Forumscouting
Moderator: Bosko
Re: Forumscouting
Als we iets willen bereiken in de CL gaan we er niet enkel komen met jonge gastjes, dus een ervaren CV vind ik altijd een meerwaarde. Ik heb ze niet echt gevolgd afgelopen seizoen(en) dus geen idee of ze kwalitatief zo'n meerwaarde zouden zijn, maar ik vind het gewoon opvallend.
Anderzijds vind ik - als je het kan - dit ook een goed signaal aan spelers om te zeggen dat als Club je vraagt, dit een unieke kans is en dat je deze kans niet mag laten voorbijgaan.
Huidige marktwaarde € 40 miljoen, speelt bij Real Sociedad.
Totaal onhaalbaar voor Club.
Erling Haaland van Noorwegen... Potentieel. En even onhaalbaar als Isak. Of denk je dat de spits van het nummer 5 uit Spanje bij ons wil komen ballen?
-
- Basisspeler
Zou Perisic niet nog een jaartje bij ons willen komen shotten ?
Heerlijke speler tochvanGentmaarvoorClub schreef: ↑23 jun 2021, 07:57 Zou Perisic niet nog een jaartje bij ons willen komen shotten ?
-
- Profvoetballer
ja idd zalige speler, maar nog altijd gewilt bij topploegen. Blijft ook gwn top. mss binnen 2 jaar.IsO schreef: ↑23 jun 2021, 11:07Heerlijke speler tochvanGentmaarvoorClub schreef: ↑23 jun 2021, 07:57 Zou Perisic niet nog een jaartje bij ons willen komen shotten ?
-
- Profvoetballer
Die vargas van zwitserland is mss intressante speler linksbuiten. Dan hebben we met balikwisha en vargas 2 toppers + lang en de ketelaere, vanaken, dost, peres enz. hebben we genoeg aanvallend geweld denk ik. Dan no 2 centrale verdedigers en een middenvelder + jong talent voor linksachter en rechtsachter (van den brempt en de cuyper eventueel vol kansen geven.
Volgens bepaalde Turkse media, waarvan ik de betrouwbaarheid niet echt ken, zouden we dicht staan bij de komst van Enis Destan, Turkse centrumspits van net 19 van Altinordu. Er zou een persoonlijk akkoord zijn met de speler en er wordt gesproken over een transfersom van 2,6 miljoen + 20% op doorverkoop
Mike Trésor definitief naar Genk. Kunnen we dus ook schrappen
Joey Veerman !
Oussama Idrissi, vorig seizoen door Sevilla na Nieuwjaar uitgeleend aan Ajax, staat op de radar van Club Brugge. De 25-jarige buitenspeler werd vorige zomer door de Spaanse topclub voor 12 miljoen euro overgenomen van AZ Alkmaar, waar-ie met 13 goals in 25 matchen een topseizoen beleefde. Bij Sevilla kwam Idrissi afgelopen seizoen evenwel nauwelijks aan spelen toe, met een uitleenbeurt aan Ajax als gevolg.
De Marokkaanse Nederlander is rechtsvoetig, maar speelt bij voorkeur op links. Voorlopig is er nog geen sprake van concrete onderhandelingen. Club moet afwachten wat de plannen van Sevilla met Idrissi zijn, maar volgt het dossier alvast van nabij op.
De Marokkaanse Nederlander is rechtsvoetig, maar speelt bij voorkeur op links. Voorlopig is er nog geen sprake van concrete onderhandelingen. Club moet afwachten wat de plannen van Sevilla met Idrissi zijn, maar volgt het dossier alvast van nabij op.