Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Elk persoon die serie A beetje volgt lijkt te denken dat dit de slechtste spits is die ze ooit hebben zien spelen, en dat Lazio de slag van de eeuw slaat als ze hier 10 m aan verdienen. Ik ben geen Kevinho, maar alarmbellen gaan hier af.
Levi
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Levi »

HeervanBiesen schreef: 08 jul 2022, 12:51
FCBrugesawayoflife schreef: 07 jul 2022, 11:11
Sanders schreef: 07 jul 2022, 07:28 Er wordt in de media gewag gemaakt van Muriqi. Iemand die hem al wat heeft zien spelen. Zou wat mislukt zijn bij Lazio, maar heeft toch nog altijd een stevige transferwaarde. Is hij dat waard?
Zou gaan om een bedrag van 9 mil die kan oplopen naar 11 miljoen. Heb hem paar keer zien invallen bij Lazio (weliswaar korte invalbeurten maar had nooit enige invloed op het veld) en van wat ik zag is hij dat bedrag in geen 100 jaar waard. Maja afwachten zeker. Versta dan wel niet zo goed waarom je geen 5 miljoen wil geven voor Nielsen want deze is ook al 28 jaar.
Hier hoop ik toch van harte dat dit niet waar is. Als het waar is speelt Club toch met het geld van de supporters.
Het geld van de supporters? 😂 in welke zin is dat ons geld? Van de abonnementen kopen ze die niet hoor
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

• Recordtransfer zal eerder niet dan wel doorgaan

Kink in de kabel in het dossier Vedat Muriqi. De Kosovaar legde vandaag een matige test af. Twijfels bij Club Brugge, dat uiterlijk morgen na extra testen een beslissing zal nemen.

🗞 Tomas Taecke / HLN Sport
Vakie 214
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Ik denk dat Vince gewoon social media checkt voor hij transfers bevestigt en "slechte medicals" zegt wanneer hij beseft dat het een dronken blunder was. Eerst Carroll, nu deze.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

UPDATE

Club wil Muriqi enkel huren, speler terug naar Italië
Club Brugge ziet af van de aankoop van Vedat Muriqi, die vandaag een slechte fysieke test heeft afgelegd. De Kosovaar zou zes à acht weken tijd nodig hebben om opnieuw wedstrijdfit te zijn, zo meent blauw-zwart. De landskampioen wil de speler in kwestie wel huren met aankoopoptie, maar dat werd door Muriqi en Lazio geweigerd. De Kosovaar keert terug naar Italië en komt zo goed als zeker niet naar Brugge deze zomer.(TTV)
Vakie 214
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Yago schreef: 08 jul 2022, 17:34 Ik denk dat Vince gewoon social media checkt voor hij transfers bevestigt en "slechte medicals" zegt wanneer hij beseft dat het een dronken blunder was. Eerst Carroll, nu deze.
Het alleszins wel duidelijk welk type spits ze nog zoeken. Zou dan liever hebben dat ze voor Prevljak gaan bijv. kent de competitie, is zeer sterk in de 16 en scoort altijd wel zijn doelpunten. Plus zal ook minder kosten.
Vakie 214
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Ook nog nieuws over die Japanner.

Japanse aanwinst voor Club NXT

Shion Homma, zo heet de nieuwste aanwinst van Club Brugge. Een linksvoetige middenvelder/flankaanvaller van 21 jaar die Club NXT, dat straks in 1B uitkomt, moet versterken. Blauw-zwart betaalt een miljoen euro voor Homma, die het voorbije seizoen in de Japanse tweede klasse bij Albirax Niigata goed was voor 5 goals en 6 assists in 22 matchen.
Vakie 214
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

FCBrugesawayoflife schreef: 08 jul 2022, 17:42 Ook nog nieuws over die Japanner.

Japanse aanwinst voor Club NXT

Shion Homma, zo heet de nieuwste aanwinst van Club Brugge. Een linksvoetige middenvelder/flankaanvaller van 21 jaar die Club NXT, dat straks in 1B uitkomt, moet versterken. Blauw-zwart betaalt een miljoen euro voor Homma, die het voorbije seizoen in de Japanse tweede klasse bij Albirax Niigata goed was voor 5 goals en 6 assists in 22 matchen.
Wat is de bron?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Yago schreef: 08 jul 2022, 17:34 Ik denk dat Vince gewoon social media checkt voor hij transfers bevestigt en "slechte medicals" zegt wanneer hij beseft dat het een dronken blunder was. Eerst Carroll, nu deze.
🤣🤣🤣
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Yago schreef: 08 jul 2022, 17:34 Ik denk dat Vince gewoon social media checkt voor hij transfers bevestigt en "slechte medicals" zegt wanneer hij beseft dat het een dronken blunder was. Eerst Carroll, nu deze.
Nu moet wel zeggen dat het beeldmateriaal van die Japanner er niet slecht uitziet. Mooie acties en mooie techniek . Doet me denken aan een jongere versie van Ito
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

IsO schreef: 08 jul 2022, 19:04
FCBrugesawayoflife schreef: 08 jul 2022, 17:42 Ook nog nieuws over die Japanner.

Japanse aanwinst voor Club NXT

Shion Homma, zo heet de nieuwste aanwinst van Club Brugge. Een linksvoetige middenvelder/flankaanvaller van 21 jaar die Club NXT, dat straks in 1B uitkomt, moet versterken. Blauw-zwart betaalt een miljoen euro voor Homma, die het voorbije seizoen in de Japanse tweede klasse bij Albirax Niigata goed was voor 5 goals en 6 assists in 22 matchen.
Wat is de bron?
HLN
Vakie 214
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Levi schreef: 08 jul 2022, 13:05
HeervanBiesen schreef: 08 jul 2022, 12:51
FCBrugesawayoflife schreef: 07 jul 2022, 11:11
Sanders schreef: 07 jul 2022, 07:28 Er wordt in de media gewag gemaakt van Muriqi. Iemand die hem al wat heeft zien spelen. Zou wat mislukt zijn bij Lazio, maar heeft toch nog altijd een stevige transferwaarde. Is hij dat waard?
Zou gaan om een bedrag van 9 mil die kan oplopen naar 11 miljoen. Heb hem paar keer zien invallen bij Lazio (weliswaar korte invalbeurten maar had nooit enige invloed op het veld) en van wat ik zag is hij dat bedrag in geen 100 jaar waard. Maja afwachten zeker. Versta dan wel niet zo goed waarom je geen 5 miljoen wil geven voor Nielsen want deze is ook al 28 jaar.
Hier hoop ik toch van harte dat dit niet waar is. Als het waar is speelt Club toch met het geld van de supporters.
Het geld van de supporters? 😂 in welke zin is dat ons geld? Van de abonnementen kopen ze die niet hoor
Ja maar je weet wat ik bedoel, die gaat nooit weg voor zo een bedrag.
Een mignolet is zijn bedrag waard.

Die spits was niet in vorm, bijna 30 en slechte medische testen.
Heb dan liever ze in een jongere degelijke spits investeren waarvan de marktwaarde niet gaat kelderen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

FCBrugesawayoflife schreef: 08 jul 2022, 17:39
Yago schreef: 08 jul 2022, 17:34 Ik denk dat Vince gewoon social media checkt voor hij transfers bevestigt en "slechte medicals" zegt wanneer hij beseft dat het een dronken blunder was. Eerst Carroll, nu deze.
Het alleszins wel duidelijk welk type spits ze nog zoeken. Zou dan liever hebben dat ze voor Prevljak gaan bijv. kent de competitie, is zeer sterk in de 16 en scoort altijd wel zijn doelpunten. Plus zal ook minder kosten.
Zou ideaal zijn voor in de Pro League. En dan Jutgla voor de Cl. En je hebt dan 2 spitsen met een verschillende stijl.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Kevinho »

Kevinho schreef: 06 jul 2022, 10:05
Levi schreef: 06 jul 2022, 08:20
Kevinho schreef: 05 jul 2022, 18:54
Levi schreef: 05 jul 2022, 16:59
Kevinho schreef: 05 jul 2022, 14:33
Jens27 schreef: 05 jul 2022, 08:18 Is maar een openingsbod om even af te toetsen. Zolang dat eerste cijfer geen 3 is, krijgen ze een njet van ons bestuur.
Openingscijfer moest sowieso een 4 zijn met een percentage op doorverkoop. Geen braderieprijzen meer …
Minstens 40 miljoen? Droom voort man. Jij leeft echt in een droom wereld.
Die prijs hebben ze er zelf opgeplakt. En we moeten niet verkopen en CDK wil niet persé weg . Trouwens Geld genoeg in kas na jaren CL , volle stadions en veel geld binnen van transfers.
Zo werkt onderhandelen nu eenmaal. Je vraagt een hoog bedrag om met minder tevreden te zijn. Je vraagt uiteraard nooit openlijk wat je effectief wil krijgen. Zo werkt het spelletje nu eenmaal. Maar bon daarom zitten dus anderen in die stoel 😂
Vandaar dat ik weet waarover ik spreek vermits ik als manager onderhandeld over contracten van miljoenen euro’s ( weliswaar transport en logistiek en materialen maar het proces is hetzelfde en ja ik onderhandel op Europees niveau zit maw met verschillende nationaliteiten rond de tafel …) . En voor mij is Vincent geen goede onderhandelaar . Heeft nog nooit een speler kunnen verkopen met een echte meerwaarde zonder hulp van een Bayat of zo …
Je ziet het zo dat we ons weer gaan laten ringeloren door Ac Milan die veel minder bied dan Leeds en Vincent zal zoals altijd zijn broek weer afdoen en een paar brol Zweden in de plaats krijgen.
Tja …… en nu nog die van Lazio erbij en hij is er weeral in geslaagd om een hoop geld te verliezen voor Club maar ja éénoog is koning in het land van de blinden zeker.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Die van Lazio komt niet hé. Zoals al meermaals gezegd : misschien je mening iets meer baseren op feiten en minder op geruchten. Je kan vinden dat 10m te veel geld is voor die kerel van Lazio, maar je moet Vince niet beginnen afschieten omdat zo'n gerucht in de media staat. Je mag wél commentaar geven eens de deal afgerond is, maar beperk je dan ook tot de feiten (10m is veel geld voor iemand van zijn leeftijd die de voorbije jaren niet extreem veel bewezen heeft) en geef de speler zelf tenminste een kans.
Plaats reactie