wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

"Amper een kans bij mekaar gevoetbald" is niet correct. Wij hebben meer kansen bij elkaar gevoetbald dan Gent. Op het moment dat ze 0-2 voorstaan hadden ze nog geen enkele kans gehad, wel 2 doelpunten.

'k Ga trouwens voor 1x Heintje gelijk moeten geven. Voor de match zei hij dat hij niet mee ging in de hosana-sfeer omdat Club een match domineerde tegen Antwerp. "De ene week trekt het op niks voor de pers, de andere week is het geniaal." Er zijn nuances hé. De pers wil dat niet zien omdat extreme meningen beter verkopen, sommigen hier op het forum willen dat ook niet zien omdat het leuker is om gal te spuwen dan te nuanceren.

't Is een feit dat we onder Schreuder op een andere manier shotten. De eerste matchen was het traag balbezit houden, de laatste tijd wordt er sneller diepgang gezocht en zijn er goeie combinaties waarbij we de vrije man vinden. Skov is regelmatig met een driehoekje in de hoek gestuurd bijvoorbeeld. Vanaken begint weer dieptepasses te sturen die voor enorm veel gevaar zorgen. Als zo'n passes of voorzetten net niet aankomen "hebben we amper een kans" terwijl we wél enorm gevaarlijk zijn. Zie je - nuances :-).
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 03 mar 2022, 15:08 "Amper een kans bij mekaar gevoetbald" is niet correct. Wij hebben meer kansen bij elkaar gevoetbald dan Gent. Op het moment dat ze 0-2 voorstaan hadden ze nog geen enkele kans gehad, wel 2 doelpunten.

'k Ga trouwens voor 1x Heintje gelijk moeten geven. Voor de match zei hij dat hij niet mee ging in de hosana-sfeer omdat Club een match domineerde tegen Antwerp. "De ene week trekt het op niks voor de pers, de andere week is het geniaal." Er zijn nuances hé. De pers wil dat niet zien omdat extreme meningen beter verkopen, sommigen hier op het forum willen dat ook niet zien omdat het leuker is om gal te spuwen dan te nuanceren.

't Is een feit dat we onder Schreuder op een andere manier shotten. De eerste matchen was het traag balbezit houden, de laatste tijd wordt er sneller diepgang gezocht en zijn er goeie combinaties waarbij we de vrije man vinden. Skov is regelmatig met een driehoekje in de hoek gestuurd bijvoorbeeld. Vanaken begint weer dieptepasses te sturen die voor enorm veel gevaar zorgen. Als zo'n passes of voorzetten net niet aankomen "hebben we amper een kans" terwijl we wél enorm gevaarlijk zijn. Zie je - nuances :-).
0-3 boeken dicht , beker weg: niet bij de les de zoveelste keer. Eerst goal valt omdat we simpel weg niet klaar zijn niet scherp zijn. Nu tweede en derde was niet veel anders.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Die 0-1 kan je gewoon altijd tegenkrijgen, dat heeft niks te maken met "wel of niet scherp zijn". Fase van Gent wordt weggekopt, Odjidja is toevallig als eerste op de bal en vlamt erop. Dan heb je 2 mogelijkheden : ofwel vliegt de bal in de tribune, ofwel gaat hij in de richting van de goal. Als hij toevallig in de richting van de goal gaat kan hij de normale baan volgen (dan had Mignolet hem gehad), ofwel kan het een flipperkast zijn - dan moet je als keeper of team gewoon chance hebben.

Bij die 0-2 heb je gelijk - daar hadden we scherper moeten reageren.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 03 mar 2022, 19:32 Die 0-1 kan je gewoon altijd tegenkrijgen, dat heeft niks te maken met "wel of niet scherp zijn". Fase van Gent wordt weggekopt, Odjidja is toevallig als eerste op de bal en vlamt erop. Dan heb je 2 mogelijkheden : ofwel vliegt de bal in de tribune, ofwel gaat hij in de richting van de goal. Als hij toevallig in de richting van de goal gaat kan hij de normale baan volgen (dan had Mignolet hem gehad), ofwel kan het een flipperkast zijn - dan moet je als keeper of team gewoon chance hebben.

Bij die 0-2 heb je gelijk - daar hadden we scherper moeten reageren.
De 0-3 gezien met in de hoofdrol voor de zoveelste keer ons belabberd jeugdproduct wiens enige terechte plaats de bank verwarmen is ?
Passing die op niks trekt , te zwak in de duels , een draaisnelheid van een tank en een versnelling van een schildpad. En dan super Schreuder die niet ziet dat Hendry 900.000 keer beter is. ( ja ik weet het dat hij geschorst was deze keer )
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 03 mar 2022, 23:54
t4nd schreef: 03 mar 2022, 19:32 Die 0-1 kan je gewoon altijd tegenkrijgen, dat heeft niks te maken met "wel of niet scherp zijn". Fase van Gent wordt weggekopt, Odjidja is toevallig als eerste op de bal en vlamt erop. Dan heb je 2 mogelijkheden : ofwel vliegt de bal in de tribune, ofwel gaat hij in de richting van de goal. Als hij toevallig in de richting van de goal gaat kan hij de normale baan volgen (dan had Mignolet hem gehad), ofwel kan het een flipperkast zijn - dan moet je als keeper of team gewoon chance hebben.

Bij die 0-2 heb je gelijk - daar hadden we scherper moeten reageren.
De 0-3 gezien met in de hoofdrol voor de zoveelste keer ons belabberd jeugdproduct wiens enige terechte plaats de bank verwarmen is ?
Passing die op niks trekt , te zwak in de duels , een draaisnelheid van een tank en een versnelling van een schildpad. En dan super Schreuder die niet ziet dat Hendry 900.000 keer beter is. ( ja ik weet het dat hij geschorst was deze keer )
Blij dat je ondertussen zelf al begint met uw eigen argumenten onderuit te halen, dan moeten wij het niet meer doen.

Brandon bashen is niet nodig. Hem namecallen zoals jij doet, getuigt van weinig respect en verdient een warning. Het is trouwens niet omdat jij het niet ziet, dat je ook gelijk hebt. Het feit dat hij altijd weer aan de oppervlakte komt, zegt iets over hem. Het feit dat hij in de brede selectie van de Rode Duivels zit, ook. Dat hij niet de meest wendbare en explosieve is, klopt, maar speelt geen enkele rol bij onze derde tegengoal tegen Kwek. Depoitre loopt goed weg van zijn man en Mechele komt te laat om het kopbalduel nog te kunnen winnen. Dat Mechele zijn passing op niks trekt en hij te zwak in de duels is, wil ik jou wel eens zien onderbouwen.

Wat de match betreft:

- veel balbezit en vaak controle, maar steriel, tegen een laag en compact verdedigend gents blok.
- Redelijk wat slordigheden in de passing, bijv. bij Rits en bij Skov Olsen, wiens slecht uitverdedigen de 0-2 inleidt.
- Domme rode kaart van Odoi, die tot dan nochtans niet slecht speelde.
- Mij, net als anderen, ook geërgerd aan het feit dat Lang plots de stilstaande fases voor zijn rekening mocht nemen. Skov Olsen heeft al getoond dat hij dat beheerst, zodat hij diegene zou moeten zijn die het doet in afwezigheid van Vormer. Met 8 corners tegen 2 en de lengte die we hebben moet je altijd meer doen. Lang vond ik, op die stilstaande fases na, overigens niet zo slecht als sommigen beweren.
- Dost inbrengen als je met 10 valt, begrijp ik niet. Niet dat hij niet liep of werkte, maar gewoon niet het juiste profiel op dat moment.
- Spijtig dat we, eens met 10, Vormer en CDK niet konden brengen (hoewel ik in Vormers geval niet goed weet waarom). Dat zou in mijn ogen een heel verschil gemaakt hebben in vergelijking met Dost/Balanta.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Fanzy schreef: 02 mar 2022, 22:35
vanGentmaarvoorClub schreef: 02 mar 2022, 22:18
FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 22:15 en hup 0-3...Hoe krijg je een pak slaag in eigen huis, van gent, opnieuw....maar ja, laat ons de frustratie schieten op de "Trol" :finger:
Ik post hier alleszins niks meer tot ik bevestiging krijg dat jij van dit forum verbannen bent
Dito
Ik begrijp de frustratie, maar een rechtstreekse ban kan enkel om zwaarwegende redenen. Zoniet volgt een ban pas na 3 warnings. Zowel FFII als Kevinho kregen ondertussen een warning (om verschillende redenen) omwille van posts in het verlengde van de match tegen gent. FFII had er al één staan. We zijn ook het reglement aan het herbekijken om bijvoorbeeld het "doodkloppen" van discussies (met ad hominems, drogredeneringen, het spammen van een niet-onderbouwde mening met negeren van tegenargumenten, enzovoort) makkelijker te kunnen bestraffen.

Bedoeling is om het forum leesbaar(der) te houden, en tegelijk de mogelijkheid op constructieve, onderbouwde afwijkende meningen te behouden. Ik hoop dat dit jullie kan overtuigen om op dit forum mee te blijven discussiëren. :santé:

Nu graag terug on topic.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

IsO schreef: 04 mar 2022, 16:33
Fanzy schreef: 02 mar 2022, 22:35
vanGentmaarvoorClub schreef: 02 mar 2022, 22:18
FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 22:15 en hup 0-3...Hoe krijg je een pak slaag in eigen huis, van gent, opnieuw....maar ja, laat ons de frustratie schieten op de "Trol" :finger:
Ik post hier alleszins niks meer tot ik bevestiging krijg dat jij van dit forum verbannen bent
Dito
Ik begrijp de frustratie, maar een rechtstreekse ban kan enkel om zwaarwegende redenen. Zoniet volgt een ban pas na 3 warnings. Zowel FFII als Kevinho kregen ondertussen een warning (om verschillende redenen) omwille van posts in het verlengde van de match tegen gent. FFII had er al één staan. We zijn ook het reglement aan het herbekijken om bijvoorbeeld het "doodkloppen" van discussies (met ad hominems, drogredeneringen, het spammen van een niet-onderbouwde mening met negeren van tegenargumenten, enzovoort) makkelijker te kunnen bestraffen.

Bedoeling is om het forum leesbaar(der) te houden, en tegelijk de mogelijkheid op constructieve, onderbouwde afwijkende meningen te behouden. Ik hoop dat dit jullie kan overtuigen om op dit forum mee te blijven discussiëren. :santé:

Nu graag terug on topic.
Jep, zolang het maar in de hosanna sfeer is mag je je mening zeggen. Owee als je kritiek hebt op spelers, trainer en club.
Graag warning 3 nu :lol: :lol: :finger:
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Farina, ge zijt ne mutten
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Al ticketje gekocht voor de bekerfinale, farina? Jou 2 favoriete ploegjes spelen tegen elkaar, dat wordt een blauw sjaaltje en een mauve onderbroek op 18 april.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 05 mar 2022, 13:09
IsO schreef: 04 mar 2022, 16:33
Fanzy schreef: 02 mar 2022, 22:35
vanGentmaarvoorClub schreef: 02 mar 2022, 22:18
FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 22:15 en hup 0-3...Hoe krijg je een pak slaag in eigen huis, van gent, opnieuw....maar ja, laat ons de frustratie schieten op de "Trol" :finger:
Ik post hier alleszins niks meer tot ik bevestiging krijg dat jij van dit forum verbannen bent
Dito
Ik begrijp de frustratie, maar een rechtstreekse ban kan enkel om zwaarwegende redenen. Zoniet volgt een ban pas na 3 warnings. Zowel FFII als Kevinho kregen ondertussen een warning (om verschillende redenen) omwille van posts in het verlengde van de match tegen gent. FFII had er al één staan. We zijn ook het reglement aan het herbekijken om bijvoorbeeld het "doodkloppen" van discussies (met ad hominems, drogredeneringen, het spammen van een niet-onderbouwde mening met negeren van tegenargumenten, enzovoort) makkelijker te kunnen bestraffen.

Bedoeling is om het forum leesbaar(der) te houden, en tegelijk de mogelijkheid op constructieve, onderbouwde afwijkende meningen te behouden. Ik hoop dat dit jullie kan overtuigen om op dit forum mee te blijven discussiëren. :santé:

Nu graag terug on topic.
Jep, zolang het maar in de hosanna sfeer is mag je je mening zeggen. Owee als je kritiek hebt op spelers, trainer en club.
Graag warning 3 nu :lol: :lol: :finger:
Er zijn hier genoeg leden die kritisch kunnen zijn zonder te moeten vervallen in leedvermaak, verwijten naar spelers of bestuursleden,... en dat mét deftige argumenten. Misschien moet je dat ook eens proberen.

On topic: 0-3 aan de rust. Niet de moeilijkste tegenstander, maar dit mogen we niet meer weggeven
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Skov Olsen: Twee goals, een assist en halve goal. Voor een 'platte' speler niet slecht toch.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

IsO schreef: 05 mar 2022, 22:29 Skov Olsen: Twee goals, een assist en halve goal. Voor een 'platte' speler niet slecht toch.
Zevert niet tegen Kwek niet gezien . Tegen Janneke en mieke kan hij blijkbaar een goaltje maken . Salonvoetvaller punt mag voor mij schoenen van Dennis of Diatta zelfs niet vastdoen wegens ne pure salonvoetballer .
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Transfers die het verschil maken in topwedstrijden dat zijn onze targets . Niet diegene die ook eens een goaltje kunnen maken tegen de zwakste ploegen in België .
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

5 goals en 5 assists in de 36 dagen dat 'm een contract heeft bij club brugge, krijgt bakken stront over zich heen. Dit forum is niet meer wat 't geweest is.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 06 mar 2022, 13:40 5 goals en 5 assists in de 36 dagen dat 'm een contract heeft bij club brugge, krijgt bakken stront over zich heen. Dit forum is niet meer wat 't geweest is.
Ik vind toch ook dat het statistieken zijn om U tegen te zeggen, ook al zijn deze behaald tegen `kleinere` ploegen, je moet het nog altijd doen. Deze jongeman is zich tevens nog volop aan het integreren. Om dan te zeggen dat het een salonvoetballer is of dergelijke, dat is de waarheid geweld aan doen en meer dan een brug te ver.
Plaats reactie