons tegen Real..
Als je denkt dat PSG deze match met een B team gaat aanvatten dan ben je fout . Ze willen de groepswinst. als zij dus verliezen en real wint bij ons zijn ze de groepswinst kwijt.

Ik zie ze dus gewoon gaan voor de winst.
PSG heeft 13 punten, Real heeft 8 punten. De groepswinst staat niet meer op het spel.

Zowel PSG als Real zullen met een b-ploeg aantreden.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef: 27 nov 2019, 18:15
kingpietro105 schreef: 27 nov 2019, 18:08
Cedrinho schreef: 27 nov 2019, 12:03Eerst zien dat we de EL halen, want ik ben er nog niet zeker van.
Ik acht de kansen van Gala tegen PSG groter dan die van ons tegen Real..
Als je denkt dat PSG deze match met een B team gaat aanvatten dan ben je fout . Ze willen de groepswinst. als zij dus verliezen en real wint bij ons zijn ze de groepswinst kwijt.

Ik zie ze dus gewoon gaan voor de winst.
PSG heeft 13 punten, Real heeft 8 punten. De groepswinst staat niet meer op het spel.

Zowel PSG als Real zullen met een b-ploeg aantreden.
Oh ja kwas vereten dat PSg nog gelijk gemaakt heeft :facewall:
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

De B-ploeg van PSG, jaja dat is sowieso brol :?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

PSG wil zich bewijzen in Europa, en het feit dat ze de CL nog niet gewonnen hebben steekt daar enorm. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze met een hele B-ploeg gaan spelen - daar gaat minstens 2/3 A-spelers op het plein staan.
Real heeft een zwakke start gehad, en zijn nu volop bezig zich terug in de harten van de fans te spelen. Ik denk dat ze geen risico's gaan nemen met een paar spelers, maar ze gaan sowieso ook vol voor de winst gaan.
Als alles normaal loopt (en de ploegen spelen zoals ze nu spelen) zie ik zowel Real als PSG de winst halen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Real heeft geen enkele reden om NIET met een B-ploeg te spelen. Zijn al geplaatst en kunnen de groep niet meer winnen. Daarenboven spelen ze 4 dagen na ons de topper tegen Valencia en nog eens 3 dagen later de Classico. In geen 100 jaar komen die hier met hun A-ploeg spelen.

We gaan die wedstrijd winnen!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 28 nov 2019, 09:45 Real heeft geen enkele reden om NIET met een B-ploeg te spelen. Zijn al geplaatst en kunnen de groep niet meer winnen. Daarenboven spelen ze 4 dagen na ons de topper tegen Valencia en nog eens 3 dagen later de Classico. In geen 100 jaar komen die hier met hun A-ploeg spelen.

We gaan die wedstrijd winnen!
Hans en Ruud mogen zich dan eindelijk eens tonen tegen die zogeheten B-ploeg. :thumba:
Een B-ploeg van Real Madrid speelt in België wel nog altijd elk seizoen mee voor de titel. :teach:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
DavidVM schreef: 28 nov 2019, 09:45 Real heeft geen enkele reden om NIET met een B-ploeg te spelen. Zijn al geplaatst en kunnen de groep niet meer winnen. Daarenboven spelen ze 4 dagen na ons de topper tegen Valencia en nog eens 3 dagen later de Classico. In geen 100 jaar komen die hier met hun A-ploeg spelen.

We gaan die wedstrijd winnen!
Hans en Ruud mogen zich dan eindelijk eens tonen tegen die zogeheten B-ploeg. :thumba:
Een B-ploeg van Real Madrid speelt in België wel nog altijd elk seizoen mee voor de titel. :teach:
Eindelijk eens tonen zegtem.
Alsof ze onzichtbaar zijn.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: 29 nov 2019, 12:25
Tiki Taka schreef:
DavidVM schreef: 28 nov 2019, 09:45 Real heeft geen enkele reden om NIET met een B-ploeg te spelen. Zijn al geplaatst en kunnen de groep niet meer winnen. Daarenboven spelen ze 4 dagen na ons de topper tegen Valencia en nog eens 3 dagen later de Classico. In geen 100 jaar komen die hier met hun A-ploeg spelen.

We gaan die wedstrijd winnen!
Hans en Ruud mogen zich dan eindelijk eens tonen tegen die zogeheten B-ploeg. :thumba:
Een B-ploeg van Real Madrid speelt in België wel nog altijd elk seizoen mee voor de titel. :teach:
Eindelijk eens tonen zegtem.
Alsof ze onzichtbaar zijn.
Hans maakt Europees en zeker op CL niveau maar zelden het verschil.
En met Ruud bedoelde ik na zijn 3 matchen schorsing.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 02 dec 2019, 07:57
JRut schreef: 29 nov 2019, 12:25
Tiki Taka schreef:
DavidVM schreef: 28 nov 2019, 09:45 Real heeft geen enkele reden om NIET met een B-ploeg te spelen. Zijn al geplaatst en kunnen de groep niet meer winnen. Daarenboven spelen ze 4 dagen na ons de topper tegen Valencia en nog eens 3 dagen later de Classico. In geen 100 jaar komen die hier met hun A-ploeg spelen.

We gaan die wedstrijd winnen!
Hans en Ruud mogen zich dan eindelijk eens tonen tegen die zogeheten B-ploeg. :thumba:
Een B-ploeg van Real Madrid speelt in België wel nog altijd elk seizoen mee voor de titel. :teach:
Eindelijk eens tonen zegtem.
Alsof ze onzichtbaar zijn.
Hans maakt Europees en zeker op CL niveau maar zelden het verschil.
En met Ruud bedoelde ik na zijn 3 matchen schorsing.
Wat een zever. Hans haalt dit jaar in de CL 84,6% geslaagde passes, 1,2 key passes/game, 4,6 lange ballen/game en 0,4 doorsteekpasses. En dat in matchen waarin tactische discipline en je verdedigende werk opknappen essentieel zijn, en we het balbezit aan de tegenstander laten (PSG en Real) of galata er alles aan doet om ons spel te frustreren met vuile fouten, tijdrekken,...
Plaats reactie