Scouting en recruitment

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Scouting en recruitment

Bericht door Kevinho »

IsO schreef: 11 feb 2022, 13:20
Pica schreef: 10 feb 2022, 18:46 Het aantal spelers dat slaagt of niet is eigenlijk maar een heel eenzijdige kijk op de Vince(en team) zijn performance.

Als de transferperiode ten einde is, moet je kijken naar je kern.
Behalve kwaliteit en talent, vind ik balans ook belangrijk.

Als je dan kijkt naar onze kern deze zomer:

Balans: er ontbrak een goeie flank (en kom niet af met Sowah é). Voor de rest was er best conceptueel slim ingekocht.
Kwaliteit: de lijst van spelers die door de mand gevallen is, is te lang voor deze post.
Talent: behalve Nusa is er eigenlijk geen perspectief voor nieuwe toppers, we moeten hopen op club NXT (waar er hopelijk wel wat zit, wat ik ook wil geloven).

Conclusie: Vince gefaald

Kijk je naar de winter:
Balans: flanken gehaald wat nodig was, top! Alleen veel te veel spelers in onze kern die balast zijn geworden, waar we gezien er enkel competitie en 3 bekermatchen meer zijn, niets mee zijn. Een speler die niet speelt, groeit niet en kost enkel geld en tijd van onze staff en blokkeert potentieel iemand van NXT zijn speelkansen.
Kwaliteit: Buchanan al getoond dat het een goeie voetballer is, of hij daarmee slaagt is koffiedik kijken, maar het is een goed begin.
Talent: Toch twee jongens met potentieel, dat is het profiel dat we moeten op mikken

Conclusie: Vince heeft de zomer deels gecorrigeerd naar aankoop, maar niet naar verkoop. Kan je dan van een geslaagde winter spreken?

Dit is gewoon heel summier gesteld, maar de juiste analyse maken van de kern en dan veel gefaalde transfers doen, die je dan in de winter niet durft corrigeren. Mja, daar spreekt geen topsportcultuur vanuit, maar gemakzucht. De kwaliteit in de kern zou meer dan voldoende moeten zijn om kampioen te spelen, dus daaraan ligt de huidige sportieve dip niet, MAAR de evolutie is niet positief. Als we echt de stap willen zetten naar DE Club van de jupkes liga, zijn we er niet op vooruit gegaan dit seizoen.
Ik ben het met je eens waar je zegt dat het aantal geslaagde spelers maar een beperkte graadmeter is voor het recruitment-werk van Vince + team, en dat balans, kwaliteit, en talent in de kern een andere belangrijke graadmeter is, met "balans" misschien wel als de belangrijkste. Zonder de juiste balans zullen nieuwe spelers meteen ook minder gemakkelijk slagen.

Ik herneem hieronder jouw analyse van zomer en winter (in het vet), en voeg mijn eigen bedenkingen toe.

Zomer: Balans: er ontbrak een goeie flank (en kom niet af met Sowah é). Voor de rest was er best conceptueel slim ingekocht.
==> Ik had hier al aangegeven dat Sowah in mijn ogen niet echt een speler is om te starten vanop de flank, maar eerder een centrale speler die uitwijkt naar de flank (hoewel hij zichzelf bij zijn voorstelling bij AZ wel naar voor schoof als flankspeler). Op de RM in onze 3-5-2 bracht hij in ieder geval onvoldoende. Misschien dat hij beter tot zijn recht zou komen in een vleugelrol in een 4-2-3-1 of 4-3-3, met wat minder verdedigend loopwerk op te knappen. Hopen dat hij zich bij AZ wel kan doorzetten.
==> We haalden wél flankspelers: Nusa, Providence en Persyn. Weliswaar alle drie eerder 'potentieel talent' dan 'directe meerwaarde', maar bij zo'n Providence, die het niet slecht deed in la primavera en de youth league, en in tegenstelling tot Nusa niet werd gehaald voor Club NXT, kan je evengoed een Groeneveld-effect krijgen als die kan spelen. Providence is echter een soort Vydra-verhaal geworden, wegens blessure direct na aankomst. Persyn al niet veel beter. Zijn de medische testen even streng bij leenspelers (al dan niet met aankoopoptie)?
==> Buchanan (waarvan nog moet blijken of hij het gaat maken bij ons, maar toch international,...) werd eigenlijk ook vastgelegd in de zomer, maar wou zelf pas in de winter effectief aansluiten.

Kwaliteit: de lijst van spelers die door de mand gevallen is, is te lang voor deze post.
==> Over Sowah, Persyn en Providence heb ik het al gehad.
==> Wesley en Joske zijn very low risk beslissingen geweest, eerste 0 impact en alweer weg, voor de tweede mikten ze geloof ik aanvankelijk op POI. Vroeger iets deftigs van hem verwachten is in die context misschien niet helemaal eerlijk, maar ik hoop dat het nog komt.
==> Maouassa moet in principe meer kunnen dan wat we tot nu toe van hem zagen, als je kijkt naar zijn parcours in Ligue 1. Niet slecht op stilstaande fases, maar veel meer kan ik er voorlopig nog niet over zeggen. Verdient in mijn ogen dan ook nog het voordeel van de twijfel.
==> Hendry: geslaagde transfer in mijn ogen.

Talent: behalve Nusa is er eigenlijk geen perspectief voor nieuwe toppers, we moeten hopen op club NXT (waar er hopelijk wel wat zit, wat ik ook wil geloven).
==> Providence (zie hoger) had misschien wel dat potentieel. We zullen het, net als by Vydra, misschien pas zien over paar jaar.
==> Niemand die echt lijkt te weten wat het probleem is met Otasowie; privéproblemen? Zo ja, hadden we die moeten/kunnen kennen vooraleer we hem contracteerden? Hopen dat dat uitgeklaard raakt, zodat we hem eindelijk eens op het veld aan het werk kunnen zien.
==> Nsoki: moet er nog 23 worden, wat jong is voor een CV. Daarom zet ik hem bij 'talent'. Toch al vaak in de basis (zeker onder Schreuder, die het natuurlijk heeft voor voetballende verdedigers), maar (nog?) te wisselvallig. Ik zie wel (veel) potentieel, maar moet dus nog constanter, ook qua decision making.
==> Bij Club NXT zit er, behalve Nusa, wel wat. Sabbe bijvoorbeeld schijnt echt een heel groot talent, ook Vermant en Audoor hebben potentieel. Ik vind ook dat je Mbamba of Cisse Sandra wat oneer aandoet. Die deden het in mijn ogen best goed wanneer ze minuten kregen. Maxim De Cuyper en Thomas Van den Keybus kregen beiden een nieuw contract tot 2025, wat wijst op vertrouwen. Beiden maken veel minuten bij Westerlo in 1b. Niet noodzakelijk allemaal absolute toppers in spe, maar wel allemaal het potentieel voor professioneel voetbal, en sommigen mogen hoger mikken.

Conclusie: Vince gefaald
==> Deels akkoord. Voor de flank had er idealiter een directe meerwaarde moeten staan begin september. Denk dat ze dat geprobeerd hebben (Collado-soap, Buchanan al in zomer laten aansluiten), maar dat het niet is gelukt.
==> Deels niet akkoord, omdat CDK ook op de flank kan (en dat uitstekend doet, hoewel hij centraal nog beter rendeert), maar daar niet meer wilde spelen, en Clement daar in mee ging. Er was dus een alternatieve optie in de kern, die echter niet werd benut door de trainer; daar kan Vince + team niet veel aan doen.

Kijk je naar de winter:
Balans: flanken gehaald wat nodig was, top! Alleen veel te veel spelers in onze kern die balast zijn geworden, waar we gezien er enkel competitie en 3 bekermatchen meer zijn, niets mee zijn. Een speler die niet speelt, groeit niet en kost enkel geld en tijd van onze staff en blokkeert potentieel iemand van NXT zijn speelkansen.

==> Er werden toch wat spelers die jij balast noemt, verkocht of uitgeleend:
- Ignace Van der Brempt voor 5 mio (volgens TFM) naar RB Salzburg.
- Persyn "onderverhuurd" aan Westerlo, daarna in principe terug naar Inter.
- Huurcontract Providence ontbonden
- Wesley idem
- Sowah verhuurd aan AZ tot einde seizoen.
==> Ik kan me voorstellen dat het feit dat er een nieuwe trainer is gekomen in de winter mee een impact heeft gehad op het al dan niet uitlenen van bepaalde spelers, waarbij de balans dan al snel zal hebben overgeheld naar 'houden'.
==> Met Odoi werd ook een ervaren en polyvalente speler gehaald die als doublure voor Mata kan fungeren, iets wat we misten in onze kern.
==> Als Schreuder met meer creatieve middenvelders wil spelen en bijv. Balanta aan de kant wil laten, kan Adamyan, die blijkbaar hoog stoort en druk zet (zie zijn topic) mogelijk een tactisch interessante toevoeging zijn aan onze kern. Gehuurd met aankoopoptie, dus geen al te groot risico.

Kwaliteit: Buchanan al getoond dat het een goeie voetballer is, of hij daarmee slaagt is koffiedik kijken, maar het is een goed begin.
==> Odoi viel me tot nu toe best mee, maar nog te vroeg om echt te beoordelen. Adamyan te vroeg om te beoordelen. Skov Olsen idem.

Talent: Toch twee jongens met potentieel, dat is het profiel dat we moeten op mikken
==> niks aan toe te voegen.
Dus om weer zo een epistel kort samen te vatten : heel veel geld uitgegeven en nergens is de basisploeg versterkt geweest 🤔. Dat vat het zo wat samen zeker ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Scouting en recruitment

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 12 feb 2022, 01:45
[spoiler]
IsO schreef: 11 feb 2022, 13:20
Pica schreef: 10 feb 2022, 18:46 Het aantal spelers dat slaagt of niet is eigenlijk maar een heel eenzijdige kijk op de Vince(en team) zijn performance.

Als de transferperiode ten einde is, moet je kijken naar je kern.
Behalve kwaliteit en talent, vind ik balans ook belangrijk.

Als je dan kijkt naar onze kern deze zomer:

Balans: er ontbrak een goeie flank (en kom niet af met Sowah é). Voor de rest was er best conceptueel slim ingekocht.
Kwaliteit: de lijst van spelers die door de mand gevallen is, is te lang voor deze post.
Talent: behalve Nusa is er eigenlijk geen perspectief voor nieuwe toppers, we moeten hopen op club NXT (waar er hopelijk wel wat zit, wat ik ook wil geloven).

Conclusie: Vince gefaald

Kijk je naar de winter:
Balans: flanken gehaald wat nodig was, top! Alleen veel te veel spelers in onze kern die balast zijn geworden, waar we gezien er enkel competitie en 3 bekermatchen meer zijn, niets mee zijn. Een speler die niet speelt, groeit niet en kost enkel geld en tijd van onze staff en blokkeert potentieel iemand van NXT zijn speelkansen.
Kwaliteit: Buchanan al getoond dat het een goeie voetballer is, of hij daarmee slaagt is koffiedik kijken, maar het is een goed begin.
Talent: Toch twee jongens met potentieel, dat is het profiel dat we moeten op mikken

Conclusie: Vince heeft de zomer deels gecorrigeerd naar aankoop, maar niet naar verkoop. Kan je dan van een geslaagde winter spreken?

Dit is gewoon heel summier gesteld, maar de juiste analyse maken van de kern en dan veel gefaalde transfers doen, die je dan in de winter niet durft corrigeren. Mja, daar spreekt geen topsportcultuur vanuit, maar gemakzucht. De kwaliteit in de kern zou meer dan voldoende moeten zijn om kampioen te spelen, dus daaraan ligt de huidige sportieve dip niet, MAAR de evolutie is niet positief. Als we echt de stap willen zetten naar DE Club van de jupkes liga, zijn we er niet op vooruit gegaan dit seizoen.
Ik ben het met je eens waar je zegt dat het aantal geslaagde spelers maar een beperkte graadmeter is voor het recruitment-werk van Vince + team, en dat balans, kwaliteit, en talent in de kern een andere belangrijke graadmeter is, met "balans" misschien wel als de belangrijkste. Zonder de juiste balans zullen nieuwe spelers meteen ook minder gemakkelijk slagen.

Ik herneem hieronder jouw analyse van zomer en winter (in het vet), en voeg mijn eigen bedenkingen toe.

Zomer: Balans: er ontbrak een goeie flank (en kom niet af met Sowah é). Voor de rest was er best conceptueel slim ingekocht.
==> Ik had hier al aangegeven dat Sowah in mijn ogen niet echt een speler is om te starten vanop de flank, maar eerder een centrale speler die uitwijkt naar de flank (hoewel hij zichzelf bij zijn voorstelling bij AZ wel naar voor schoof als flankspeler). Op de RM in onze 3-5-2 bracht hij in ieder geval onvoldoende. Misschien dat hij beter tot zijn recht zou komen in een vleugelrol in een 4-2-3-1 of 4-3-3, met wat minder verdedigend loopwerk op te knappen. Hopen dat hij zich bij AZ wel kan doorzetten.
==> We haalden wél flankspelers: Nusa, Providence en Persyn. Weliswaar alle drie eerder 'potentieel talent' dan 'directe meerwaarde', maar bij zo'n Providence, die het niet slecht deed in la primavera en de youth league, en in tegenstelling tot Nusa niet werd gehaald voor Club NXT, kan je evengoed een Groeneveld-effect krijgen als die kan spelen. Providence is echter een soort Vydra-verhaal geworden, wegens blessure direct na aankomst. Persyn al niet veel beter. Zijn de medische testen even streng bij leenspelers (al dan niet met aankoopoptie)?
==> Buchanan (waarvan nog moet blijken of hij het gaat maken bij ons, maar toch international,...) werd eigenlijk ook vastgelegd in de zomer, maar wou zelf pas in de winter effectief aansluiten.

Kwaliteit: de lijst van spelers die door de mand gevallen is, is te lang voor deze post.
==> Over Sowah, Persyn en Providence heb ik het al gehad.
==> Wesley en Joske zijn very low risk beslissingen geweest, eerste 0 impact en alweer weg, voor de tweede mikten ze geloof ik aanvankelijk op POI. Vroeger iets deftigs van hem verwachten is in die context misschien niet helemaal eerlijk, maar ik hoop dat het nog komt.
==> Maouassa moet in principe meer kunnen dan wat we tot nu toe van hem zagen, als je kijkt naar zijn parcours in Ligue 1. Niet slecht op stilstaande fases, maar veel meer kan ik er voorlopig nog niet over zeggen. Verdient in mijn ogen dan ook nog het voordeel van de twijfel.
==> Hendry: geslaagde transfer in mijn ogen.

Talent: behalve Nusa is er eigenlijk geen perspectief voor nieuwe toppers, we moeten hopen op club NXT (waar er hopelijk wel wat zit, wat ik ook wil geloven).
==> Providence (zie hoger) had misschien wel dat potentieel. We zullen het, net als by Vydra, misschien pas zien over paar jaar.
==> Niemand die echt lijkt te weten wat het probleem is met Otasowie; privéproblemen? Zo ja, hadden we die moeten/kunnen kennen vooraleer we hem contracteerden? Hopen dat dat uitgeklaard raakt, zodat we hem eindelijk eens op het veld aan het werk kunnen zien.
==> Nsoki: moet er nog 23 worden, wat jong is voor een CV. Daarom zet ik hem bij 'talent'. Toch al vaak in de basis (zeker onder Schreuder, die het natuurlijk heeft voor voetballende verdedigers), maar (nog?) te wisselvallig. Ik zie wel (veel) potentieel, maar moet dus nog constanter, ook qua decision making.
==> Bij Club NXT zit er, behalve Nusa, wel wat. Sabbe bijvoorbeeld schijnt echt een heel groot talent, ook Vermant en Audoor hebben potentieel. Ik vind ook dat je Mbamba of Cisse Sandra wat oneer aandoet. Die deden het in mijn ogen best goed wanneer ze minuten kregen. Maxim De Cuyper en Thomas Van den Keybus kregen beiden een nieuw contract tot 2025, wat wijst op vertrouwen. Beiden maken veel minuten bij Westerlo in 1b. Niet noodzakelijk allemaal absolute toppers in spe, maar wel allemaal het potentieel voor professioneel voetbal, en sommigen mogen hoger mikken.

Conclusie: Vince gefaald
==> Deels akkoord. Voor de flank had er idealiter een directe meerwaarde moeten staan begin september. Denk dat ze dat geprobeerd hebben (Collado-soap, Buchanan al in zomer laten aansluiten), maar dat het niet is gelukt.
==> Deels niet akkoord, omdat CDK ook op de flank kan (en dat uitstekend doet, hoewel hij centraal nog beter rendeert), maar daar niet meer wilde spelen, en Clement daar in mee ging. Er was dus een alternatieve optie in de kern, die echter niet werd benut door de trainer; daar kan Vince + team niet veel aan doen.

Kijk je naar de winter:
Balans: flanken gehaald wat nodig was, top! Alleen veel te veel spelers in onze kern die balast zijn geworden, waar we gezien er enkel competitie en 3 bekermatchen meer zijn, niets mee zijn. Een speler die niet speelt, groeit niet en kost enkel geld en tijd van onze staff en blokkeert potentieel iemand van NXT zijn speelkansen.

==> Er werden toch wat spelers die jij balast noemt, verkocht of uitgeleend:
- Ignace Van der Brempt voor 5 mio (volgens TFM) naar RB Salzburg.
- Persyn "onderverhuurd" aan Westerlo, daarna in principe terug naar Inter.
- Huurcontract Providence ontbonden
- Wesley idem
- Sowah verhuurd aan AZ tot einde seizoen.
==> Ik kan me voorstellen dat het feit dat er een nieuwe trainer is gekomen in de winter mee een impact heeft gehad op het al dan niet uitlenen van bepaalde spelers, waarbij de balans dan al snel zal hebben overgeheld naar 'houden'.
==> Met Odoi werd ook een ervaren en polyvalente speler gehaald die als doublure voor Mata kan fungeren, iets wat we misten in onze kern.
==> Als Schreuder met meer creatieve middenvelders wil spelen en bijv. Balanta aan de kant wil laten, kan Adamyan, die blijkbaar hoog stoort en druk zet (zie zijn topic) mogelijk een tactisch interessante toevoeging zijn aan onze kern. Gehuurd met aankoopoptie, dus geen al te groot risico.

Kwaliteit: Buchanan al getoond dat het een goeie voetballer is, of hij daarmee slaagt is koffiedik kijken, maar het is een goed begin.
==> Odoi viel me tot nu toe best mee, maar nog te vroeg om echt te beoordelen. Adamyan te vroeg om te beoordelen. Skov Olsen idem.

Talent: Toch twee jongens met potentieel, dat is het profiel dat we moeten op mikken
==> niks aan toe te voegen.
Dus om weer zo een epistel kort samen te vatten : heel veel geld uitgegeven en nergens is de basisploeg versterkt geweest 🤔. Dat vat het zo wat samen zeker ?
1) Lees het misschien nog eens. Het is genuanceerder dan jij graag doet uitschijnen.
2) Context matters, ook als we het "proces maken" van Vince en ons recruitement team. Als je voor assisen moet komen omdat je iemand hebt doodgeschoten, dan doet het er toe of dat met voorbedachte rade was of niet (verschil tussen "doodslag" en het zwaarder bestrafte "moord"). Dan doet het er toe of je in een situatie van wettige (zelf)verdediging verkeerde. Enzoverder enzovoort. Het resultaat is hetzelfde, want het slachtoffer is even dood, maar het oordeel kan worden beïnvloed door de context.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Scouting en recruitment

Bericht door FrankFarinaII »

Otasowie vertrekt terug naar MLS... 4 miljoen voor een "toptransfer" die hier niks getoond heeft...
Komaan gaste, allen nog eens hosanna roepen over de versterking in onze club... naast sowah, persyn, etc, opnieuw een "versterking" die met veel bombardie gehaald werd en nu al moet vertrekken.
Gelukkig hebben we een armeense goalgetter, hoera!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Scouting en recruitment

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 22 feb 2022, 18:28 Otasowie vertrekt terug naar MLS... 4 miljoen voor een "toptransfer" die hier niks getoond heeft...
Komaan gaste, allen nog eens hosanna roepen over de versterking in onze club... naast sowah, persyn, etc, opnieuw een "versterking" die met veel bombardie gehaald werd en nu al moet vertrekken.
Gelukkig hebben we een armeense goalgetter, hoera!
Bron?
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Scouting en recruitment

Bericht door The_One »

Is nog niet definitief, hij is nog aan het onderhandelen met verschillende ploegen.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220221 ... rce=google
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Scouting en recruitment

Bericht door Kevinho »

Wij hebben dringend ons nieuw stadion nodig . Zodanig dat Vince wat meer ruimte krijgt om gelukte transfers te doen 😅.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Scouting en recruitment

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Jongens toch, ga eens voor een andere ploeg supporteren zeg.
Als het alleen maar om te bashen is, wat doe je hier dan ? Pfff..
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Scouting en recruitment

Bericht door Kevinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 23 feb 2022, 15:52 Jongens toch, ga eens voor een andere ploeg supporteren zeg.
Als het alleen maar om te bashen is, wat doe je hier dan ? Pfff..
Nee we moeten enorm blij zijn dat we derdes gestaan hebben voor een lange tijd en dat Anderslecht met een hoop snottebellen beter voetbal speelt dan wij . Inderdaad het leven is goed . Laat ons samen Kumbaja zingen en blij zijn om ons provinciaal voetbalniveau en onze supergoede versterkingen voor tientallen miljoenen euro’s WEGGESMETEN geld waarbij onze voorsprong volledig weg is. Superblij dat ik ben ja 🎉🎉🎉🍾
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Scouting en recruitment

Bericht door t4nd »

'k Zou nu niet direct zeggen dat anderlecht beter voetbal speelt dan wij. 't Zit hun in sommige matchen wat mee en dan krijgen ze ruimte waar ze van profiteren. Wij krijgen bijna nooit ruimte om van te profiteren omdat de tegenstander dat niet durft. De ploegen die beter voetbal spelen dan ons (op dit moment) zijn Eupen, Mechelen & Gent. Niet dat ik daar gelukkig mee ben, maar da's een andere zaak :-).

Feit is gewoon dat alle topploegen dit seizoen zwaar falen - wij falen eigenlijk nog het minst van allemaal. Antwerp heeft zwaar ingekocht om CL te halen met deftig voetbal en ze shotten nog slechter & fysieker dan vorig seizoen. Genk heeft zwaar geïnvesteerd om hun ploeg samen te houden en zelfs nog te versterken en ze gaan moeite moeten doen om PO1 te halen. Wij hebben zwaar ingekocht en wwe doen het ook minder goed dan vorig seizoen. Gent begint nu wat punten te halen, maar die hebben in't begin van het seizoen ook zwaar liggen falen.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Scouting en recruitment

Bericht door Yago »

Eupen heeft maar 1 van haar laatste 18 wedstrijden gewonnen, zit in een enorme dip en heeft haar trainer dan ook net ontslagen. Hoe je die in je lijstje zet begrijp ik toch niet. En anderlecht speelt wel degelijk beter voetbal. Ze winnen verdiend op constante basis, en hun spel kan er aardig uit zien bij momenten. Club heef toch een pak meer moeite in de matchen die we winnen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Scouting en recruitment

Bericht door t4nd »

Yago schreef: 24 feb 2022, 14:15 Eupen heeft maar 1 van haar laatste 18 wedstrijden gewonnen, zit in een enorme dip en heeft haar trainer dan ook net ontslagen. Hoe je die in je lijstje zet begrijp ik toch niet. En anderlecht speelt wel degelijk beter voetbal. Ze winnen verdiend op constante basis, en hun spel kan er aardig uit zien bij momenten. Club heef toch een pak meer moeite in de matchen die we winnen.
Moest Union zijn - geen idee waarom ik Eupen zette :-).
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Scouting en recruitment

Bericht door FrankFarinaII »

Dit heeft niks met bashen te maken, het is gewoon realiteit. We pretenderen van een topclub te zijn, maar onze directe zomertransfers zijn gewoon een flop (buiten hendry, die nu niet meer aan spelen toe komt). De wintertransfers zijn mogelijks nog een grotere klucht.
Als je daarenboven nog kijkt naar het belabberde spel dat FCB op de mat legt, en met moeite kan winnen, dan is het niet zo dat andere ploegen meer geluk hebben. FCB presteert onder zijn kunnen, zowel qua spel, inzet als tranfsers, en dan breekt je het positieve parcours, dat bezig was, terug af..en dan?
Ik heb weinig positiefs gezegd over onze zomertransfers, maar zoals je ziet, komt het uit dat ze van weinig waarde gebleken zijn. Als je ambitieus wil zijn, gedraag je er dan ook naar, en die mentaliteit is nog niet matuur in Club
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Scouting en recruitment

Bericht door Pica »

Skov Olsen en Buchanan lijken me nu geen klucht, directe meerwaardes op een positie waar het nodig is + potentieel om verder te groeien.
Is het model dat we moeten hanteren om te blijven groeien.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: Scouting en recruitment

Bericht door naka 30 »

kevinho en farina, wanneer ga je nu eindelijk eens supporteren voor een andere ploeg...als die mauve toch zo veel beter spelen dan ons, ga dan stoefen met hun spel op een anderlechtforum en ga daar aan kompany zijn gat lekken
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Scouting en recruitment

Bericht door Kevinho »

naka 30 schreef: 25 feb 2022, 04:27 kevinho en farina, wanneer ga je nu eindelijk eens supporteren voor een andere ploeg...als die mauve toch zo veel beter spelen dan ons, ga dan stoefen met hun spel op een anderlechtforum en ga daar aan kompany zijn gat lekken
Ik ben club supporter geworden door het voetbal dat ze speelden : powervoetbal Engelse stijl : 200% uw geven en gaan en blijven gaan en uwe kop ervoor leggen. Mentaliteit ten top.
Alles wat ik nu vernoemd heb in mis ik teveel in de ploeg en is een grote oorzaak van de slechte vorm . Veel teweinig karakter en grinta in de ploeg .
Plaats reactie