wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

en hup 0-3...Hoe krijg je een pak slaag in eigen huis, van gent, opnieuw....maar ja, laat ons de frustratie schieten op de "Trol" :finger:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 22:15 en hup 0-3...Hoe krijg je een pak slaag in eigen huis, van gent, opnieuw....maar ja, laat ons de frustratie schieten op de "Trol" :finger:
Ik post hier alleszins niks meer tot ik bevestiging krijg dat jij van dit forum verbannen bent
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Je ziet dat deze kern gewoon te zwak is.
1 goed matchke veranderd er niks aan . En een ongeloofelijke bank om iets mee te veranderen . Niks nul nougabollen. Dus ik herhaal gene rotte prijs dankzij Vince.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

vanGentmaarvoorClub schreef: 02 mar 2022, 22:18
FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 22:15 en hup 0-3...Hoe krijg je een pak slaag in eigen huis, van gent, opnieuw....maar ja, laat ons de frustratie schieten op de "Trol" :finger:
Ik post hier alleszins niks meer tot ik bevestiging krijg dat jij van dit forum verbannen bent
Dito
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Leuke avond weer.
De zoveelste dit seizoen. Als ik volgende match Lang nog een vrije trap of hoekschop zie geven dan trek ik hem door de Tv uit ! 😡
Breng vormer in zodat je toch gevaarlijker kunt zijn uit stilstaande fase.
Pech tegen eerste helft maar zo zie je maar weer dat het weer zoekende was.
Odoi .. met alle respect maar wat een domme kloot.
En dan breng je een diepe spits in.. krijgt die geen enkele bruikbare bal 😞🙈
En die Tissoudali int vervolg de tribune in knallen.
Frustratie alom maar ik durf toch te zeggen met veel pijn in het hart dat Gent meer verdiend vandaag. Voetballend zijn wij veel beter maar als team komen we tekort.
Laatst gewijzigd door GraspopperFCB op 02 mar 2022, 22:46, 2 keer totaal gewijzigd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo negatief kan zijn na deze match... Club is de eerste helft meer dan dominant tot de 2de goal waarna ze even van slag zijn - niet geheel onbegrijpelijk. Gent scoort de eerste goal met zoveel geluk dat het niet meer te beschrijven is. Vadis shot rechtstreeks op een vallende bal naar de ene hoek en doordat hij afwijkt gaat hij aan de andere binnen - perfect scenario om te starten. We herpakken ons en dan krijgen we zo'n stomme 2de goal tegen.

Daarnaast : Odoi weer goed aan het spelen maar die slag was nergens voor nodig. Kleine sidenote bij die gele kaarten - Torunarigha had al een pak rapper een eerste gele kaart mogen pakken, het heeft te veel fouten geduurd voor hij ze eindelijk kreeg. Samoise had een 2de geel moeten krijgen bij die fout tegen Sobol op de rand van de 16.

En ook : Lang zijn corners waren vrij ondermaats, maar om een of andere reden stonden onze spelers ook gewoon niet in de carré.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

t4nd schreef: 02 mar 2022, 22:44 Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo negatief kan zijn na deze match... Club is de eerste helft meer dan dominant tot de 2de goal waarna ze even van slag zijn - niet geheel onbegrijpelijk. Gent scoort de eerste goal met zoveel geluk dat het niet meer te beschrijven is. Vadis shot rechtstreeks op een vallende bal naar de ene hoek en doordat hij afwijkt gaat hij aan de andere binnen - perfect scenario om te starten. We herpakken ons en dan krijgen we zo'n stomme 2de goal tegen.

Daarnaast : Odoi weer goed aan het spelen maar die slag was nergens voor nodig. Kleine sidenote bij die gele kaarten - Torunarigha had al een pak rapper een eerste gele kaart mogen pakken, het heeft te veel fouten geduurd voor hij ze eindelijk kreeg. Samoise had een 2de geel moeten krijgen bij die fout tegen Sobol op de rand van de 16.

En ook : Lang zijn corners waren vrij ondermaats, maar om een of andere reden stonden onze spelers ook gewoon niet in de carré.
het was gewoon niet goed vandaag hoor. Ja klopt ook gent heeft niet veel kansen gecreerd maar ze troefden ons wel af in de duels. Vooral Lang liet zich het kaas van het brood eten en maakte telkens zeer domme keuzes.

Er zat niet genoeg grinta en pit in waardoor Gent ons aftroefde en depoitre aangespeeld kan worden waardoor wij zelf niet genoeg aan kansen kwamen.

Gent verdient hier gewoon om door te gaan waren scherpen vanaf het begin, ze hebben ons afgetroefd.

Lang is een schim van zichzelf deze mag van mij op de bank blijven. Odooi laat zen ploeg in de steek door een domme 2de gele kaart te pakken.

We waren mischien meer aanvallender maar veel kansen kwamen er niet zoals je zegt onze spelers stonden niet ind e carré...

Ach ja vol voor de titel dan maar.
Sanders
Supersub
Berichten: 1156
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Toch een groot ontgoocheld gevoel, gekoppeld aan wat frustratie.
We komen meteen 0-1 achter via een lucky goal maar herpakken ons goed en leggen een hoog tempo en een hoge pressing op.
Zonder kansen weliswaar. Vanaken had teveel tijd nodig toen Roef de bal in zijn voeten speelde waardoor dit kansje weg was.
Dit houden we een half uurtje vol. Maar dan het eerste beste moment waar het bij ons even paniek is gedurende enkele seconden (ballen wegtrappen, niet kunnen bijhouden,...) scoort Castro Montes. Mignolet kan volgens mij beter doen daar; ook al wijken we teveel.
Depoitre kopt dan nog een goede kans op de paal.
We hadden dan misschien wel het meeste balbezit en we duwden Gent achteruit, maar de kansen waren wel voor Gent.
Na de rode kaart en de 0-3 was het boeken toe.

Frappant dat Lang de corners mocht trappen. Maar wat loopt er mis? Geeft hij ze verkeerd of lopen de spelers verkeerd?
Ik zag dikwijls 2 man aan de eerste paal verschijnen en niemand in de 2e zone, maar toch kwamen de ballen centraal of aan de 2e paal. Opvallend toch.
Met de toevoeging van Skov Olsen en Buchanan zit er meer diepgang en snelheid op de flanken. Ze proberen altijd eerst vooruit te denken. Lang zwerft dan wat rond, maar wil te vaak de actie maken vanuit stilstand. En dat werkt dan weer contraproductief.
Gent had ook zijn huiswerk gedaan, want het gaf duidelijk minder ruimte weg in de rug dan Antwerp.
Volgens de website Footystats had Brugge een xG van 1.96 en Gent "slechts" 1.65. Wij belonen onszelf dus niet en Gent heeft "overgepresteerd".

Gent is alweer ons zwarte beest dit seizoen.
6-1 verloren in de heenronde: terecht verloren, we waren nergens
0-1 gewonnen in de beker: we waren de mindere ploeg, maar een moment van efficiëntie geeft ons uitzicht op een finale. Rood voor Hendry op het uur.
1-2 verloren in terugronde: iets betere match. 2x rood op het einde
0-3 verloren in de beker: we waren zeer goed gedurende een half uur, maar scoren niet. Efficiënt Gent en enkele grote kansen voor hen. Rood voor Odoi nog voor het uur.
Balans: 11-3 voor Gent en 4 keer rood voor ons...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Wat Sanders en Unleashed1990 schrijven daar sluit ik me volmondig bij aan.
De 1ste helft doet Gent bij wijze van spreken niet mee, maar ze staan 0-2 voor aan de rust, efficiëntie ten top.
Na de rode kaart (dom, dommer, domst van Odoi) en de 0-3 is het boeken toe.
Lang is totaal uit vorm, er komt niks van dreiging, doelgerichtheid meer van hem, laat hem maar eens bezinnen op de bank.
Buchanan heeft veel goede intenties, maar doordat hij wingback staat en de hele flank voor zich moet nemen is de frisheid voor aanvallende acties er niet. Aan de overzijde heeft Olsen nog Mata achter zich staan, wat een groot verschil is.
Ik hoop van harte dat Gent écht niet in playoff1 geraakt, of ze gaan nog heel dicht bij de titel geraken.
Ze zijn de laatste weken de best voetballende ploeg in Belgie, het plaatje klopt, waar Club al het hele seizoen zoekend is.
De cijfers in de onderlinge duels met Club dit seizoen zeggen genoeg. Ik ben een Gentenaar, en blauw-zwart in hart en nieren, heel pijnlijke avond beleefd.

Ik stoor me aan het mateloze optimisme van Schreuder. Die beseft precies niet hoe gevoelig dergelijke blamage ligt bij de supporters. Het gebrek aan constant presteren en punten pakken, maakt dat we nu niet (zullen) meespelen voor de titel.
Na de top prestatie tegen Antwerp had ik zo gehoopt dat de mayonaise nu eindelijk begon te pakken en Club vertrokken was, dat blijkt dus allesbehalve het geval te zijn, wat een hele zure en frustrerende vaststelling is. Er is nochtans tientallen miljoenen uitgegeven om de ploeg nog te versterken.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 126
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

1) dost brengen en dan blijven tikken, das er mee lachen. Je zag na 45min (of sneller) dat het via stilstaande fase zal moeten gebeuren. Dan breng je Dost en Vormer tegelijk in. Ik begrijp de keuze van Vormer op de bank, maar in zulke matchen bij 0-2 zit er niks anders op dan ballen droppen.
2) Odoi, accident de parcours, tis dom maar dat kom je tegen op die positie. Balanta zou elke match dubbel geel kunnen hebben
3) Lang, die loopt de benen van zonder zijn voeten, de kritiek is onterecht vind ik. Das de keuze van de trainer. Skov, Buchanon, Lang, Vanaken is ene te veel van het goede
4) Tegengoal was geen fout mignolet, "misschien" ne meter te ver van zijn goal, maar dan verkleint hij zijn hoek. Tis gewoon de perfecte trap
5) Je hebt de 7 magere en de 7 vette jaren, denken dat brugge 20 jaar aan de top staat en elke zomer/winter de perfecte transfers doet, gaat niet gebeuren. Veel geld hebben is geen noodzakelijke voorwaarde. Hopelijk zit er nog in de spaarpot voor de 7 magere jaren en leeft men niet boven zijn stand.
6) Bij het bekijken van de TV beelden, een deel van de supporters hebben zich ook niet van hun beste kant laten zien
Sanders
Supersub
Berichten: 1156
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 03 mar 2022, 09:19 Wat Sanders en Unleashed1990 schrijven daar sluit ik me volmondig bij aan.
De 1ste helft doet Gent bij wijze van spreken niet mee, maar ze staan 0-2 voor aan de rust, efficiëntie ten top.
Na de rode kaart (dom, dommer, domst van Odoi) en de 0-3 is het boeken toe.
Lang is totaal uit vorm, er komt niks van dreiging, doelgerichtheid meer van hem, laat hem maar eens bezinnen op de bank.
Buchanan heeft veel goede intenties, maar doordat hij wingback staat en de hele flank voor zich moet nemen is de frisheid voor aanvallende acties er niet. Aan de overzijde heeft Olsen nog Mata achter zich staan, wat een groot verschil is.
Ik hoop van harte dat Gent écht niet in playoff1 geraakt, of ze gaan nog heel dicht bij de titel geraken.
Ze zijn de laatste weken de best voetballende ploeg in Belgie, het plaatje klopt, waar Club al het hele seizoen zoekend is.
De cijfers in de onderlinge duels met Club dit seizoen zeggen genoeg. Ik ben een Gentenaar, en blauw-zwart in hart en nieren, heel pijnlijke avond beleefd.

Ik stoor me aan het mateloze optimisme van Schreuder. Die beseft precies niet hoe gevoelig dergelijke blamage ligt bij de supporters. Het gebrek aan constant presteren en punten pakken, maakt dat we nu niet (zullen) meespelen voor de titel.
Na de top prestatie tegen Antwerp had ik zo gehoopt dat de mayonaise nu eindelijk begon te pakken en Club vertrokken was, dat blijkt dus allesbehalve het geval te zijn, wat een hele zure en frustrerende vaststelling is. Er is nochtans tientallen miljoenen uitgegeven om de ploeg nog te versterken.
Ik denk inderdaad dat het bij Schreuder niet genoeg benadrukt is, dat de matchen tussen Gent en Club belangrijk zijn voor de supporters (voor Gent-supporters misschien wel de matchen van het jaar).
Gent draait inderdaad heel goed. En als ze in PO1 geraken zie ik ze dezelfde rol spelen als Genk vorig seizoen: op hun elan doorgaan richting eerste plaats.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 126
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Sanders schreef: 03 mar 2022, 11:14
Tiki Taka schreef: 03 mar 2022, 09:19 Wat Sanders en Unleashed1990 schrijven daar sluit ik me volmondig bij aan.
De 1ste helft doet Gent bij wijze van spreken niet mee, maar ze staan 0-2 voor aan de rust, efficiëntie ten top.
Na de rode kaart (dom, dommer, domst van Odoi) en de 0-3 is het boeken toe.
Lang is totaal uit vorm, er komt niks van dreiging, doelgerichtheid meer van hem, laat hem maar eens bezinnen op de bank.
Buchanan heeft veel goede intenties, maar doordat hij wingback staat en de hele flank voor zich moet nemen is de frisheid voor aanvallende acties er niet. Aan de overzijde heeft Olsen nog Mata achter zich staan, wat een groot verschil is.
Ik hoop van harte dat Gent écht niet in playoff1 geraakt, of ze gaan nog heel dicht bij de titel geraken.
Ze zijn de laatste weken de best voetballende ploeg in Belgie, het plaatje klopt, waar Club al het hele seizoen zoekend is.
De cijfers in de onderlinge duels met Club dit seizoen zeggen genoeg. Ik ben een Gentenaar, en blauw-zwart in hart en nieren, heel pijnlijke avond beleefd.

Ik stoor me aan het mateloze optimisme van Schreuder. Die beseft precies niet hoe gevoelig dergelijke blamage ligt bij de supporters. Het gebrek aan constant presteren en punten pakken, maakt dat we nu niet (zullen) meespelen voor de titel.
Na de top prestatie tegen Antwerp had ik zo gehoopt dat de mayonaise nu eindelijk begon te pakken en Club vertrokken was, dat blijkt dus allesbehalve het geval te zijn, wat een hele zure en frustrerende vaststelling is. Er is nochtans tientallen miljoenen uitgegeven om de ploeg nog te versterken.
Ik denk inderdaad dat het bij Schreuder niet genoeg benadrukt is, dat de matchen tussen Gent en Club belangrijk zijn voor de supporters (voor Gent-supporters misschien wel de matchen van het jaar).
Gent draait inderdaad heel goed. En als ze in PO1 geraken zie ik ze dezelfde rol spelen als Genk vorig seizoen: op hun elan doorgaan richting eerste plaats.
Gent heeft die europese matchen nog en de bekerfinale. Tzou met vebazen dat dit wordt doorgetrokken. Ze waren gisteren klaar en de inspuitingen zullen hun werk gedaan hebben maar ik denk niet dat dit kan doorgetrokken worden. Voor hen was het gisteren, door de uitslag van de heenmatch, ook een match waarin niks te verliezen was.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Ze hadden geroteerd in het weekend iets wat wij niet doen / kunnen wegens gebrek aan
Kwaliteitsvolle vervangers
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Kevinho schreef: 03 mar 2022, 12:53 Ze hadden geroteerd in het weekend iets wat wij niet doen / kunnen wegens gebrek aan
Kwaliteitsvolle vervangers
Stop nu AUB eens met zagen !!! Had het wel gedacht dat je na de eerst volgende slechte wedstrijd samen met je vriendje weer de eerste ging zijn om jullie gal te spuwen.

Vind ik het jammer dat we uit de beker liggen ? JA maar enerzijds kan die beker mij gestolen worden. Het is de titel die telt !!! En ja het is extra pijnlijk dat het opnieuw tegen Gent is.

Maar hoe kan je nu zo negatief zijn over deze wedstrijd. Naast de spijtige tegendoelpunten (waar Gent aan bijna 100 procent afwerkt en uit 2 halve kansen 2 goals maakt) lag Brugge zwaar boven en wist Gent niet waar ze het hadden en moest " de best" voetballende ploeg van het land het hebben van counters. (Stelden voor de rest niets voor).

Dan val je met 10 (Dom van Odoi maar komaan we gaan hem nu niet onmiddellijk afschrijven aub - toch niet opnieuw) en is de match zeker gespeeld.

Ik hoop enkel dat de trainer nu gezien heeft dat Brandon toch geen topper is. Wordt iedere keer belachelijk gemaakt door snellere spelers en Tissoudali was gewoon met ons aan het lachen in de 2de helft.

Als de trainer blijft vasthouden aan Brandon dan hoop ik echt dat Gent niet in de play-offs raakt. Want zijn zwaar ons zwarte beest dit seizoen en dit komt deels omdat dit voor hen DE match van het jaar is ( komt wss deels door Heintje en Vadis) en ik het gevoel heb dat het voor onze spelers een match is zoals een ander.

Schreuder hou aub vast aan deze ploeg maar zet Charles in de plaats voor Rits of Lang (moet even rusten imo) en zet Hendry in de plaats van Brandon (heeft veel meer snelheid en een betere passing)en dan komt het zeker goed.

Nu verdwijnen zullen jullie waarschijnlijk niet omdat jullie wss jullie energie om te leven uit het trollen halen maar ik hoop echt mochten we nog kampioen worden dit jaar dat jullie de eer aan jullie zelf houden en jullie profiel hier verwijderen en nooit nog een opmerking te posten (onwaardig om jullie zelf een fan van Club Brugge te noemen).
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

CRS006 schreef: 03 mar 2022, 14:08
Kevinho schreef: 03 mar 2022, 12:53 Ze hadden geroteerd in het weekend iets wat wij niet doen / kunnen wegens gebrek aan
Kwaliteitsvolle vervangers
Stop nu AUB eens met zagen !!! Had het wel gedacht dat je na de eerst volgende slechte wedstrijd samen met je vriendje weer de eerste ging zijn om jullie gal te spuwen.

Vind ik het jammer dat we uit de beker liggen ? JA maar enerzijds kan die beker mij gestolen worden. Het is de titel die telt !!! En ja het is extra pijnlijk dat het opnieuw tegen Gent is.

Maar hoe kan je nu zo negatief zijn over deze wedstrijd. Naast de spijtige tegendoelpunten (waar Gent aan bijna 100 procent afwerkt en uit 2 halve kansen 2 goals maakt) lag Brugge zwaar boven en wist Gent niet waar ze het hadden en moest " de best" voetballende ploeg van het land het hebben van counters. (Stelden voor de rest niets voor).

Dan val je met 10 (Dom van Odoi maar komaan we gaan hem nu niet onmiddellijk afschrijven aub - toch niet opnieuw) en is de match zeker gespeeld.

Ik hoop enkel dat de trainer nu gezien heeft dat Brandon toch geen topper is. Wordt iedere keer belachelijk gemaakt door snellere spelers en Tissoudali was gewoon met ons aan het lachen in de 2de helft.

Als de trainer blijft vasthouden aan Brandon dan hoop ik echt dat Gent niet in de play-offs raakt. Want zijn zwaar ons zwarte beest dit seizoen en dit komt deels omdat dit voor hen DE match van het jaar is ( komt wss deels door Heintje en Vadis) en ik het gevoel heb dat het voor onze spelers een match is zoals een ander.

Schreuder hou aub vast aan deze ploeg maar zet Charles in de plaats voor Rits of Lang (moet even rusten imo) en zet Hendry in de plaats van Brandon (heeft veel meer snelheid en een betere passing)en dan komt het zeker goed.

Nu verdwijnen zullen jullie waarschijnlijk niet omdat jullie wss jullie energie om te leven uit het trollen halen maar ik hoop echt mochten we nog kampioen worden dit jaar dat jullie de eer aan jullie zelf houden en jullie profiel hier verwijderen en nooit nog een opmerking te posten (onwaardig om jullie zelf een fan van Club Brugge te noemen).
0-3 thuis in een derby . Amper een kans bij mekaar gevoetbald . Are you fucking serious . Schande puur schande en Vincent heeft er een potje van gemaakt qua transfers ( spelers EN trainer ). Dat is de conclusie die je nu kan trekken. Het enigste wat je nu nog kan doen om je seizoen te redden is kampioen spelen . Maar dat gaat niet gebeuren . Niet met deze kern van salonvoetballers die veel teweinig scorend vermogen hebben en niet goed kunnen verdedigen. Geen kwaliteit in ons 16 en in die van de tegenstrever. Echt teleurstellend na zoveel miljoen gespendeerd te hebben.
Plaats reactie