Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Fanzy schreef: 25 aug 2021, 00:06 Stel je voor: Vanaken & Wesley reunited. Dat gaf echt vonken!
Ja, Wesley klopte er ook niet naast ;-)
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Zou hem heel graag zien terugkomen maar die is volgens mij niet goed herstelt geraakt van zijn kruisbandletsel. Ervaringsdeskundige ikke 😩
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Kevinho schreef: 25 aug 2021, 09:04 Zou hem heel graag zien terugkomen maar die is volgens mij niet goed herstelt geraakt van zijn kruisbandletsel. Ervaringsdeskundige ikke 😩
Altijd een risico om langdurig geblesseerde spelers (Izquierdo, Wesley) aan te trekken, tenzij het echt met een prestatiegericht contract is.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Tiki Taka schreef: 25 aug 2021, 09:29
Kevinho schreef: 25 aug 2021, 09:04 Zou hem heel graag zien terugkomen maar die is volgens mij niet goed herstelt geraakt van zijn kruisbandletsel. Ervaringsdeskundige ikke 😩
Altijd een risico om langdurig geblesseerde spelers (Izquierdo, Wesley) aan te trekken, tenzij het echt met een prestatiegericht contract is.
Meer vertrouwen in Dost dan in Wesley nu.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 25 aug 2021, 11:36
Tiki Taka schreef: 25 aug 2021, 09:29
Kevinho schreef: 25 aug 2021, 09:04 Zou hem heel graag zien terugkomen maar die is volgens mij niet goed herstelt geraakt van zijn kruisbandletsel. Ervaringsdeskundige ikke 😩
Altijd een risico om langdurig geblesseerde spelers (Izquierdo, Wesley) aan te trekken, tenzij het echt met een prestatiegericht contract is.
Meer vertrouwen in Dost dan in Wesley nu.
Ik heb wel vertrouwen in onze medicals.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Is er nog nieuws van Sowah ?
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Sowah wacht op visum als dat in orde is tekent hij... maar komt zeker naar club

Bericht door Nakamba30 »

Sowah wacht op visum, als dat in orde is komt hij naar belgie en tekent hij...hij komt zeker nasr club
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Sowah wacht op visum als dat in orde is tekent hij... maar komt zeker naar club

Bericht door Tiki Taka »

Nakamba30 schreef: 26 aug 2021, 04:49 Sowah wacht op visum, als dat in orde is komt hij naar belgie en tekent hij...hij komt zeker nasr club
Dus de geruchten dat hij in Weinebrugge is kloppen niet?
Spritz
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 aug 2021, 18:45

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Spritz »

Tiki Taka schreef: 26 aug 2021, 07:16 [quote=Nakamba30 post_id=82956 time=<a href="tel:1629946168">1629946168</a> user_id=725]
Sowah wacht op visum, als dat in orde is komt hij naar belgie en tekent hij...hij komt zeker nasr club
Dus de geruchten dat hij in Weinebrugge is kloppen niet?
[/quote]

Geruchten kunnen perfect kloppen dat hij in Weinebrugge is in afwachting van de transfer. Je hebt niet per se een visum nodig om nr Brugge te komen (i.e. toeristisch bezoek). Denk dat het eerder op werkvisa slaat waarop we wachten om de transfer af te ronden
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Hoe zit het dringend versterkingen nodig anders gaan we niet overwinteren in de Cl !!! 😩
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Als Sowah erbij komt, hoeven we ons dus verder niet te versterken.
Enkel hopen dat nu geen sterkhouder meer vertrekt.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Nakamba30 »

En kevinho...welke versterkingen zou je zoal halen om city en psg uit de volgende ronde te houden? Besef jij eigenlijk wel dat dit de 2 duurste ploegen van europa zijn? Ik denk dat we al blij mogen zijn als we overwinteren in europa league...maar ja, voor KEVINHO DE MANAGER is dat natuurlijk niet goed genoeg want hij zou veel beter kunnen
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

Nakamba30 schreef: 26 aug 2021, 20:17 En kevinho...welke versterkingen zou je zoal halen om city en psg uit de volgende ronde te houden? Besef jij eigenlijk wel dat dit de 2 duurste ploegen van europa zijn? Ik denk dat we al blij mogen zijn als we overwinteren in europa league...maar ja, voor KEVINHO DE MANAGER is dat natuurlijk niet goed genoeg want hij zou veel beter kunnen
Gene fan van onze Kevve maar ik denk dat dit eerder een mooi staaltje ironie was ;)
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 26 aug 2021, 20:05 Als Sowah erbij komt, hoeven we ons dus verder niet te versterken.
Enkel hopen dat nu geen sterkhouder meer vertrekt.
We moeten ons versterken om kampioen te spelen.
Schat Genk nog altijd hoger in, zeker door onze kleine kern en gebrek aan wisselmogelijkheden op cruciale plaatsen.
En ook door het feit dat we tot op heden geen enkele directe versterking gehaald hebben en we 1 van onze sterspelers kwijtgespeeld hebben en niet vervangen tot op heden.
Grappige is dat we nu momenteel nog altijd geen flankspeler hebben. De plaats die absoluut moest versterkt worden in het veelvoud.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Nakamba30 schreef: 26 aug 2021, 20:17 En kevinho...welke versterkingen zou je zoal halen om city en psg uit de volgende ronde te houden? Besef jij eigenlijk wel dat dit de 2 duurste ploegen van europa zijn? Ik denk dat we al blij mogen zijn als we overwinteren in europa league...maar ja, voor KEVINHO DE MANAGER is dat natuurlijk niet goed genoeg want hij zou veel beter kunnen
Een Wesley die medisch door de keuring raakt bij ons zou mij heel blij maken
2 flankspelers erbij: Villa en X maar wel directe versterkingen, geen 20 jarigen met bijna geen wedstrijden op het hoogste niveau
Top centrale verdediger: snel, krachtig , goede passing voorwaarts, infiltrerend om een man meer situatie op het middenveld te creëren en vooral een leider

Stop de klok: dat is wat we nodig hebben om op drie fronten succesvol te zijn
Volgens mij kunnen we in deze groep CL evengoed doen als vorig jaar
Gesloten