wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Heretic
Tester

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Heretic »

Verdiende overwinning 🎉🎉🎉💪…maar weer zo een gebrek aan scorend vermogen.
Seys dikke dikke match , Ordonez zelfde , Jashari eveneens. Ook Tzolis meer dan degelijk na de eerste 25min dan toch .
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Laat uw vraagtekens en uw MAAR maar achterwege.
Vanavond heb ik geen gebrek gezien aan efficiëntie. Een kans die binnen moest maar die we hebben laten liggen ? Niet gezien.
Ik zag wel een perfecte organisatie, een matuur elftal.
Een verdediging die stond als een huis. Seys, Ordonez, Mechele, De Cuyper .. chapeau
Tzolis. Sterk.
Jashari. Top.
En Hans, die heerste als vanouds, toonde dat hij de afgelopen 5 jaar ook wel meer dan zijn plaats zou hebben verdiend in de Premier League.
Totaalprestattie !
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Enkel Skov Olsen nog steeds zoekende en onder zijn niveau spelend
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

Ordonez, Jashari en Tzolis hebben getoond dat Club een tussenstap is voor hen.
Don(!) Brandon, Vanaken en Mignolet hebben getoond waarom ze belangrijk zijn voor de continuïteit bij Club op langere termijn.

Al moet ik wel zeggen: hoe kunnen we goede matchen verliezen/gelijkspelen en minder goeie matchen gewoon binnenhalen? Freaking mysterie dat.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Een arrogant Aston Villa, dat 3-4 basisspelers op de bank liet, stelde niet veel voor en kreeg verdiend het deksel op de neus.
Club was goed tot heel goed ; de verdediging stond als een huis met 3 jeugdproducten, op het middenveld waren voor mij Jashari en Vanaken man van de match,
vooraan waren Tozolis en Jutgla heel bedrijvig. De enige 2 die me (wat) tegenvielen waren Skov en Nielsen. Mignolet had weinig tot geen werk.
Voorts viel op dat die keeper van Aston Villa niet voor niks al 2 jaar op rij verkozen is tot beste keeper ter wereld EN uiteraard de ongeziene strafschop fase.
Club zit in een goede flow, hopelijk kunnen ze de winning streak nog een tijdje aanhouden.
Heretic
Tester

Bericht door Heretic »

vanGentmaarvoorClub schreef: 06 nov 2024, 23:45 Laat uw vraagtekens en uw MAAR maar achterwege.
Vanavond heb ik geen gebrek gezien aan efficiëntie. Een kans die binnen moest maar die we hebben laten liggen ? Niet gezien.
Een verdediging die stond als een huis. Seys, Ordonez, Mechele, De Cuyper .. chapeau
Tzolis. Sterk.
Jashari. Top.
En Hans, die heerste als vanouds, toonde dat hij de afgelopen 5 jaar ook wel meer dan zijn plaats zou hebben verdiend in de Premier League.
Totaalprestattie !
Waren geen vraagtekens maar feest tekens . En die maar is volledig terecht want zonder die fout van die idioot van Aston Villa hadden wij nooit of tenimmer een goal gemaakt. Net zoals tegen godbetert OHL.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Heretic schreef: 07 nov 2024, 12:24
vanGentmaarvoorClub schreef: 06 nov 2024, 23:45 Laat uw vraagtekens en uw MAAR maar achterwege.
Tzolis. Sterk.
Jashari. Top.
Totaalprestattie !
Waren geen vraagtekens maar feest tekens . En die maar is volledig terecht want zonder die fout van die idioot van Aston Villa hadden wij nooit of tenimmer een goal gemaakt. Net zoals tegen godbetert OHL.
Over dat schot van Jutglà in de korte hoek had Mulder na de wedstrijd iets van "dat schot moet altijd binnen", maar dat vond ik wat goedkoop. Denk dat we ook eerlijk moeten zijn dat dat schot er tegen heel veel ploegen gewoon altijd in gaat, maar Martinez (niet voor niets al tweemaal verkozen tot beste doelman ter wereld) duwt die bal nog net met zijn vingertoppen tegen de paal. Tjah.

Ik zie in elk geval progressie bij Jutglà. Zijn scherpte is terug aan het komen. Het zal ook nodig zijn met Nilsson die terug weken uit is na zijn herval.

Ook Skov liet bij momenten weer mooie dingen zien, zoals die dubbele één-twee met Tzolis (geloof ik); sneden door de defensie als een mes door de boter. Skovke voerde zijn taken ook vrij goed uit vond ik. Hopelijk kan hij zijn perikelen (mentale en/of fysieke, dat laat ik in het midden) snel volledig achter zich laten, en worden die automatismen voorin verder versterkt.
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

Serieus slecht van de wedstrijd gisteren. 0-2 na een kwartier, 10 minuten in de 2de helft staat het 2-2. Blijkbaar was er tijdens de rust al gewaarschuwd, om dan het nog zo weg te geven...

1 lange bal en 1 kap en het staat 2-2. Géén reactie meer en de slechtste 2de helft sinds STVV onder Deila.
Heretic
Tester

Bericht door Heretic »

Goeie match , veel goals . Mooi voetbal . Zie ze toch liever de goals wat verspreiden over de matchen 🤓.
maartendr81
Belofte

Bericht door maartendr81 »

Na een nachtje slapen weet ik nog steeds niet wat ik moet denken van de uitslag van gisteren. Zeer rationeel bekeken is de uitslag wel terecht. Zoals Hayen reeds aangaf waren we in de 1e helft heer en meester maar moesten we in de 2e toch wel veel de bal aan Celtic laten. En ondanks er niet onmiddellijk gevaarlijke kansen van voort kwamen, voelde je de druk toch opbouwen (ook wel omdat hierdoor het publiek wakker werd).
Als ik echter de emotie toe laat in mijn beredenering blijven er toch 2 zure nasmaken hangen.
Ten eerste moesten we altijd die tweede goal gemaakt hebben. En dan heb ik het niet over de afgekeurde goal van Ferran. Naar mijn gevoel ging die situatie zo snel en in een hoopje dat hij niet persé had moeten zien dat hij offside stond. Bovendien vond ik, ondanks hij daar even over de bal strunkelt, toch goed afgewerkt. Wel denk ik er zeker andere kansen waren die beter hadden gemoeten. Zeker die 2 van Skov (signature bal naar 2e paal + de voorzet die hij vanop 3 m hoog over trapt). Zoals al meermaals gezegd en geschreven... Als Skov gisteren een goede dag heeft, winnen we hier altijd. Je zag ook wel het gemist van een spits met gestalte die af en toe de voorzet kan op doel koppen.
Mijn tweede frustratie is dan toch over de spelleiding. Ik ga hier zeker niet zeggen dat hij grove fouten heeft gemaakt of dat dit nu het resultaat beslist heeft. Maar ik had toch het gevoel dat hij elk twijfelgeval tegen ons floot. Voorbeelden: Het makkelijk rapen van gele kaarten door onze verdediging (3/4) waarbij die van Ordonez naar mijn gevoel echt belachelijk was. Hij wordt eerst aangebeukt door de aanvaller en vallen dan samen. Als je hier al fout voor fluit, wat zeker kan, is geel gewoonweg belachelijk. Ook de fout vlak daarna op De Cuyper wordt dan gewoon weg gezwaaid. Bij Celtic duurt het dan tot minuut 84 alvorens hij de kaart terugvindt. Daarnaast waren er naar mijn gevoel ook wat twijfel over de corners die gegeven werden. De kopbal in het begin van de wedstrijd die duidelijk afwijkt op het hoofd van de verdediger overruled hij de lijnrechter. En langs onze kant geeft hij de bal van Talbi over (zou kunnen, ik heb het niet duidelijk gezien maar leek mij ook moeilijk voor hem om te zien) en laat hij vervolgens een corner opnieuw nemen hoewel Tzolis met de bal wegwas naar contact. Als laatste punt vind ik de niet gegeven penalty ook frustrerend. Die eerste was inderdaad te licht, hoewel hij bij het aannemen van de bal, en dus op 1 been staat, wel een duw krijgt. Maar met dat in het achterhoofd had die tweede op Ferran zeker moeten gefloten worden. Ik weet dat Degryse vindt dat dit te weinig was. Maar die twee verdedigers raken geen van beide de bal en lopen Ferran gewoon omver.
In ieder geval: conclusie is wel dat we goed gespeeld hebben en dat we dat moeten meenemen. Als we zo spelen zijn we zeker niet kansloos in de volgende 2 wedstrijden. Maar eerst Dender. Laat de les van Beerschot aub nog niet vergeten zijn!
t4nd
Basisspeler

Bericht door t4nd »

Ik vind vooral ons verwachtingspatroon schitterend.

Club speelt deze campagne (en ook al de vorige trouwens) gewoon goed en we draaien mee in de Champions League. Van de voorbije 5 matchen zijn we eigenlijk geen enkele gedomineerd en had elke match ook een overwinning kunnen zijn (of een nederlaag) - wat betekent dat we onze plaats meer dan waard zijn. Bedenk gewoon vanwaar we komen... 10 jaar geleden was meedoen aan de poules van de CL al een prestatie, een overwinning met veel geluk terwijl we gedomineerd werden was voorpaginanieuws. Nu zijn we bijna teleurgesteld omdat we 'maar' 7 punten hebben. Die punten hebben we trouwens gehaald met een aantal belangrijke spelers (Skov, Jutgla) die compleet niet in vorm zijn.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Neil Lennon (voormalige trainer Celtic) over de match van gisteren:
[spoiler]
“It was a piece of brilliance from Maeda to get the goal back, and Celtic sort of huffed and puffed, but I don’t remember Mignolet having to make many good saves.

"Whereas at the other end of the pitch, they’ve had a goal disallowed, Schmeichel’s made a great save just after half time and they’ve missed a volley at the far post where they should have scored.

“I was so impressed with Brugge, and you’ve got to take the point. Celtic will be better for it, but I always think at home you have to win these games.

“I think Brugge were quite content to sit and soak up whatever Celtic were going to throw at them.

“They looked the more dangerous side and were really slick tonight, some of their one-touch passing on the counter-attack was really good - it’s a learning process.

"I have to hold my hands up and say Brugge really surprised me tonight. They kept the crowd quiet for long periods of the game tonight.”
maartendr81
Belofte

Bericht door maartendr81 »

t4nd schreef: 28 nov 2024, 10:10 Nu zijn we bijna teleurgesteld omdat we 'maar' 7 punten hebben. Die punten hebben we trouwens gehaald met een aantal belangrijke spelers (Skov, Jutgla) die compleet niet in vorm zijn.
Zeer zeker. Bovendien kunnen we niet spreken van een makkelijke loting. Tenslotte zijn we de punten tweemaal op verplaatsing moeten gaan halen en thuis zeker niet tegen een makkelijke ploeg (hoewel AV wel een non-match had tegen ons).
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

easy win in de beker....hopen op een goeie loting morgenavond, eens een thuismatch zou al top zijn.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Gisteren toch weer bijna het deksel tegen de neus. Over ontsnappen gesproken...
Wat denken jullie van de discutabele penaltyfases?
Plaats reactie