wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

2 speeldagen geleden was Gent dé ploeg van België en maakten ze volgens sommigen zelfs meer kans op de titel dan Club. Hoe snel kunnen de zaken wijzigen :).
Stel dat de vuile paarsen nog in PO1 geraken, dan zie ik sommige analisten hen nog tot dé outsider omdopen omdat ze toevallig plots 16x scoren in 3 matchen (tegen Eupen, Beveren en Zulte die alle3 compleet uit vorm zijn).
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Genoten van de derby met men zoon. Wat een ervaring.

Sfeer viel wel tegen. In Zuid-tribune leek het alsof Cercle alleen aan het zingen was. De Noord kon je bijna niet horen...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Eigen aan Jan Breydel. Als je in de Noord staat hoor je de Zuid niet en als je in de Zuid staat hoor je de Noord niet.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 07 mar 2020, 22:05Stel dat de vuile paarsen nog in PO1 geraken
Genk en KVM gaan niet gelijk spelen, één van die twee speelt PO1.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 07 mar 2020, 22:05Gent dé ploeg van België
Gent is al het hele seizoen de op één na best voetballende ploeg, logischerwijs ben je dan op 't eind de op één na eerste :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Vergas Ronald schreef: 08 mar 2020, 01:31
t4nd schreef: 07 mar 2020, 22:05Gent dé ploeg van België
Gent is al het hele seizoen de op één na best voetballende ploeg, logischerwijs ben je dan op 't eind de op één na eerste :mrgreen:
Ik vind Charleroi zeker even goed als Gent. Het is misschien wat minder spectakel, maar zuiven tactisch doet Belhocine het daar gewoon enorm goed met beperkte middelen.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Cedrinho schreef: 08 mar 2020, 00:53 Eigen aan Jan Breydel. Als je in de Noord staat hoor je de Zuid niet en als je in de Zuid staat hoor je de Noord niet.
Sfeer trekt gewoon op niets meer bij ons en is al heel het seizoen zo.. T'is zelfs beschamend aan het worden! Weg gezongen worden door 1200 Cercle supporters.. Veel te veel mensen bij ons zitten daar gewoon om hun portie pintjes te drinken en een kletske te doen. Herinneren mij de match tegen PSG nog waar je de spelers gewoon op het veld kon horen roepen naar elkaar. In een CL duel dan nog wel.
Vakie 214
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

PetjeFCB schreef: 07 mar 2020, 23:36 Genoten van de derby met men zoon. Wat een ervaring.

Sfeer viel wel tegen. In Zuid-tribune leek het alsof Cercle alleen aan het zingen was. De Noord kon je bijna niet horen...
Akkoord, wij zaten ook in Zuid en had hetzelfde gevoel. Wel respect voor die van Cercle want die hebben toch goed sfeer gemaakt
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 08 mar 2020, 01:29
t4nd schreef: 07 mar 2020, 22:05Stel dat de vuile paarsen nog in PO1 geraken
Genk en KVM gaan niet gelijk spelen, één van die twee speelt PO1.
Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Rafke7 »

Ik ook niet, hoor. Ik hoop echt dat een van beide wint, maar het is gewoon classic rsca dat het daar in de 94e minuut gelijk komt. Zelf zullen ze ook wel winnen, niemand heeft de laatste weken blijkbaar zin om hun kop er eens voor te leggen tegen de mauven.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Waasland Beveren gaat agressief spelen tegen Gent, 'tis hun laatste kans om niet te zakken, Gent gaat daar afzien. Ik durf wedden dat we met 18 punten voorsprong de reguliere competitie afsluiten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Rafke7 schreef: 08 mar 2020, 13:34 Ik ook niet, hoor. Ik hoop echt dat een van beide wint, maar het is gewoon classic rsca dat het daar in de 94e minuut gelijk komt. Zelf zullen ze ook wel winnen, niemand heeft de laatste weken blijkbaar zin om hun kop er eens voor te leggen tegen de mauven.
Omgekocht. Kv Mechelen kreeg geen duidelijke penalty. Een grote duwfout in de 16 wordt niet gefloten.
Var deed alsof er niets aan de hand was.

Als KV Mechelen won was anderlecht verbannen in play off 2. Maar dat wou de voetbalbond niet.
t4nd schreef: 08 mar 2020, 07:20
Vergas Ronald schreef: 08 mar 2020, 01:31
t4nd schreef: 07 mar 2020, 22:05Gent dé ploeg van België
Gent is al het hele seizoen de op één na best voetballende ploeg, logischerwijs ben je dan op 't eind de op één na eerste :mrgreen:
Ik vind Charleroi zeker even goed als Gent. Het is misschien wat minder spectakel, maar zuiven tactisch doet Belhocine het daar gewoon enorm goed met beperkte middelen.
Niet alleen de coach maar ook het beleid. Goede leidinggevende daar die weten hoe dat ze een club kunnen leiden.
Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Genk gaat winnen van Mechelen en zo de mauve in play off2.
Gent zal het idd niet cadeau krijgen in Beveren, hopelijk pakken we de 3 punten mee uit Eupen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

De kans is reëel dat dit weekend de laatste wedstrijd van het seizoen wordt gespeeld.
Gezien de Corona crisis is het meer en meer plausibel dat de play offs niet zullen afgewerkt worden.
Club kampioen half maart ?!
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Rafke7 »

Volgens mij zijn we kampioen inderdaad. Het zou me verbazen als de po’s gespeeld worden.
Plaats reactie