wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ben zo blij dat dit betonvoetbal nog eens afgestraft is. Dat is toch geen voetal, Moeskroen had bepaald moment 22% balbezit.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Lang en Dost sturen Moeskroen in de laatste 5 minuten naar tweede klasse en terecht, rot weg in tweede klasse met dat soort voetbal. Waasland Beveren speelde met een beetje lef en is beloond. Bedankt voor 1,5 punten
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Sowieso is Mouscron een louche ploeg. De laatste jaren weten ze zich telkens te redden en hun licentie toch te behalen.
Zou wel eens einde verhaal kunnen zijn nu.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Wat me vooral opviel was dat de eerste goal van Moeskroen viel op ongeveer exact dezelfde manier als de eerste goal van anderlecht. Iemand die op links doorstoot, vrij kan voorzetten en iemand die heel alleen voor Mignolet loopt om binnen te tikken...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik vond dat de verdediging niet goed stond, bij de 2de goal evenmin.
We geven teveel kansen/doelpunten weg de laatste weken.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

er mag een serieuze mentaliteitsweiziging komen in de ploeg. Dat gemakzuchtig voetballen (geen tempo, amper kansen, slecht verdedigen) mag er terug uit gaan. Akkoord dat er tegen betonploegen weinig mooie dingen inzitten, maar tegen de laatste in het klassement zo'n eerste helft op de mat brengen,strookt niet met de leidersplaats van FCB.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Heeft er eigenlijk iemand meer info over de situatie van Ricca? Heeft die op de Phille zijn vrouw ofzo gezeten?
Vind hem op links nog steeds onze beste optie, groot hart en zijn voorzet is niet slechter dan die van Eddie. Eddie wordt echt teveel in zijn rug gepakt, akkoord, is een gevolg van zo hoog te spelen, maar hij kost ons echt al een paar belangrijke doelpunten. 1-1 anderlecht en de 0-1 van Kiev als pijnlijke uitschieters.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Geblesseerd
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

dat sobol in de rug wordt gepakt heeft ook te maken dat diegene die voor hem staat zijn job niet doet
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

sobol mag voor mij vervangen worden: slechte voorzetten en niet secuur in verdediging. Daar kan een betere speler gevonden worden
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

FrankFarinaII schreef: 21 apr 2021, 11:29 sobol mag voor mij vervangen worden: slechte voorzetten en niet secuur in verdediging. Daar kan een betere speler gevonden worden
Ik ben het ermee eens dat er een betere gevonden kan worden, maar ik vrees dat het niet zo evident is. Linksachters zijn niet bepaald dik gezaaid...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 18 apr 2021, 20:04 Ben zo blij dat dit betonvoetbal nog eens afgestraft is. Dat is toch geen voetal, Moeskroen had bepaald moment 22% balbezit.
klopt
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 21 apr 2021, 11:29 sobol mag voor mij vervangen worden: slechte voorzetten en niet secuur in verdediging. Daar kan een betere speler gevonden worden
Waarom Club uiteindelijk zijn aankoopoptie heeft gelicht blijft me een raadsel.
Zal wel goed in de groep liggen en een goede mentaliteit hebben, maar zijn flankvoorzetten zijn ruim onvoldoende en hij kost ons in Lazio de uitschakeling en tegen de mauve dekt hij de buitenkant ipv. de binnenkant.
Als je dan zijn tegenhanger Mata bezig ziet op de rechterflank, dan besef je dat het toch iets meer mag zijn op links.
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door den »

Tiki Taka schreef: 22 apr 2021, 07:51
FrankFarinaII schreef: 21 apr 2021, 11:29 sobol mag voor mij vervangen worden: slechte voorzetten en niet secuur in verdediging. Daar kan een betere speler gevonden worden
Waarom Club uiteindelijk zijn aankoopoptie heeft gelicht blijft me een raadsel.
Zal wel goed in de groep liggen en een goede mentaliteit hebben, maar zijn flankvoorzetten zijn ruim onvoldoende en hij kost ons in Lazio de uitschakeling en tegen de mauve dekt hij de buitenkant ipv. de binnenkant.
Als je dan zijn tegenhanger Mata bezig ziet op de rechterflank, dan besef je dat het toch iets meer mag zijn op links.
Zoals ik ook reeds gezegd heb blijf ik het raar vinden dat Sobol zoveel kansen krijgt.
Ok voor in de JPL is hij OK voor tegen ploegen die niet de top spelen.
Maar voor in topmatchen is hij volgens mij niet secuur genoeg (niet verdedigend en niet aanvallend/voorzetten/schoten) en al zeker niet voor europese matchen.
Dus ik zou er graag een linkse bij zien komen van het niveau Mata (of toch alleszins dichter bij het niveau Mata dan Sobol nu).
Anderzijds vind ik dan Rica beter dan Sobol zeker verdedigend.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ik ben op zich geen grote Eddie fan en we moeten ons altijd verbeteren, maar hoeveel Mata's denk je dat er zo rondlopen om snel ffkes op te pikken :mrgreen:
Plaats reactie