wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Hebben we eigenlijk een kans gehad? 0 creativiteit.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Zinckernagel is gewoon te weinig voor ons. Vorige week wel beetje op niveau maar het is naar mijn mening veel te weinig. Als je dan Homma gisteren ziet spelen. Moet toch eens een kans krijgen.
Basette is topper in wording. Vastleggen die handel 🤩💪
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Skov en nusa op de bank voor zink en jutgla. Ik zou eerder in beker en Europees nu roteren. Maar goed hij heeft duidelijk een heel andere visie dan de meesten. Zinckernagel is zijn man zullen we mee moeten leren leven zolang hij hier is.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Zinckernagel die gewisseld wordt en gaat zitten klagen alsof hij onterecht gewisseld werd en wereld match speelde. Ik heb het echt niet voor deze kerel.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Gaat toch meteen meer dreiging uit van 2 echte flank aanvallers. Deze coach haalt niet maximum uit deze kern vind ik persoonlijk al langer. Deze start opstelling is niet de juiste.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Club in vanaken stijl: rustig rondtikken zonder tempo. Opnieuw een nonmatch. Deze ploeg kan het niet opbrengen om zichzelf pijn te doen
Coach blijft vasthouden aan zinckernagel.. waarom??
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

FrankFarinaII schreef: 10 dec 2023, 15:18 Club in vanaken stijl: rustig rondtikken zonder tempo. Opnieuw een nonmatch. Deze ploeg kan het niet opbrengen om zichzelf pijn te doen
Coach blijft vasthouden aan zinckernagel.. waarom??
Als je deze match start met nusa en skov op de flank win je hier gewoon. Bedankt coach!
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Je moet meer doen maar waar is die VAR lijn ? Zowel in de eerste als 2de helft ? Ook enkele gele kaarten zeer licht vandaag. Kut arbiter maar zoals ik al zei is het gewoon weer te traag. Zinckernagel is te plat en geen drive om meer te doen. Het komt er niet uit
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

GraspopperFCB schreef: 10 dec 2023, 15:29Je moet meer doen maar waar is die VAR lijn? Zowel in de eerste als 2de helft?
Geen VAR lijn nodig om te zien dat we bestolen zijn
Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Absoluut, onmogelijk buitenspel ook volgens mij.
Geen wonder wellicht dat we de VAR-lijn niet te zien kregen
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Onaanvaardbare beslissing dit.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Ook heel opvallend hoe snel die beslissingen in beide gevallen genomen werden. Normaal duurt een var interventie minuten. Hier was beslissing steeds meteen genomen.

Los daarvan zoals ik eerder zei: start met skov en nusa en die dreiging en we winnen. Ik geloof oprecht niet in de beslissingen van deze coach, er zit aanvallend veel meer in deze groep dan eruit komt qua kansen en patronen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Het was een flauwe match, maar wat mij betreft wel compleet niet te vergelijken met onze zwakke periode een paar weken geleden. De spelers zijn er heel de match voor blijven gaan (al was het bij periodes vrij zwak) en op zich hadden we voldoende mogelijkheden om te winnen.

Laat ons eigenlijk eerlijk zijn, we hebben voldoende doelpunten gemaakt om te winnen. Bij die eerste goal heb ik geen beeld gezien waaruit blijkt dat Nielsen met de bal over de achterlijn ging. Bij de 2de goal lijkt het alsof de verdediger op de hoogte van de kleine rechthoek staat terwijl Thiago duidelijk niet voorbij de kleine rechthoek staat. Ook hier heb ik dus geen beeld gezien waaruit blijkt dat Thiago offside stond.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Op Sportwereld zie je ondertussen een beeld waarop de bal bij de eerste goal over de lijn lijkt.
Maar bij die 2de afgekeurde goal zijn we duidelijk bestolen
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

vanGentmaarvoorClub schreef: 10 dec 2023, 16:47 Op Sportwereld zie je ondertussen een beeld waarop de bal bij de eerste goal over de lijn lijkt.
Maar bij die 2de afgekeurde goal zijn we duidelijk bestolen
Je zegt het goed, waar hij over de lijn lijkt.
Plaats reactie